Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Kylläpäs täällä on tapahtunut paljon!!! Toivottavasti muistan kaikki. :)

Tvvo, vautsi mikä kyytiläien. =)

Jaksamista ja voimia kaikille punktiosta toipuville sekä punktiota odottaville!!!

Voimahalit Kirmalle! Pettymys on varmasti ollut suuri, vaikka osasitkin varautua pahimpaan. Toivottavasti saatte uuden ajan mahdollisimman pian. :hug:

Sarma, miten teidän lääkärikäynti meni?

Heni, sinulla on ollut rankkoja hetkiä, onneksi kaikki kolme hedelmöittyi kuitenkin. Onnea vielä tulevaan siirtoon!

Fifiris, toivottavasti teillä sulatus onnistuisi ja kaikki menisi hyvin. Tulehan sitten kertomaan kuinka kävi!

Lopuksi vielä.. Peppiina, viitsitkö päivittää minutkin vielä myöhemmin onnistuviin. Olisi kiva nähdä oma nimi siellä epäonnistuneen passin jälkeen. Ehkä taikauskoista, mutta tuntuisi todennäköisemmältä onnistua seuraavassa hoidossa jos nimikin olisi jo tuolla myöhemmin onnistuneiden joukossa. :ashamed:
 
Kirma iso :hug:

Heni Onnea suuresti hyvistä uutisista =)

Rosetta Tosi mukava että saat vihdoin aloittaa ne piikit. Nyt vain tsemppiä ja jaksuja loppuhoitoon!

Minulla huomenna taas se ultra. Kuukautiset onneksi alkoi sunnuntaina joten sinne sentään päästään. Toivottavasti se minunkin kysta voidaan imaista pois ja voisin myös huomenna kertoa iloisia uutisia :/ Jännittää....

 
Mukana menossa keskiviikkona 7.10.2009



nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP12
Elenia : 1. IVF, siirto 5.10, PP2
tvvo : 1.IVF, siirto 5.10, PP2
Joppu : 1.IVF, siirto 7.10, lyhyt kaava, PP0
Heni : 1.IVF, siirto 8.10, PP-
Uskallanko : 2.IVF, punktio 6.10, siirto 8.10. PP-
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 8.10 PP-
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, siirto 9.10., PP-
sade83 1.ICSI, punktio 7.tai 9.10, PP-
Sharlin : 1. ICSI, punktio 9.10., siirto 12.10, PP-
Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-
verve : 1. IVF, punktio 16.10, siirto 19.10 PP-
Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 2.PAS, vko 42, PP-
idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-
kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava PP-
Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-
Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 43, PP-
hemu80 : 1. IVF, vko 43, pitkä kaava PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Paiju :1 IVF, vko 42/43, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 45/46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-
Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-
vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-
sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-
Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-
Vanilla79 : IVF, pp-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Duffy: 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
Inia : 1. IVF
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
sebu08 : 3.IVF
 
Kirmalle pahoittelut. :( :hug:

onneksi Heni teillä vielä onni kääntyi! :) - toivotaan että saat kyytiin oikein sitkeän sissin!

on: tästä se sit taas alkaa, vaikka nyt vielä ei kauheesti tapahdukaan. Mutta eilen pistin Procren Depotin ja hyvinhän se sujui, enkä jännittänyt niin paljon kuin ekalla kerralla. huh. prin viikon päästä sitten selviää jatkoaikataulut. :)

 
Mun siirto siirtyy huomiselle. Nyt oli niistä kolmesta kaks jäljellä ja ne oli nyt nelisoluisia. Lääkäri halus että katsotaan huomiseen asti niin nähdään kumpi on se "parempi" ja siirretään vaan yksi. Odottamista odottamisen perään... =)

Kirma :hug:
 
Tein tänä aamuna, varsinaisena testipäivänä uuden testin joka näytti plussaa. Teidän kokemustenne perusteella mm. kemiallisista olen tässä kuitenkin edelleen aika epäileväinen.. Just yritin soittaa julkiselle, missä hoidossa että mitäs nyt, mutta eihän sieltä tietty kukaan vastaa. Mun käsityksen mukaan mitään veritestiä ei kuitenkaan automaattisesti julkisella tehdä, vai mikä teidän kokemus. Ilmeisesti tk:sta voisi kuitenkin käydä tuon hcg arvon testauttamassa? hiukka pihalla olen, kun ei ikinä ole päästy edes tähän vaiheeseen, että minkään syyn takia testi olisi plussaa näyttänyt. :whistle: :whistle:
 
Onnea syystuuli! En osaa sanoa mitään tuohon veritestiin. Mutta raskaanahan sinä olet, jos sieltä kerta plussa tulia!

Kirmalle halit :hug:

Henille vielä tsemppiä huomiseen, toivotaan että sieltä löytyy se huippuyksilö!

Mulla on nyt 6 piikkiä gonal f:ää takana, eikä tunnu missään!! Onko normaalia vai pitäisikö tässä vaiheessa olla jotain tuntemuksia?

Mulla on aika vähän tulossa folleja, kuulemma ehkä kahdeksan saadaan punktioon mennessä. Lääkäri oli siihen kyllä ihan tyytyväinen, sanoi, että tärkeintä on kuitenkin laatu. Tosin eihän siitä ole vielä mitään tietoa. Olin vähän pettynyt määrään, mutta lääkäri sai mut kuitenkin vakuuttumaan, että se on ihan ok.
 
syystuuli75 Meille ainakin TYKS:ssä aina automaattisesti tehty hcg:n määritys. Ekalla kerralla jopa soiten että kuukautiset alko jo että saa peruu sen mun labra-ajan, ni hoitaja pakotti silti testiin. niin uskon kyllä että sen saat julkisella varmistettua.
 
syystuuli75 ONNEA :flower:

tytti82 mulla ei ollu minkäänlaisia tuntemuksia gonalin, orgalutranin tai pregnylin aikana eikä myöskään punktion jälkeenkään pienintäkään tuntemusta missään.

Odotan niin malttamattomana huomista =)
 
syystuuli75 Isot onnittelut! Kai nuo verikokeet riippuu sitten paikasta... Meillä tehdään. Mutta kyllä niitä varmasti pyytämällä saa missä vain...

Heni db huomiselle!

Tytti82 Mä olin inssien aikaan clomeista aivan sekasin ja pelkäsin hirveästi kaikkia gonalin sivuoireita etukäteen, mutta ei mullakaan yhtikäs mitään. Vähän nännit arat, siinä kaikki. Mun tulos oli seitsemän munasolua. Ajattelin kanssa, että enempi olis ollu parempi ja mietin, olisko Gonalia pitänyt piikittä heti suuremmilla annoksilla... Samoin mulle vakuuteltiin, että aivan ok tulos. Eipä tässä kai muu auta kuin olla tyytyväinen. =)
 
Syystuuli kiitos selvityksistä aiemmin ja nyt tosi paljon onnea!! On varmaan hieno tunne..!

Vanilla tervetuloa! Koska alkaa?

Inkku otan osaa. Toivottavasti lähtee parempaan päin kuin uskot hyperien kanssa! Eilen jouduin pistämään duunireissulla yhden hotellin vessassa ettei aikataulut sotekutuisi, ja tuli kyllä tosi narkkariolo. Kädet tärisi ja pistin itseäni sormeen. Ihan hullun hommaa. Nyt olen järjestänyt niin ettei tarvitse toiste tehdä näin.

Heni tosi paljon peukkuja huomiseen!

Puskatäti onko se varmasti kohdunulkoinen? Mitä nyt tapahtuu??

Tytti lohdullista kuulla, että vähilläkin follikkeleilla voi tulla tulosta. Tee tosi hienoja!!Mun 0-ultrassa näkyi vain seitsemän, ja meinasin itse heittää pillit pussiin, mutta kuulemma niitä voi tulla tässä kasvattaessa lisää näkyviin..

Rosetta hienoa! Ollaan nyt sitten suunnilleen samoissa ajoissa. Aloitin piikit maanantaina.

Huomasin sekoilleeni eilen viikkojen kanssa, eli jos Peppiina päivittelet, niin laita mulle punktioon vko 42/43.
 
Hei!
Peppiina mulle voi päivittää punktio 9.10, siirto 12.10. Kiitos kovasti, että olet edelleen jaksanut listaa pitää!!
Vähän jännittää kun viimeksi ei päästy ees siirtoon, mutta lääkäri sanoi, että ICSI:ssä se on lähes varma, että päästään.. toivotaan niin!
 
Syystuuli onnea :heart: Mulla otettiin Taysissa veritesti nytkin varmistukseksi ennen kuin aloitin puregonin (menkat olivat siis myöhässä) Eli uskoisin, että pyytämällä ainakin saat lähetteen.

Vanilla tervetuloa :wave:

ON: Nyt olen pistellyt puregonia 4 päivänä annoksella 150. On tänään alkanut tuntua pientä painetta ja nipistelyä munasarjoissa. Eli lääke on alkanut vaikuttamaan :) Illalla vielä pistos ja huomenna on seuranta. Jännittää kuulla miten on tehonnut :D Huomaa kyllä muuten, että hormoneja on kehossa normaalia enemmän, naama kukkii ja ihan pikkuasiat saa mut hermostumaan...

muoks: ihme silmänisku... en osaa poistaa!!
 
Paiju Tänään aloitan pistokset. Jos oikein ymmärsin, mennään vähän kuin samaa matkaa.

Minun kohdalla lapsen saamisen hidasteena toimii pcos. Ja vähän painostakin sai lääkärissä kuulla.. :D :D Nyt kumminkin lähdettiin ivf hoitoa tekemään. puregon lääkkeellä pistellään ja maanantaina ultraan.

Taustalla on toki tutkimuksia ja yrittämisiä moniakin. Niistä on aikaa ja asia on ollut joitain vuosia jäissä. Nyt siis uusin voimin aloitellaan tätä juttua. :)
 
=) =) =) =)

Jipii.. Vihdoin hyviäkin uutisia. Kystaa ei enää näkynyt mailla eikä halmeilla ja piikit saan aloittaa jo tänään.
Ensiviikolla maanantaina verikokeille, keskiviikkona ja perjantaina ultrat sekä verikokeet...
Vko 43 sitten kaiken mennessä hyvin tapahtuisi punktio ja siirto..

Ei voi olla totta.. Jännitin ihan hirveästi että mitä sieltä tulee, mutta kaikki oli paremmin kuin hyvin =)

Lääkärikin nauroi kun huusin kovaan ääneen JES kun hän sanoi että voidaan jatkaa hoitoa...

Wuhuuuu!!!!!
 
Sade83
Syystuuli Onnea!! :heart:

Heni Täällä pidetään sulle peukkuja!

Kirma :hug:

ON: Punktio takana, 7 munasolua löytyi.Miehen siemennesteessä olevien siittiöiden määrä oli laskenut huimasti (nyt n.7 milj.), mutta onneksi jo ennen tätä päätettiin tehdä siis ICSI joten se ei nyt oikeastaan vaikuta, kunhan löytyy hyviä.
Huomista soittoa nyt odotellessa. Jotenkin kaikki tahanastinen pettymys purkautui klinikalla ja sain purettua tuntojani ihanalle hoitsulle, joka istui tukena lepäämishuoneessa.
Perjantaina sitten toivottavasti siirtoon, jotenkin sitä ei uskalla vielä edes ajatella että oikeesti päästäis sinne asti...
 
Syystuuli: onnea!
Mulla siirto juuri takana, 1 top-alkio siirrettiin ja 11 saatiin pakkaseen. Nyt vain odotellaan ja jännäillään. Nyt voin itsekin todeta, että nuo pistelyt ja punktiot ei ole mitään verrattuna tähän odottamiseen ja piinailuun. Mulla oli hieman ongelmia siirron janssa, ei meinannut saada katetria, sanoi että on tiukka kohdunsuu. Nyt alkoi askarruttaa, voisko tällä olla jotain osasyytä lapsettomuuteen?
 
Moi! Kai sitä vois vielä tähänkin ketjuun liittyä :D Meillä on yksi ivf hoidolla alkunsa saanut tyttö ja nyt olisi tarkoitus kokeilla siitä hoidosta pakkaseen jäänyttä yhtä alkiota =) Luultavasti loka-marraskuunvaihteessa olisi siirto.
 
Tervetuloa, Vanilla!

Onnittelut, Syystuuli!

Joppu, toivon sulle parasta. Nyt sitten odottelua tosiaankin.

Soitin tänään tuloksia. Hedelmöittyneitä oli (se siis sittenkin on mahdollista!!!), joten huomenna on siirto niinkuin oli tarkoituskin. Pienillä askeleilla eteenpäin. Olen onnellinen, että ollaan päästy jo tähän asti. Päivä kerrallaan katsotaan tunnelmia. Toppuuttelen liikaa täpinöintiä, kun olen huomannut, ettei etukäteen kannata suotta iloita.
 
Kiitos kaikille mukana elämisestä, onnellisesta sellaisesta tällä kertaa - ainakin hetkellisesti siis..

Se tässä kaikessa minun mielestäni onkin vaikeinta - eli hetkessä eläminen kun meinaa usein hyvin herkästi alkaa jo etukäteen murehtimaan tai sitten vastaavasti toisinaan elämään taivaissa.

Aivan älyttömästi kaikille punktio-siirtovaiheessa oleville hyviä tuulia täältä päin :heart:
 
Vanilla, kivaa saada seuraa. Minullakin on ultra maanantaina. Täällä ulkomailla tunnutaan olevan vähän hövelimpiä, katsotaan ultralla vasta kun on piikitetty 7 päivää. Toivottavasti se on ok, eikä sitten ole hyperiä tai ihan tyhjiä munasarjoja siinä vaiheessa.

Verve ja hemu, teilläkin näkyy olevan iki-ihanat piikitykset menossa!

uskallanko lupaavaa! Askel kerrallaan..
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Syystuulille onnea vielä!! Oliko joku syy miksi epäilet kemiallista vai pelkäätkö vaan että niin kävisi? Jos viiva ei ole haalistunut sitten viime testauksen, niin kaiken pitäisi olla kunnossa!! Toivottavasti pääset veritestiin kuitenkin että saat rauhan.. :heart:

Sade, hienoa että punktio onnistui hyvin!! Jos kaikki menee hyvin, niin meidän siirto on siis samana päivänä.

Uskallanko, hienoa että oli hedelmöittyneitä!! Hirmusti tsemppiä siirtoon! Tuleeko kyytiin yksi vai kaksi jos kaikki menee suunnitelmien mukaan?
 

Yhteistyössä