Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

tvvo ja fifiris :hug: noi kemialliset ovat todella epäreiluja!! onneksi nyt kuitenkin on vielä toivoa!!
Vanilla ja Paiju ja idaliina ja Rosetta ja hemu tsemppiä teille punktioon db
Vaikka se varmasti jännittää, niin kyllä antavat lisää lääkettä kun pyytää. Mä sain, ja vaikka oli tosi kivulias, niin kyllä sen toisenkin kerran kestää jos on tarvis.

Tervehdys uusille :wave:

ON: Jouduin eilen Taysiin osastolle tiputukseen, vatsaonteloon oli tullut nestettä ja maha oli todella pallona :eek: . Otettiin varmaan 5 verikokeetkin. Kuitenkin sain aamulla osastolle ilmoituksen, että tänään on alkion siirto. Ilmeisesti veriarvojen mukaan hyperiä ei ollut ja siirto tehtiin. Sain mukaan 2 hyvänlaatuista alkiota =) !! Noh, pakkaseen meni sitten vain 2 hyvää alkiota. Meidän 17 munasolusta 11 oli hedelmöittynyt ja nämä 4 olivat hyvä. 7 viljellään vielä lisää, mutta biologi ei uskonut, että niistä enää pakkaseen saataisiin lisää :/ . Täällä onkin sitten pp0. Ihan epäuskoinen olo, että oliko kaikki totta vai unta. Olin siirrossa aika pöllämystyneenä ja alkioiden tarkemmat luokitukset menivät ohi. No tulee ne sitten postissa kotiin.
Enää ei näkynyt nestettä vatsaontelossa, mutta viikonloppu taitaa mennä levätessä B) .
 
fifiris sanoppa se.. lisää jännitystä elämään.. (ihan kuin ei olisi tarpeeksi) :D

verve kiitos ja kyllä nämä kestetään kun tietää mitä voi olla tuloksena..
Vaikka välillä usko onkin vähän kadoksissa :p (pitäisi varmaan keksiä uusi sana, mutta...) TSEMPPIÄ piinailuun ja plussa tuulia :D

 
Mukana menossa lauantaina 17.10.2009



Positive : 1.IVF:n PAS, PP16
Kipinä1: 2. ICSI siirto 3.10., PP14
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP10
Inkku83 : 1.IVF, siirto 7.10, PP10
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP9
Uskallanko : 2.IVF, siirto 8.10. PP9
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 (2) PP9
Sunflower79 : ICSI/IVF, siirto 8.10, PP9
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10, PP8
sade83 1.ICSI, siirto 9.10, PP8
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 13.10, PP4
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP3
kolmisin: 2. ICSI, siirto 14.10 PP3
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP3
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP1
Paiju :1 IVF, punktio 17.10, pitkä kaava, PP-
Vanilla79 : IVF, punktio 17.10, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio 19.10, siirto 21.10, PP-
idaliina : 2. ICSI, punktio 20.10, siirto 23.10, PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
tvvo : 1.IVF
Elenia : 1. IVF
 
Nyt siis pp9 menossa ja olin havaitsevani tänään jo rusehtavaa vuotoa.. Ei sen näin pidä mennä. Tänään kyllä oli jo sellainen olo, että nyt ne kohta alkaa. Huomenna ajattelin jo testata, vaikka tiedänhän tuloksen. Mites pian PAS:iin pääsee?
 
pp9 Ja KAIKKI oireet on vielä enemmän hävinnyt kuin aikaisemmin. Enää edes rinnat ei oo kipeet. Siis ei minkäänlaista oloa että olisin ikinä missään alkionsiirrossa ollutkaan, saatikka että olisin raskaana. Voi hittolainen sentään!! :ashamed:

No joo menkat kyllä alkais varmaan heti ku lopettaisin luget, sellainen olo kyllä on!
Miten ikinä selviän siitä pettymyksestä jos ja kun testi näyttää negaa?!?!?
 
Mut voi siirtää myöhemmin onnistuviin. Olin eilen tyttöjen kanssa istumassa iltaa ulkona. Kesken teatteriesityksen mulla alkoi ihan älytön selkäkipu, joka vain paheni. Sitä seurasi verinen vuoto.
Mies oli ostanut tuplapakkauksen Clearblueta, se näytti tänään plussaa. Se nyt on aivan selväkin, kemiallisessa herkkä testi näyttää aika kauankin plussaa. Lopetin tukilääkityksen eilen, lääkärin ohjeen mukaan. Maanantaina soittoa klinikalle jatkosta. pitää varmaan käydä hcg mittauksessa vielä maanantaina, tai katsotaan mitä lääkäri sanoo. Saa nähdä kuinka kauan mies kestää jatkuvia pettymyksiä.... :'(
 
Hui! :eek: Nyt jännittää! Tässä kolmen vuoden aikana on ollut monesti fiilis, että en kyllä tule koskaan elämäni aikana edes tuota plussaa näkemään, mutta toisin vain kävi.

Tein testin vasta tänä aamuna aamuvirtsasta siis oikeana testipäivänä eli pp 14, kun eilen meni myöhään töissä ja olin ihan poikki. Ajattelin, että kestän vielä sen pari tuntia enkä jaksa väsyneenä ruveta säätämään.

Aamulla sitten heräsinkin jo aikaseen, mutta makoilin sängyssä ja mietin, että haluanko edes tehdä sitä testiä.... No tein sit kuitenkin. Ostin Clearbluen viikonäytöllä, kun olen täältä noita viivatulkkaamisia lukenut ja ajattelin, että mun pää ei sitä kestä. Joko tikku näyttää selvästi, että "raskaana" tai "ei raskaana". Melkein jo harmittelin, että hommasin sen viikkonäytönkin, js vaikka näyttäisi vähemmän kun pitäisi olla. No, se näytti melko pian sitten "raskaana" ja "2-3"! :)

Leijumme nyt mieheni kanssa tämän plussan varassa ja maanantaina menen verikokeisiin. Tästä eteen päin elän hetkessä ja toivon parasta - ehkä vielä uskaltaudun jonkun lastevaateosaston läpikin kävelemään! Nyt olen kiertänyt ne kaukaa. ;) Jotenkin kuitenkin melko vahva olo tämän kanssa, mutta kaikkeahan voi sattua. En halua ruveta piirtämään piruja seinälle, vaikka iiiiiiihan hirveä menetys ja pettymyshän se tulee olemaan, jos tämä menee kesken. Nyt myös jännätään sitä, että onko kyydissä yksi vai kaksi. Fiilis sanoo, että kaksi, kun mulla ollu 2 sellaista "kipeää pistokohtaa" massussa koko ajan samoissa paikoissa.

Sorry, että vieti vain omaa napaa. Palaan pian tsekkaamaan muiden menon, mutta nyt ehkä ymmärrettävästikin pää vähän pilvissä. :ashamed:

Ihanaa lauantaita kaikille ja oikeasti toivossa on näköjään hyvä elää ja asiat joiden ei kuvitellut koskaan muuttuvan näyttävätkin joskus muuttuvan. Tsemppiä kaikille!

Kipinä1 ja plussakaverit Pupu :heart: & Papu :heart:
 
Voi, täällähän oli sekä iloisia ja surullisia uutisia odottamassa. Tvvo, oon niin pahoillani!! :hug: :'( Voimia !!

Joppu, mä pääsin pas:iin yhden välikierron jälkeen. Mutta älä luovuta vielä! Oireista ei koskaan tiedä.. Samoin Sunflower, ei vielä vaivuta ollenkaan synkkyyteen!! Kaikki on vielä mahdollista..

Kipinä, mielettömästi onnea sulle!! :flower: Mulla olikin sellanen olo että plussaat. :heart:

Mulla on jatkunut menkkafiilikset ja Jopun ja Sunflowerin tapaan aika lannistunut olo, mutta yritän vielä tsempata itseäni.. huokaus
 
Tvvo--- voi harmin paikka... Epäreilua tämä elämä.

Kipinä: valtavasti onnea, nauti joka päivästä, elät unelmaa!

Itse tässä häivyn takavasemmalle: pp11 on aina näkynyt plussat ja miinukset, 7 vuotta ja 8 siirtoa on opettaneet... Nyt nega pp11.
Viimeinen hoito, viimeinen alkio. On aika lopettaa tämä toive ja katsella muita unelmia elämässä... Haikeana

ellu

p.s. Uskokaa unelmiin! Kaikki tämä kannattaa, kuitenkin. Olen tyttäreni äiti ja tosi ylpeä siitä. .. Hyvää jatkoa kaikille.
 
Kipinä onneksi olkoon! Eiköhän omanapailu tuossa tilanteessa ole ihan jees =) ja Verve, todellista vaikeuksien kautta voittoon touhua. Tosi ihanaa että sai kyytiläisiä kaikesta huolimatta!!

Ellu tiukkoja päätöksiä...mutta tosi ihanaa että pääsee sitten nauttimaan muista unelmista :hug:

Tvvo halaus myös :hug: Oliko se vuoto sellainen, ettei jäänyt toivomisen varaa? Tsemppiä viikonloppuun, molemmille.

Sunflower, Joppu, Fifiris, ei saa luovuttaa liian aikaisin! Eikös tuolla aiemmin plussanneissa ollut vino pino niitä joilla tuntui ihan kuin menkat alkaisi??

Täällä on nyt punktio takana. Käytössä oli 'puolinukutus', eli koisin vaan koko homman läpi ja jälkeenpäin oli rohtojen takia tosi hyväntuulinen ;) , eikä vieläkään ole mitään kipuja ilmennyt. 13 munista tuli, eli yli meidän arvausten ja odotusten. Toivottavasti joukosta löytyy myös kelpo yksilöitä, ettei heti huomisen puhelinsoitto karista tätä hyvää mieltä. No, ainakin voin vilpittömästi nauttia turvottavan hormonihoidon loppumisesta! Alkoi mennä zombiuden puolelle.

Hemu, Idaliina, Rosetta tsemppiä alkuviikkoon!!
 
tvvo :hug: Niin tiedän tunteen...

Eli mut saa siirtää myöhemmin onnistuviin. Täti tuli sopivasti kesken kummipojan synttärikekkereiden. Tulin just kotiin ja tein vielä testin, kuitenkin ne sitä kysyy kun maanantaina soitan. Ei edes kemiallista... ei niin mitään. Kyllä sitä vain nainen oman kroppansa 30 vuoden kokemuksella jo tuntee eli osasin hieman valmistautua, mutta viimeseen asti yritin kovasti pitää toivonkipinää yllä. Ja turhaan taas kerran....
:headwall:
Jos mahdollista, mies vielä enemmän rikki ja aika rankkaa, kun en millään jaksais nyt lohduttaa...

Kipinä Onnea! :heart:

Ja tsemppiä muille!!!
 
Kipinä1 AIVAN MIELETTÖMÄN PALJON ONNEA! Meni kylmät väreet kun luin sun tekstin..aivan mahtava juttu!!!! :heart: Paljon tsemppiä raskauden jatkossa!!!

Ja kiitos tsemppaajille:) Pakko tässä nyt vaan on yrittää jollain tavalla kaivaa sitä positiivista ajattelutapaa. Välillä mahassa juilii ihan pikkuisen ja heti toivo nousee taas hetkeksi. Mutta yhtä äkkiä myös se lähtee. Toivotaan nyt että me kaikki lannistuneet menkkafiilistelijät plussaisimme, vai mitä?;) Ja plussia toivon myös tietenkin kaikille muillekkin!

Ellu74 Olen pahoillani että sinulle kävi näin. Mutta kuitenkin, niinkuin sanoit, olet kuitenkin yhden kallisarvoisen tyttären äiti!

 
Onnea Kipinä !!

ja lohtu rutistukset kaikille sitä tarvitseville :hug:

On: muutamia supistuksia edelleen joka päivä tai oikeestaan nyt enemmän sellasia menkka muljahduksia.. ajattelin maanantaina tehdä testin sillon olis pp12 ja luulisi jo jotain silloin näkyvän... jos siis uskallan

 
Mukana menossa sunnuntaina 18.10.2009



Positive : 1.IVF:n PAS, PP18
Kipinä1: 2. ICSI siirto 3.10., PP15
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP11
Inkku83 : 1.IVF, siirto 7.10, PP11
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP10
Uskallanko : 2.IVF, siirto 8.10. PP10
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 (2) PP10
Sunflower79 : ICSI/IVF, siirto 8.10, PP10
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10, PP9
sade83 1.ICSI, siirto 9.10, PP9
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, siirto 13.10, PP5
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS, siirto 14.10, PP4
kolmisin: 2. ICSI, siirto 14.10 PP4
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, siirto 14.10, PP4
verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP2
Paiju :1 IVF, punktio 17.10, pitkä kaava, PP-
Vanilla79 : IVF, punktio 17.10, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio 19.10, siirto 21.10, PP-
idaliina : 2. ICSI, punktio 20.10, siirto 23.10, PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
tvvo : 1.IVF
Elenia : 1. IVF
 
Herranjestas..äkkiä se aika alkoi etenemään! PP10 jo! Voisin jo periaatteessa testata mutta se pp7 testaus pelästytti niin, että en tiedä uskallanko testata edes torstaina :p
Toisaalta huomenna aamulla on varmaan testitikku taas kädessä :LOL:

Menkkaoireet ja kaikki menkkatuntemukset TÄYSIN poistuneet ja lievä pahaolo tullut tilalle. Välillä ehkä nippasee munasarjoista ja mahassa muljahtelee. Näistä voisi päätellä että olen raskaana mutta myös sen, että minä alitajuntaisesti TEEN NIITÄ OIREITA ITSE. En uskalla toivoa nyt liikoja..
 
Elenia :hug: Oon tosi pahoillani.. :'(
Mutta toivo ei oo menetetty tän vuoden osalta, kyllähän tää yksi ainokainen pakkasukko voi hyvinkin tuoda sen plussan!

Hyvä että Sunflower, pääsit pois epätoivon syövereistä! :)
Mulla on jatkunut menkkafiilikset edelleen. Väillä juilii, välillä ei mitään. Eilen illlalla pisti kovaa alavatsaan ehkä 5 min ajan, tänään ei taas oo tuntunut mitään nippailuja.. paitsi pieniä viiltelyitä munasarjojen kohdalla. Varmaan ne lugetkin aiheuttaa jotain tuntemuksia..

Onnea Paiju onnistuneesta punktioista!! Pidän peukkuja että munikset hedelmöittyy hyvin!!

Mites Iineksen ja Uskallanko fiilikset?? Teistä ei oo kuulunut vähään aikaan?!
 
fifiris täällä aika huonot fiilikset. On vaan ajan kysymys, kauanko luget pitää vuodon pois. Alkaa oleen jo niin kovat lähes jatkuvat viiltelyt alavatsalla, ja muitakin menkkaoireita. Että taitaa tää peli alkaa oleen pelattu. V***aa kun pientä oravaa! :headwall:

Toivottavasti muilla piinailioilla paremmat fiilikset.

Onnittelut Kipinä!
 
Voi ei Iines!! :( Mulla on kans aika varma fiilis ettei tää onnistunut, just noiden menkkaoireiden takia.. Ottaa niin aivoon... Vaikka monet sanoo, että menkkatuntemukset voi olla raskausoire, niin jotenkin on vaikea uskoa että omalla kohdalla olis niin..



 
Tervehdys.

Pitää kirjoittaa koko viesti uudestaan kun vahvistettua tekstiä tuli puoli viestiä. :eek:

Piinailijat, yrittäkää viel jaksaa loppuun asti. :heart:

Tvvo lohdutusta.. :hug:

Paiju sinullahan oli myös hyvä saalis punktiossa. :)

Ellu hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi.

Kipinä olipas hieno uutinen, ONNEA!

Minä olin eilen punktiossa myös. Soluja saatiin hyvin, niistä 19 oli kypsiä. Tänä aamuna 8 näyttäisi olevan hedelmöittynyt. Oma olotila on melko hyvä. Illalla tuli pelko hyperistä kun vähän turvotti, mutta se oli yön aikana vähentynyt. Jos siis kaikki saa mennä hyvin, huomenna saamme hakea kyytiläisen. :heart:
 

Yhteistyössä