Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Hei!

Olen 42-vuotias MBO-tapaus, joka sai reilu vuosi sitten esikoistytön 1 IVF 2 PAS:illa. Minun tapauksessa nämä hedelmättömyyshoidot ovat ainoa mahdollisuus onnistua. Nyt olemme yrittämässä esikoiselle pikkuveljeä tai -siskoa. Hoito alkaa parin viikon kuluttua joten ilmeisesti punktio on tuossa syyskuun lopussa... Ennen Menopur/Gonal -piikittelyä on kummassakin munasarjassa onneksi näkyvissä pikkuruisia rakkuloita, täytyy nyt toivoa että ne siellä kasvavat. Edellisellä kierroksellä käytin samaa tunnusta, joten saattaa joku teistä vielä muistaa... Tällä kertaa on tietysti olo hieman toiveikkaampi kuin noin kaksi vuotta sitten kun aloitimme ensimmäiset hoidot, mutta ikä ei tee asiaa yhtään helpommaksi. Tuntuu että tässä taistellaan aikaa vastaan... Edellisissä hoidoissakin sain todella paljon vertaistukea näissä pinoissa ja toivon että tällainen sekundäärilapseton otetaan myös hyvin vastaan! Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Saara
 
Mukana menossa Torstaina 27.8.2009





Pikku-Tintti : 2.ICSI, punktio 14.8, siirto 17.8., lyhyt kaava PP10

Isis : 2. IVF:n 2.PAS, siirto 18.8 PP9

viksi : 1 IVF, punktio 18.8., siirto , lyhyt kaava, PP-

Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP2

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP1

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP1

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8, PP0

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP-

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto vk35, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

tvvo : IVF, punktio 3.9., siirto 4.9., PP-

tiki-71 : 3. IVF, vko 36, lyhyt kaava, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 36-37?, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 37, pitkä kaava, PP-

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, vko 32, pitkä kaava, PP-

Electra : 4. ICSI, vko 36, pitkä kaava, PP-

Nele : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

dream09 : 3.IVF, vko 35, PP-

Minni79 : 1. IVF, punktio 18/19.8, lyhyt kaava, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, elo-syyskyy, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

aurin-ko : 1. IVF:n 2. PAS, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

StellaR : 1. IVF, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, vk 37, pitkä kaava, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Ripe72 : 1. IVF, syksy, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

Inia : 1. IVF, vko 37, lyhyt kaava, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

aitiliini83 : 1. ICSI, syksy, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Tao74 : 3. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, syyskuu, pitkä kaava, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-


Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI[/quote]

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

 
Heisan kaikille!
Olen kirjoitellut tuolla kesä pinossa.....
täällä näyttäisi olevan enempi samassa tilanteessa olevia....
maanantaina mulla oli punktio jossa saatiin 6 käyttökelpoista munista joista 5 hedelmöittyi ja tuli ns. top-alkioita.
Keskiviikkona sitten siirrettiin yksi ja 4 meni pakkaseen...... Nyt sit piinaillaan....tosin mikähän piinapäivä on menossa?
Testipäivä on 9.9
En tiedä mitä odottaa....välillä olen jo valmistautumassa PASS:siin jo valmiiks...mietin et seuraavaksi kyll se 2 alkiota siirretään ku nyt eiväy suostuneet vaikka itse halusin! Mutta siis tuntuu jo aika varmasti et ois nega :ashamed:
 
Eena, kiitos munkin tietojen päivityksestä!

Hurraa, eka puregon piikki pistetty menestyksekkäästi! :) Näin ekakertalaisena olen tyytyväinen näinkin pieneen onnistumiseen :) Ja oli kyllä tosi helppoa (sitten kun oli aikansa niitä ohjeita tavannut), siis itse piikki ja aine meni nahkaan iisisti, oli niin ohut neula! Tämä vain rohkaisuksi niille, jotka ehkä vielä sitä ekaa piikkiä pelkäävät... (kuten minä eilen ja viime yönä ). Muutoin täytyy sanoa, ettei ole kovin korkealla odotukset tästä hoidosta. Lähinnä odotan, että saadaan selville toimiiko mun munasolut ollenkaan, ja tietysti pelkään että eivät toimi. Että jos yksikin alkio sitten saadaan, niin olen onnellinen. No, en ajattele vielä niin pitkälle, mennään nyt piikki kerrallaan... =)
 
Tervetuloa uusille! Ja voimia piinailijoille ja muille ketjun jäsenille!

Tulin juuri siirrosta (1 siirrettiin perussairauden takia) ja niinhän se oli, ettei niistä 12 hedelmöittyneestä jäänyt kuin 5 hyvää alkiota, joka siis on mun mielestä ihan hyvä määrä. Oli kuulemma hyvä viljellä vähän pidempään niin näki sen laadun sitten paremmin. Eilen kaikki 12 oli vielä 1 ja 2 luokkaisia mutta osa fragmentoituneita, joten ei sitten pakasteta turhaan niitä, jotka eivät pakastuksesta olisi selvinneet. Mulle kirjoitettiin vielä ensi maanantaikin sairaslomaa! Siis viime tiistaina oli punktio ja vasta ensi tiistaina töihin. Melko pitkä kyllä. Tosin eilis iltakin oli aika hankala kun ihan tuosta palleasta asti on vatsa turvoksissa ja tuntuu, että henkeä ahdistaa. Nyt antoivat edelleen ohjeeksi juoda ja levätä ja jos pahemmaksi äityy niin sitten ensin puhelu sairaalaan gynen päivystykseen ja sitten ultraan.

Miten pitkään teillä muilla on vatsa kipeä ja turvoksissa punktion jälkeen?

Niin ja testipäiväksi määräytyi 13.9.
 
Jaaps. Oon pudonnut listaltaki pois :heart:

Taas ultrassa käyty. Eli tänään oli kolmas ultra. Folleja kasvamassa liikaa. Lääkäri laski että nyt on noin 7kpl 17mm kokoisia ja sitten noin 40kpl 12mm kokoisia. Arvatkaapa onko täys ja turvonnut olo? Limakalvo oli 12,4mm. Ensin sovittiin, että punktio tiistaina mutta vaihdettiin suunnitelmaa. Meen vielä maanantaina ultraan ja sitten mietitään punktiopäivä uusiksi. Voi olla, että haluavat mut sairaalaseurantaan maanantaista lähtien. Onneksi vatsaontelossa ei ole nestettä. Viimeksi oli hieman sama tilanne, kun tehtiin ivf, mutta ei noin paljon folleja. Siirtoon kuitenkin sillon päästiin kun ei tullut hyperiä, yllättäen. Toivon mukaan nytkään ei tule. :heart:
 
Heips!

Punktiosta selvitty, eikä se itseasiassa ollu ees kovin kauhea. Hyvät tropit sain ja aika tööt olin toimenpiteen aikana :D Pari kertaa kävi vähän kipeämpää, muuten kipu oli siedettävää. 10 solua saatiin, eli se mitä lähdettiin hakemaankin. Mieheltä ei löytyny simppoja siemennesteestä, mutta biopsiasta löytyi kuulemma ihan hyviä. Saas nähdä hedelmöittyykö ne munikset niillä ku nehän on vähän sellasia kehittymättömiä.
Mies on melko kipeä, mutta mulla ei juurikaan maha ole kipeä. Huomenna biologi soittaa hedelmöitystilanteen.
 
Mukana menossa Perjantaina 28.8.2009





Pikku-Tintti : 2.ICSI, punktio 14.8, siirto 17.8., lyhyt kaava PP11

Isis : 2. IVF:n 2.PAS, siirto 18.8 PP10

viksi : 1 IVF, punktio 18.8., siirto 20.8., lyhyt kaava, PP8

Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP3

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP2

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP2

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8, PP1

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto vk35, PP0

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP0

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP

Anksu2008 : punktio vko 36

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

tvvo : IVF, punktio 3.9., siirto 4.9., PP-

tiki-71 : 3. IVF, punktio 31.8., siirto 2.9., lyhyt kaava, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 36-37?, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 37, pitkä kaava, PP-

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, vko 32, pitkä kaava, PP-

Electra : 4. ICSI, punktio 1.9., siirto 4.9.?, pitkä kaava, PP-

Nele : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

dream09 : 3.IVF, vko 35, PP-

Minni79 : 1. IVF, punktio 18/19.8, lyhyt kaava, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, elo-syyskyy, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

aurin-ko : 1. IVF:n 2. PAS, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

StellaR : 1. IVF, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, vk 37, pitkä kaava, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Ripe72 : 1. IVF, syksy, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

Inia : 1. IVF, vko 37, lyhyt kaava, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

aitiliini83 : 1. ICSI, syksy, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Tao74 : 3. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, syyskuu, pitkä kaava, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-


Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI[/quote]

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS



 
Heps.
Ilmoittakaas jos jotain muutoksii tarvii tehdä, ja ANKSU - mitä tietoja laitan? (en nyt jaksa selata mitä sul oli aiemmin, sori)

Ja Viksi: menikö PP:t oikein. Mulla oli edellises alkion siirros virtsis-oireita, ja mä sian haamun tikkuun; se kesti viikon se haamu. :( Mutta virtsis-oireita ei oo pariin-kolmeen vuoteen ollut, joten epäilin siitä että jotain kummaa on tekeillä. TOIVOTAAN että sulla olis sitä! ;)

ITSE: Sain kaksi huurunenää kyytiin; ne olikin sitten viimeiset tältä kierrokselta - toivottavasti VIIMEISET vähään aikaan. :heart:
Nyt tarttis vaan keksiä kaikkee mukavaa tekemistä että unohtuis piinailut. (joojoo... ;) )
 
Onpa täällä tapahtunut taas! Peukkuja kaikille "kyytiläisen" saaneille ja tarrasukkia mukaan :heart: Jonkun täyyty kyllä plussata! Mä kävin tänään viimeisessä ultrassa ja tilanne se, että 8-9 follia kokoluokkaa 17.5-18mm eli semmoinen saalis olisi mahdollisesti odotettavissa. Lisäksi muutama pienempi, mutta ne ei ehdi mihinkään kyllä. Maanantaina on punktio ja keskiviikkona siirto. Nyt jänskättää kyllä, että kuinkahan käy! Hei kertokaa joku mulle, vielä millaiset vaatteet kannattaa punktiopäivänä laittaa? Saako jo samana päivänä tietää munasolujen määrän tai mitään tietoja?
 
Vadelmaunelma, itse laitoin mahdollisimman mukavat ja ei kiristävät vaatteet. Tosin olin jo punktiopäivänä niin turvoksissa, että vaatteet oli ihan jo siksi mukavat ja löysät. Sain tietää munasolujen määrän jo heti siinä heräillessäni ja seuraavana päivänä sain tietää hedelmöittyneitten lukumäärän. Siis näin yksityisellä.
 
vadelmaunelma, minä laitoin tällaset lökähousut suosiolla, vaikka turvotusta ei tullukkaan juuri yhtään toimenpiteen jälkeen, mutta on se mukavampi lähteä sitten sellasissa housuissa mitkä ei paina. Munasolujen määrän sain ite ainaki tietää samalla ku punktoitiin, heti kerrottiin millon se eka sieltä löytyy ja sitten gyne kerto, montako tuli oikealta ja lopuksi kokonaismäärän.
 
Täällä pistelty nyt kolme iltaa puregonia annoksella 125-125-100 iu vai ui:kö se oli :saint: Sadalla yksiköllä sunnuntaihin asti ja maanantaina sitten ultra. Pelottaa että kasvaako ne nyt noin pienellä määrällä, viimeksi oli annokset 150-200 iu. Munasoluja tulikin parikymmentä, on kuulema pco tyyppiset munasarjat mulla. Nyt yritetään hillitymmin, ilmeisesti vaikka olivatkin hyvälaatuisia, eivät kestäneet pakastusta--->ehkä pienempi munismäärä olis kuitenkin parempi.
Mites muut, oletteko korjanneet elämäntapojanne mitenkään hoidon aikana paremman onnistumisen toivossa?Täällä valkoset jauhot ja sokeri jätetty lähes kokonaan pois ja hyviä rasvoja lotrataan. Luin jostain että vois auttaa jos on pco. Ja vaikka mulla nyt ei virallisesti semmosta olekkaan, ajattelin että eipä siitä nyt haittaakaan ole. Kai sitä vaan haluaa yrittää itekkin tehä jotain konkreettista että tämä onnistuisi.
 
Duffyllä hieno saalis. Toivotaan että hedelmöittyvät hyvin. :flower:

Dreamerille tarrasukkia kyytiin. :)

(.) Ultrassa edelleen neljä hyvän kokoista palleroa ja muutama pieni, joista ei todennäköisesti löydy kypsiä munasoluja. Punktiopäiväksi varmistuikin tiistai 1.9. Dreamer, sen voisi päivittää listaan. Jos siirtoon päästään, se olisi perjantaina 4.9. Maha on pullea ja välillä vähän kipeä ja jalat on turvoksissa.
 
Pohtijatar: Mulla on myös tosi pieni annos Puregonia eli olen piikittänyt sitä koko tämän 10 päivää vain 125iu/vrk ja tulos on tosiaan tuo 8-9 hyvää follia, jotka punktioidaan maanantaina, limakalvo 11mm ja 2-3 pienempää follia, jotka ei tosin ehdi mihinkään. Mulla annoksen pienuuden syynä yksinkertaisesti se, kun olen niin hoikka - ehkä liiankin hoikka ja keijukainen rakenteeltani. Lisäksi ultrassa näkyi aikanaan, että munasarjat on endon takia oikeen aktiiviset, joten suuremmilla määrillä kuulemma kasvattelisin kyllä vaikka mitä, mutta en laadukkaita. Ainakin mulla lääkäri oli oikein tyytyväinen tulokseen.
 
No tännehän on tekstiä taas tupsahtanut....dreamerpäivittäisitkö minulle punktiopäiväksi maanantain ja jos siirtoon päästään niin se olisi keskiviikko. Huomenna aamulla vielä jarrupiikki ja illalla sitten iki ihana Pregnyl :/

-tiki-
 
Tiki:Meillähän on sitten ihan sama aikataulu! Tosin mun ei tarvi enää huomenna sumutella Synarelaa, vaan tänään oli viimeiset sumut, mutta huomenna illalla mullakin tuo Prgenyl. Muut ottaa lauantaisen saunakaljan, meikä tuikkaa piikkiä massuun :LOL: Ja tosiaan maanantaina meilläkin punktio ja keskiviikkona siirto eli samoissa mennään :wave:
 
Ilta-helou :wave: Täältä punkkulasin ja tumman suklaan parista :p Ai miten niin joku on vähän epätoivonen :D
Pp3 ja tänään ollut alaselkäkipua ja aiemmin illalla vähän menkkamaista jomoilua alavatsassa... aivan niinkuin aiemmissa onnistuneissa yrityksissä, tosin ainahan sitä iloa sit ei pitkälle ole riittänyt. Mutta ihan hyvällä fiiliksellä mennään, alkiohan oli heikkolaatunen ja tosiaan pakkasesta sulatettu mut mut :)
Kun ei hitto vieköön enää JAKSAIS tätä schaibaa... :x sori :ashamed: tiedän, on väärin itkeä, kun on sen yhden ison ihmeen jo saanut :ashamed: ja täällä niin monella on syli tyhjä :'( mut pakko jossain narista, kun miehellä on muuta stressiä enkä viitti sitä rasittaa näillä jutuillani. Tää on mun ikioma harrastus tällä hetkellä tää lapsenteko :LOL:

Pikkutintti, isis, viksi mikä siellä on meininki..? =)
 
Tulihan se täti vihdoin. Harvoin sitä on näin tyytyväinen tuon akan vierailuista :D vaikka herättikin mut puol viis aamulla karmeilla vatsakrampeilla. Mut nyt pääsen maanantaina soittamaan PAS-aikaa!!! :heart:
Kertokaapa hyvät ihmiset mulle, miten se lääkkeetön PAS oikein menee? Mulla on ohjeet vain lääkkeelliseen. Muistan, että olisin jostain palstailijalta lukenut, että pitäis ovista tikuttaa?

Tsemppiä kaikille piinailijoille, kohta pääsen minäkin kärvistelemään teidän kanssa :hug:
 
Mukana menossa lauantaina 29.8.2009





Pikku-Tintti : 2.ICSI, punktio 14.8, siirto 17.8., lyhyt kaava PP12

Isis : 2. IVF:n 2.PAS, siirto 18.8 PP11

viksi : 1 IVF, punktio 18.8., siirto 20.8., lyhyt kaava, PP9

Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP4

Eena : 1. IVF, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP3

paa-pu : 1. ICSI, punktio 24.8., siirto 26.8., lyhyt kaava, PP3

astrid : 1. ICSI, punktio 25.8., siirto 27.8, PP2

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto vk35, PP1

wattu : 1. ICSI, punktio 25.8, siirto 28.8., pitkä kaava, PP1

Duffy: 1. ICSI, punktio 28.8., siirto 31.8. lyhyt kaava PP

Anksu2008 : 2. IVF, punktio vko 36, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, vk 34, PP-

tvvo : IVF, punktio 3.9., siirto 4.9., PP-

tiki-71 : 3. IVF, punktio 31.8., siirto 2.9., lyhyt kaava, PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, vko 36-37?, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, vko 37, pitkä kaava, PP-

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, punktio 31.8., siirto 2.9., pitkä kaava, PP-

Electra : 4. ICSI, punktio 1.9., siirto 4.9.?, pitkä kaava, PP-

Nele : 1. IVF, vko 36, pitkä kaava, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

dream09 : 3.IVF, vko 35, PP-

Minni79 : 1. IVF, punktio 18/19.8, lyhyt kaava, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

onnenkukka : 2. ICSI, elo-syyskyy, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

aurin-ko : 1. IVF:n 2. PAS, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

anna1979 : 1. IVF, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

StellaR : 1. IVF, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, vk 37, pitkä kaava, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Ripe72 : 1. IVF, syksy, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, syys-lokakuu, PP-

Inia : 1. IVF, vko 37, lyhyt kaava, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

aitiliini83 : 1. ICSI, syksy, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Pohtijatar : 2. IVF, syyskuu, pitkä kaava, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-


Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI[/quote]

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

 
Alkuperäinen kirjoittaja eevi-antero:
Tulihan se täti vihdoin. Harvoin sitä on näin tyytyväinen tuon akan vierailuista :D vaikka herättikin mut puol viis aamulla karmeilla vatsakrampeilla. Mut nyt pääsen maanantaina soittamaan PAS-aikaa!!! :heart:
Kertokaapa hyvät ihmiset mulle, miten se lääkkeetön PAS oikein menee? Mulla on ohjeet vain lääkkeelliseen. Muistan, että olisin jostain palstailijalta lukenut, että pitäis ovista tikuttaa?

Tsemppiä kaikille piinailijoille, kohta pääsen minäkin kärvistelemään teidän kanssa :hug:
Ilmeisesti juu niin, että tikutetaan sitä ovista ja positiivisesta testistä muutaman päivän päästä on sit siirto. julkisella ei kai tehdä siirtoja viikonloppuna, joten jos testi on pos ti tai ke, siirtoon ei päästä.
 

Yhteistyössä