Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Ellu74 :hug: varmasti raskas päätös. Saat kuitenkin olla ihanan tyttären äiti.

Paiju ja Vanilla79: Teillähän molemmilla oli hyvä saalis :) Peukkuja jatkoon db

Elenia
: voimahali teille molemmille :hug:

Iines ja fifris puhallan positiivista tuulta :whistle: viemään pois menkkatuntemukset!!

Sunflower mukavaa että mieli on positiivisempi :)

ON: Pikku hiljaa turvotus alkanut helpottaa, vaikka maha on edelleen kuin olisin 4kk raskaana :kieh: . Yritän tänään käydä kävelyllä, josa se auttais lakemaan turbomahaa :p

Vanilla79 Sulla olikin hyvin soluja punktiossa. Onnea siirtoon ja piinaan! =)

Ellu74 Varmaan on ollut todella vaikea päätös. Onneksi sinulla on ihana tyttäresi. En varmaan itsekään hoitoja jaksaisi ellei olisi jo se yksi hoidoilla aikaan saatu lapsi.

Kaikki piinailijat Niin ne tunteet muuttuu epätoivosta toivoon, välillä on varma raskaudesta, välillä taas aivan varma negasta. Mä ainakin peukutan teitä kaikkia, toivottavasti kaikilla olisi ensiviikolla hyviä uutisia!! :hug:

(.) Mä en nyt oikeen tiiä. Testiviivat vahvenee, vuotoa ei enää ole. En jaksaisi millään kinuta tk:sta lähetttä hcg mittaukseen, se on niin älyttömän vaikeeta täällä. Omalla työpaikalla en myöskään halua labraan mennä, sitten sen tietää kaikki. Ehkäpä pyydän faksilla lähetteen omasta hoitopaikasta ja meen oman paikkakunnan yksityiselle sillä, kunhan töiltä kerkeen. On tää epätietoisuus kaikkein pahinta. Mä olen aivan varma, että tää on kemiallinen, mutta siltikään en malta odottaa vuotoa vaan mun täytyy saada (kaikki) heti, tässä, nyt!!!! :kieh: Tämä pätee siis kaikkiin eläm osa-alueisiin :LOL:

tvvo Huh! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja viiva on ja pysyy!!! Jaksamista!

Iines ja fifris Pidän peukkuja, että mahakivut meinaa sitä parempaa tulosta!!!

Vanilla Hienoja uutisia! Onnea tuleville päiville!

Ellu :hug:

).( Täällä jo parempi mieli. Kiitos myötätunnosta! Ihanaa kun olette olemassa... :heart: Saatiin mihen kanssa puhuttua taas asiat ittellemme parhain päin. ;) Ollaan kyllä hyviä tässä. Jos se yksi huurukaveri ei sieltä selviä, niin sitten ei. Alusta vain heti tammikuussa. Olen aina ollut nopea tekemään päätöksiä elämässäni ja joissakin asioissa hätäillyt liikaa; onpa siis ensimmäinen kerta elämässä, että on joku asia moneen kertaan mietitty ja eipä ole hetken mielijohteesta lisäännytty... :LOL:

Mä alan kohta olemaan lähes varma että olen raskaana ja sekös harmittaa! Kun EN HALUA olla varma! Kuitenkin.. lievät äklötyskohtaukset, lievät muljailut kohdun paikkeilla ja muutenkin alavatsan ihmeelliset tuntemukset saa minut vahvasti epäilemään plussaa..

Menkkoihin en usko ollenkaan koska ei yksinkertaisesti tunnu siltä että ne edes voisivat alkaa. Tosin menkkatuntemukset tosiaan liittyy aika usein alkuraskauteen!!

Iines-74 - Ystävälläni oli elämänsä kauheimmat menkkakivut ennen kuin testasi plussan...eli älä vielä heitä toivoa narikkaan!! Ymmärrän kyllä tunteesi, koska olin vielä pari päivää sitten aivan varma että kohta alkaa vuotamaan vaikka lugeja syönkin.

tvvo - Voi että toivon sinun olevan täysin väärässä kemiallisen suhteen! Luulen jo nyt tulevani hulluksi, mutta sinun tapauksessasi olisin varmasti jo tullut:(

Hurjasti tsemppiä kaikille! Joko sieltä alkaa testituloksia taas kohta tulla?!? ;)

tvvo toivottavasti pian saat varmuuden ja pääset piinasta. Plussatuulia sulle veritestiin. Toivon niin ettei olis kemiallinen ja sun viivat vaav vahvistuis.

Sunflower ihana kuulla että olet jo positiivisemaalla mielellä.

).( täällä vähän kanssa tunnelma maassa kun ei oikeen mitään tuntemuksia. Viime hoidon jälkeen tunsin mielestäni selvästi kiinnittymisen, vaikka olikin kemiallinen. Nyt ei lainkaan samankaisia kipuja. Pientä nippailua vaan. Varmaan vaan Lugeista. Mulla ei ollenkaan niin hyvät fiilikset tän onnistumisesta. Eihän sitä silti koskaan tiedä. Odottelen vielä johonki ens viikon puoliväliin ennen kun rupeen testaileen. Jos hermot vaan kestää. :kieh:

aaarghh... Mulla tunne, että lopetan luget ihan varmsti ennen aikojaan. mä en jaksa yhtään enää pitkittää näitä menkkajomotuksia. Menkat yrittää puskea lugejen läpi aina vain pahemmin. Selkää särkee koko ajan.. Eilen illalla nukkumaan mennessä huimas ja yöllä heräsin että olin ihan hiestä märkä. Tuntuu jotenkin, että onko tervettä pitää menkkoja välkisin poissa? Ehkä testaan tänään, ehkä en, tai huomenna jos jaksan.. äh.. Miks testaan, kun tunnen kyllä kroppani.

Kauheesti tapahtuu =)

tvvo uskon että viiva vahvistuu ja tämä ei olis nyt sitten kemiallinen.

Sunflower kuullostaa hyvältä, kyllä sieltä taitaa olla plussa tulossa!

Mulla kanssa ihan älyttömät menkkajomotukset ja tekis mieli lopettaa luget. Tiistaina olis veritesti ja pääsee tästä piinasta...huoh.

Vielä vähän pinnistelyä vaaditaan monelta piinailijalta...tsempitykset loppurutistukseen =)

Elenia, varahalaukset :hug: , vaikka vaikutatkit jo seestyneemmältä. Onneksi ihminen (ja sen puoliso) on uudistuva olento, eikä luovutusmielialat jää päälle.

Tvvo, kyllä minäkin sun asemassa haluasin tietää missä mennään. Sitten voi jotenkin edes pohtia että mitäs nyt.

Olen kyllä samaa mieltä tvvon kanssa, että pidetään piinailijat peukkuja. Eikös h-hetket ala olla käsillä?

Joppu ja Iines epäreilua että tulee noin kurja olo vielä kaiken piinailun päälle :(

Vanilla kuulostaa hyvältä!! Joko teille huomenna laitetaan kyytiläisiä?? Meille vasta tiistaina, jos sinne asti pääsevät. 7/13 oli hedelmöittynyt, mikä on kai ihan ok, mutta alan vaan olla enemmän huolissani kun kohtalonhetket lähestyy. Olis nyt edes jotain mukaan laitettavaksi, vaikkei sitten kahta (näin ovat suunnitelleet) tai pakkaspoikia. Pitänee aloittaa oikein kunnon sunnuntairentoutus, ettei mene ihan hikoiluksi vielä tässä vaiheessa. Ehkä se rentoutus onnistuu, koska on kyllä niiiiin ihanaa että ne hormoinhoidot on ohi, en todellakaan tykännyt uudesta v****mäinen pallokala-persoonastani, eikä kyllä tykänneet muutkaan :x

Pinnistellään pinnistellään...

Kiitos kaikille onnittelijoille. :wave:

Täällä tapahtuu tosi tiuhaan ja ensi viikolla taitaa olla tulossa plussatulosten tulvaa! :whistle:

Tvvo, voi kun toivon , että sun fiilikset kemiallisesta olisivat väärässä. Hyvä, että vuoto on loppunut ja viiva on vahvistumaan päin! d b Minkä testin teit nyt vikana?

Tytti82, hienoa että saitte jotain pakkaseenkin. Nauti rauhaisasta olostasi alkupiinapäivien aikana, se tulee vielä valitettavasti muuttumaan. :kieh:

Vanilla ja Paiju, onnittelut hienoista munissaaliista ja tsemppiä siirtoon! Paiju, musta ne lääkedoupit on ihania! Humahtaa huppuun heti ja fiilis melko letkee! :LOL:

Sunflower, hienoa, että fiilikset nyt positiivisemmat - toivottavasti se siirtyy myös tikkuun! Meillähän oireet olleet hyvinkin samanlaisia, joten mäkin alan olla aika varma sun plussasta. Odottele kuitenkin siihen pp 12 asti. kyselit joskus aikoja sitten meidän lapsettomuuden syistä. Miehen simpat melko heikkolaatuista (mut kuulemma julkisella riittäisivät inseminaatioon, et ei ihan surkeaa). Ekassa IVF:ssä saatiin 6 kypsää solua, mutta vain 1 hedelmöittyi. Siksi seuraavat 2 tehty ICSI:llä. Lääkärit veikanneet, että nuo simpat ehkä osasyynä tähän, mutta mullakin ollut huono hoitovastine lääkkeisiin. Tästä syystä veikanneet, että munasarjojen toiminta alkaa olla hiipumassa. Mitään muuta virallista syytä ei ole löytynyt. Oletteko tekin Hesan VL:ssä hoidossa?

Rosetta, tsemppiä huomiseen punktioon! Pidetään peukkuja, että saatte paljon hyviä muniksia!

Hemu80, hienoa että sun munikset ovat ottaneet kasvuspurttia! Mä oikeasti uskon, että kenelle ei Purgon toimi, niin kannattaa kokeilla Menopuria - vaikka se on ihan hirveetä säätöö sen kanssa. Mulla oli heti ekasta piikistä sellainen fiilis, että nyt alkaa tapahtua. Puregonilla pistely tuntui ihan yhtä tyhjältä (ja sitä se olikin) Tsemppiä punktioon!

Verve, huh huh! Sä kävit sit vähän pidemmän kaavan kautta alkionsiirron. Onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin ja pääsitte siirtoon. Tulehan kertomaan mitä jatkoviljelyille kuuluu ja ota easysti!

Joppu, teitkö jo testiä? Koeta kestää ainakin tuonne pp 12 asti, kun ennen sitä tulokset niin epävarmoja, niistä ei tule kuin paha mieli. Todella monilla vuotoa ja silti plussaavat. Mulla oli kans pp 11 iiiihan hirveet maha- ja menkkakivut koko päivän. Olin 100-varma, et menkat alkaa, mut ei alkanu. Älä vaan lopeta Lugeja! Tsemppiä!

Fifiris ja Iines-74 teidän menkkatuntemukset kuulostaa lupaavalle. Teillä kiinnittymisen hetket suunnilleen käsillä, joten juilinnat kuuluu asiaan. Älkää menettäkö vielä toivoanne!

Ellu-74, voi kuinka vaikean päätöksen olet tehnyt. Aiotko kuitenkin testata vielä pp 14? Kokeile...? Itse olimme jo ennen tätä hoitoa kääntäneet katseemme tulevaan ja adoptioon. Se kyllä ajan myötä helpottaa, kun päättää jättää vaikeudet taakseen ja jatkaa elämässä eteen päin. Sinulla on ihana tytär, joten nauti hänestä! Onnea kaikkeen tulevaan! :hug:

Elenia, isot halit sinulle ja miehellesi. :hug: Mahtavaa, että teillä jo katseet positiivisesti tulevassa. Onhan teillä se yksi toivonkipinä siellä pakkasessa ja sehän saattaa riittää.

Inkku 83, toivottavasti voit huomenna tulla kertomaan meille plussauutisia!

Silja-Leena, eiks kiinnittyminen tapahdu vasta jossain pp 6-7 paikkeilla? Sulla vielä siihen aikaa, joten take it easy!

ON: Massussa rauhallista ja olo jotenkin neutraali. Nautin, mutta yritän olla "villiintymättä" ennen hcg:n määritystä.

Kipinä 1 ja Pupu :heart: & Papu :heart:

Huhhuh.. hillitön paniikki meinaa iskeä kyllä nyt! Välillä meinaa tulla itku kun yksinkertaisesti jännittää niiin paljon!! Ja pelottaa! Mutta tämä palsta on kyllä maailman paras keksintö! Ei tarvitse yrittää selitellä tuntemuksiaan ystäville jotka ei valitettavasti ymmärrä:(

Kipinä1 Me ollaan Turun Väestöliitossa:) Luulenpa että odotellaan ihan siihen pp14 asti ennenkuin tehdään testi. Sen verran nyt sitten pelottaa että haluan vain lykätä koko asiaa.
Minkälaisia tuntemuksia sulla oli ennen testiä? Oliko mitään oireita? Varmasti oot kirjoitellut tänne jonnekin mutta en millään jaksaisi alkaa selailemaan

Mä en nyt vain ymmärrä yhtä (tai monta) asiaa.. miten pitkällä ns. normaalissa raskausyrityksessä nyt olisin? Tarkoitan sitä, että kuuluisiko mun menkat olla jo myöhässä vai onko ne myöhässä sitten pp14 aikaan? Olen aivan sekaisin että missä vaiheessa mun kierron kuuluisi olla... :eek:

Sunflower, kävin just listaamassa oireita ja fiiliksiä tonne "Alkionsiirrosta plussanneiden oirepinoon". Eli käy vilase sieltä.

Mulla tuli toi sama fiilis muutama päivä ennen testiä, et ku olin päässyt Personal Bestiini, niin en haluakaan tietää enää sen enempää, koska jos testi romuttaakin mun haaveet. Testiaamuna makoilin sängyssä pitkään ja mietin, että teenkö testin vai odotanko vain, et alkaako menkat Lugen loputtua.

Hyvä päätös odottaa tonne pp 14. Sehän on ihan pian! :D

Ai niin, sen verran vielä, että normikierto ei oo hoidoissa "käytössä". Ainakin mun lääkäri sanoi, että sitä ei pidä katsoa ollenkaan. Onhan jarrulla sitä viivästetty monia päiviä ja se sumutteluaikakin on kaikilla yksilöllistä. Eli Sunflower sun menkkojen alkamispäivä on se pp 14.

Voi ei Sunflower!! Mutta peli ei ole menetetty ennenkun kunnon vuoto alkaa.. :hug: Älä jätä vielä lugeja, odota vielä muutama päivä..

Tvvo, mahtavaa ett vuoto on loppunut!! Jollainhan voi tulla ihan kunnon menkat vaikka olisi raskaana. Ja lupaavaa että viivat on vahventunut.

Mulla on ollut koko päivän kipee olo. Pää kipee ja lämpöä.. menkkajuilimisia tullut välillä varsinkin munasarjoihin. Vähän masis olo taas.

Sunflower, voi ei, tiedän kyllä miltä susta tuntuu, itselläni tänään tuhru alkanut olla verisempää, joten se taitaa myös olla siinä. Taidan itsekin luget lopettaa, no okei, huomenna SAATAN testata vielä ennen kuin jätän luget pois. Mulle sanottiin että verikokeessa pitäisi käydä joka tapauksessa, vaikka vuoto on alkanutkin, mutta tuskin menen. Se olis keskiviikkona vasta. Mäkin niin laitoin kaiken peliin, että vihdoinkin kun päästään kunnon hoitoihin niin vois tärpätäkin. No lohtua tuo se että 11 munista odottaa pakkasessa, mutta pelko perseessä, että jos nekään ei tuo sitä toivottua tulosta.

Kiitos lohdutuksen sanoista :ashamed:

Nyt valvon koska hillitön yökötysaalto pyyhkäisi yli. Niin paha olo että taistelen nyt vessanpyttyä vastaan. Ja vatsassa muljailee todella paljon. Vatsatauti tästä vielä puuttuisi! Tai uskon kyllä että luget ovat syypäänä tähän vaikka lääkäri epäilikin aikaisemmin että se aiheuttaisi näin vahvaa pahanolon tunnetta.

On hassua miten ihminen pärjää vastoinkäymisissä. Aikaisemmin olin AIVAN VARMA, että jos nega tulee, niin romahdan. Nyt kuitenkin itkin ja miehen kanssa yhdessä surkuteltiin ilta ja nyt olen valmis jo seuraaviin haasteisiin! Todella harmi vain että ei pakkaseen saatu yhtään :(
Nyt yököttävä olo on niin vahva että voisin kirota ne luget alimpaan helvettiin..

Niin ja fifiris - auringonsäteitä sinulle masennuksen hoitoon! Vaikka mulla näin huono olo onkin niin ikinä säteitä ei ole liian vähän muita samassa jamassa olevia varten jaettavaksi. Oliko tuo lause edes suomenkieltä?!?! Nooh :LOL: Toivottavasti menkkajuilimisesi johtuu plussasta
:D

Joppu :hug: Toivotaan että sinullakin kääntyisi asia parhain päin! Minä menen huomenna ostamaan 3 testiä. Jokaiselle aamulle 1. Nyt ei enää hirvitä testaaminen koska jos se plussa sieltä tärähtää esille niin HALLELUJA. En siihen usko ollenkaan.

Mukana menossa maanantaina 19.10.2009

Positive : 1.IVF:n PAS, PP19
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP12
Inkku83 : 1.IVF, siirto 7.10, PP12
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP11
Uskallanko : 2.IVF, siirto 8.10. PP11
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 (2) PP11
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10, PP10
sade83 1.ICSI, siirto 9.10, PP10
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 13.10, PP6
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP5
kolmisin: 2. ICSI, siirto 14.10 PP5
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP5
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP3
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP0
Paiju :1 IVF, punktio 17.10, pitkä kaava, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio 19.10, siirto 21.10, PP-
idaliina : 2. ICSI, punktio 20.10, siirto 23.10, PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
tvvo : 1.IVF
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF

Kiitos kaikille tsempityksistä!

Sunflower & Joppu täällä samat fiilikset. Vielä ei ole vuotoa tullut, mut tosiaan tuntuu et hetkellä millä hyvänsä. Meinasin kanssa jo nakata luget nurkkaan, mut kun luin täältä porukan tsempityksiä (myös siitä sun kaverista Sunflower), päätin vielä jatkaa niitä ainakin toistaseks. Mulla on kanssa ollut nyt illalla lievää ällötystä, mut pistän sen ihan tän kauhu-tunnelman piikkiin. Pitää kattoo huomenna uusiks jatkaako lugeja vai ei.

Iines, myös tuolla "alkionsiirrosta plussanneiden oirepinossa" on kirjoittaja, joilla oli ainoana oireena hirvirttävät menkkakivut... db db

Sunflower, ihanaa että oot jo noin positiivisella mielellä ja mielessäs jo hyväksynyt että elämä jatkuu vaikka negaa tulis! Toivotaan nyt vielä plussan puolesta, oot kuitenkin niin aikaseen testanut. Kiitos auringonsäteistä masennuksen keskelle. :heart: Kyllä kummasti masis helpottaa!! =)

Mites Positiven on käynyt??

Mä ehkä sinnittelen huomiseen aamuun, ja testaan pp11. Sit on ovulaatiosta kuunut jo kaks viikkoa, joten plussan pitäisi jo näkyä..
Menkkajuilimisien lisäksi ei oireita. Nyt on pieni flunssa päällä, joten viluttaa ja on heikko olo.

Täällä onkin monella suunnitelmissa testata lähipäivinä ja monella on myös "masennusta" ilmassa. Muistakaa, ettei tuhru kerro välttämättä yhtään mitään ja kaikenlaiset kolotukset ja olotilat liittyy myös raskauteen. Mä tiedän tämän ihan omasta kokemuksesta. Vaikka olisi kuinka varma, niin koskaan ei kuitenkaan tiedä!
Tänään Clearbluen testissä raskaana 2-3, eli ei tämä kemiallinen ole koska testi ilmoitti ihan oikein ajan hedelmöityksestä. Mä olen ainakin tällähetkellä aivan oikeasti raskaana :LOL:

Kaikille testaajille hirmuiset tsempitykset, ei kannata ennen sitä "the" testiä masentua. Mulla näistä testeistä on tosiaankin kokemusta ja voin sanoa, että apteekin oma näytti eilen päiväpissasta vahvaa viivaa, mutta samanherkkyinen rfsu näytti aamupissasta sitä samaa vaaleaa viivaa. Eli testeissä on tosiaankin eroja! Kotitesti.fi herkkiin liusketesteihin tuli aina vaaleampi viiva kuin rfsu:n, vaikka siis herkkyydessä on aika isokin ero. Kaikiolle iso rutistus ja peukutus! :hug:

Vuoto senku vaan kovenee ja tänään tein testin aamulla Clearbluella. "Ei raskaana" se sanoi. Soitin samantien väestöliittoon ja itkunsekaisin puhein sain aikaiseksi varata perjantaille suunnittelukäynnin seuraavaa hoitoa varten. En vain tiedä miten kestän siellä olla koska en usko itkulla olevan loppua.

Luulin ottaneeni tämän ihan iisisti, mutta en sitten kuitenkaan niin tehnyt. Jostain kumman syystä oli eilen vielä vähän toivoa jäljellä. Tänään ei yhtään. Ei edes seuraavaa hoitoa varten.

Hienoa. Kun ei edes pakkaseen jäänyt yhtään :'(

Lähetän SILTI vielä niitä auringonsäteitä masentuneille ja paljon tsemppiä! Toivottavasti TE onnistutte! Tätä surua en toivois kenellekkään.. tosin moni täällä jo tietää mitä se on.

Yhteistyössä