Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Plussanneille onnea :heart: ja :hug: niitä tarvitseville.. :(

Kirma:
Jos kohtujomottelut jatkuu, meinaan testata jo viikonloppuna, pp9-10.
Itsellä ei ole ollut minkäänlaista tuntemusta, ei suuntaan eikä toiseen. Ajattelin kuitenkin testailla viikonloppuna jos tilaamani testit ehtivät kolahtaa postiluukusta ennen sitä.

Mitä Isis ja Ripe72, onko teillä tuntemuksia mistään. Koska olette aikoneet testailla?
 
Kaikille tarvitseville ISO lohdutus :hug: !!!

Omaa.. Tänään oli siis ensimmäinen tsekkausultra. Gonalit on mennyt 150IU ja tulos niin köyhää, että lisättiin määrää runsaasti ja Pergoveris lisäksi. Ruususen unta kuulemma vetelevät mun munasarjat, ei ihme ettei ole kolmeen vuoteen mitään tapahtunu!
Maanantaina uusi ultra ja näillä näkymin punktio ensi viikon perjantaina ja siirto näin ollen siirtyy viikolle 41. Täytyy vain nyt toivoa ettei toi viikonloppu siinä välissä pilaa kaikkea. Minä sitten kyllä hermostun, jos näin käy...
:kieh:

Jaksamista kaikille!!! :wave:
 
pohtijatar, tuhannet kiitokset kun jaksoit kertoa hoitotarinasi, vaikka varmaan mielessä on jo paaaaljon positiivisemmat jutut! Tuota juuri tarkoitin, meidän neganneiden täytyy vaan jatkaa sitkeästi, suhtautua ehkä vähän nöyremmin, ja kyllä se varmaan vielä onnistaa metäkin!

Kyllä se on rankka paikka kun solut ei hedelmöity (tää sentään onnistui meillä) tai isosta joukosta kypsiä soluja ei saada yhtään pakkaseen (olo voisi olla negan jälkeen toinen, jos edessä olisi pas eikä taas koko uusi helahoito) - mutta varmaan todella rankkaa myös, jos saadaan pakkaseen ja sulatus ei onnistu. Tässähän voi käydä miten vaan.

Mutta mutta, kuten sinäkin jaksoit, aion jaksaa minäkin.

Onnea aivan hirmuisesti, että kaikki menisi nyt loppuun asti nappiin! :hug:
 
Paljon Onnea plussanneille! Hieno homma!
Ja paljon halauksia niitä tarvitseville!


Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:
Mitä Isis ja Ripe72, onko teillä tuntemuksia mistään. Koska olette aikoneet testailla?
(.) Tääl puoles välis mennään piinailua. Tuntemuksia on kyllä, olo on turpea, rinnat kipeet ja alavatsassa vääntää ja on tunne että menkata vois alkaa millon vaan. Vielä kun ne luget valuskelee. Mut eipä näistä oireista tosiaan tiedä mitä on. Kun nyt vaan jaksais venailla, tai pakkohan se on.
Tuosta testaamisesta, veritesti määrätty 30.9. päivälle. Juteltiin juuri miehen kans, niin häneltähän sitten tulikin komento, että siihen asti odotellaan, ei mitään kotitestejä tehdä! :eek: Hyvä, että jollain on jämäkät mielipiteet! Tehdään sitten vaikka niin. Itsekin olin kyllä ajatellut, että jos vaan jaksais malttaa sinne asti. Ja sinne tuli klinikalta määräys mennä, oli tilanne mikä vaan. Jeesh, mutta nyt väsyttää. Vähäks aikaa lukemista ja sitten unten maille. Tsemppiä kaikille ja pitkää pinnaa piinailuun!! :wave:
 
Siis anteeks irene80, sinun takia alunperin kirjauduin ja unohdin sitten halata kaveria :hug: Tuo on tosiaan pyllystä, että jos lääkäri ei ole satavarma, että osuuko siirtopäivä nappiin ja sitten kun tulosta ei tule niin ehkä siks tulee turha 500e:n lasku :/
Seuraavaan pas kiertoon sitten paremmalla onnella, teillähän pieniä on vielä piiiitkä rivi pakkasessa!

Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:
Itsellä ei ole ollut minkäänlaista tuntemusta, ei suuntaan eikä toiseen.
Näin minulla ekassa ivf:ssä, punktiosta selviydyttyä kohtu tuntui humisevan tyhjältä, siellä ei tapahtunut yhtään mitään.
Mutta, mutta..toiset onnelliset plussaa ihan oireettomanakin. Jaksamista!

 
Anteeksi taas oma napa, mutta raportoinpa tännekin että 12 munista tuli ja hyper päälle ja 3 päivän sairaalareissu. Nyt kotona taas ja odotamme jännityksellä huomista, montako saadaan pakkaseen...

Halauksia kaikille neganneille ja onnittelut plussanneille. Tämä pino on niin iso että kun on pari päivää pois niin tipahtaa ihan kärryiltä... Meitä on niin monta!
 
Juuri laitoin pregnylin - hoidot siis edenneet pikavauhtia kystasta huolimatta. Munasoluja tulossa 12kpl =) Perjantai aamuna punktio ja jos kaikki menee hienosti niin maanantaina siirtoon. Foolihappotankkaus alkanut jo aikaa sitten plus muut vitskut. Ei stressiä nyt tähän naiseen vain laulellen eteenpäin. Katsotaan mitä saadaan aikaan. Pitääkää peukkuja ja tsemppia kanssamatkaajille!
 
SaaraX & annamaria83: Peukkuja kovasti ainakin täältä, että loppukin sujuu hienosti (hyperistä huolimatta)!!!

Ripe72 meillä miehellä kanssa tosi rauhallinen suhtautuminen, mutta mä olen meillä sitä mieltä, että haluan tietää vasta veritestin tulokset, osin kyllä siksikin, etten halua tipahtaa ennen huomista koulutusta tai perjantaista työpäivää. Parempi tietää vasta työpäivän päätteeksi ja keräillä itseään tai iloita sitten vapaapäivinä.. Pelottaa :ashamed:
 
Mukana menossa torstaina 24.9.2009




Peppiina78 : 1. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava, PP13

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP13

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP10

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP9

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP8

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP8

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP7

Miimi78 4. ICSI, siirto 18.9., pitkä kaava,(2) PP6

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP-

annamaria83 : 2.ICSI, punktio 25.9.,siirto 28.9. PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 41, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

sade83 1.ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

Silja-Leena : IVF:n PAS, vko 41, PP-

Heni : 1.IVF, punktio 2.10, siirto 5.10, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 42, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-

Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-

fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, lokakuu, PP-

Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-

Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

turilainen : IVF, marraskuu PP-

SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

dreamer78 : 2. ICSI, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:

Electra : 4. ICSI :heart: :heart:

Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:

Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:



Myöhemmin onnistuvat :hug:

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI

puskatäti 1.IVF

StellaR : 1. IVF

onnenkukka : 2. ICSI

Inia : 1. IVF

kipsu : 4.IVF:n PAS

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS

plastex : 1.IVF

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS

 
Irenelle :hug: Ja myös kaikille muille sitä tarvitseville!
(.) Sain eilisen veritestin tuloksen ja se oli pp13 108. Ei siis mitenkään hurjan paljon, mutta esikoisesta arvo oli pp12 vain 60, joten tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen. Maanantaina menen uudestaan veritestiin, toivottavasti nousee niinkuin asiaan kuuluu :whistle:
 
Huomen aamulla se on - punktio. Ja lauantaina soittavat mitä meidän soluille kuuluu. Saa isäntä ottaa puhelun vastaan, mun hermoilla ei selvitä siitä puhelusta kunnialla. Olin armottomasta väsymyksestä huolimatta reipas ja siivosin alakerran. Onneksi pyykinpesu on helppoa sitä tekee vaikka kuinka väsyneenä ja sairaana. Huomenna onkin sitten elokuva/löhöilypäivä- ja luultavasti nukunkin paljon, koska on sen verta paljon droppia päässä.
Mut oli siirrettykin jo tuonne ylöspäin listassa, en millään meinannu muka löytää :) Ja maanantaina on mahdollinen siirto, jos joku haluaa sen listata, jossain välissä. =)
Tässä vaiheessa on niin suuret odotukset ja on niin varma onnistumisesta. Katsotaan kuinka korkealta pitää nyt tippua vai tapahtuuko meille jotain ihanaa...
 
Heippa kaikille.

Täällä sit tänään päivällä pissasta tehty r-testi ja aika selvät kaksi viivaa tuli..Pissa oli vain tunnin ollut rakossa, mut joku pakkomielle tuli et teen nyt kyl testin...ja siis minun elämäni ensimmäiset viivat. Haaleampi kuin testi viiva mut selvä viiva kuitenkin. Mut huomenna vielä teen uuden testin kun on virallinen testi päivä. Oireita ei juuri ole mitään.

Mä olen aivan sekaisin. Jospa tämä yrittäminen nyt jo palkittaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli-81:
Heippa kaikille.

Täällä sit tänään päivällä pissasta tehty r-testi ja aika selvät kaksi viivaa tuli..Pissa oli vain tunnin ollut rakossa, mut joku pakkomielle tuli et teen nyt kyl testin...ja siis minun elämäni ensimmäiset viivat. Haaleampi kuin testi viiva mut selvä viiva kuitenkin. Mut huomenna vielä teen uuden testin kun on virallinen testi päivä. Oireita ei juuri ole mitään.

Mä olen aivan sekaisin. Jospa tämä yrittäminen nyt jo palkittaisiin.
ONNEA Sannuli!! :flower:
 
Onnittelut Sannuli!! :flower:

Tänään pp8 ja tähän asti selvitty ilman minkäänlaista tuntemusta. Tänään sitten alkoikin vaimea menkkakipu jäytää alavatsassa, munasarjoja vihloo ja liikunta pahentaa näitä oireita... eipä siis kovastikaan toivoa, kun viimeiset kolme negatiivista siirtoa menneet juuri tämän kaavan mukaan. :headwall:

Voimia kuitenkin kaikille muille piinailioille, hoidon aloittamista odottaville ja onnittelut vielä kaikille plussanneille. :heart:
 
Onnea Sannuli :heart:

Onko kaikilla muilla tuntemuksia/ oireita munasolujen kasvusta? Mulla on pistosten alkupäivinä polttavaa/ kiristävää tunnetta munasarjojen kohdalla. Niin oli nytkin aluksi, mutta nyt ei mitään tuntemuksia vaikka Gonal annos tuplattiin. Luulisi 9 follin kasvun aiheuttavan jotain tuntemuksia. Vai tuleeko turvotus yms vasta Pregnylin piston jälkeen? Tulee taas vaan niin sellainen olo että maks ne kaksi siellä taas vaan kasvaa koska missään ei tunnu! Vielä keskiviikkona tuntui nipistelyä, sen jälkeen ei mitään! :'(
 
Mukana menossa perjantaina 25.9.2009




anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP11

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP10

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP9

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP9

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP8

Miimi78 4. ICSI, siirto 18.9., pitkä kaava,(2) PP7

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP0

annamaria83 : 2.ICSI, punktio 25.9.,siirto 28.9. PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 41, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

sade83 1.ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

Silja-Leena : IVF:n PAS, vko 41, PP-

Heni : 1.IVF, punktio 2.10, siirto 5.10, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 42, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-

Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-

fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, lokakuu, PP-

Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-

Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

turilainen : IVF, marraskuu PP-

SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

dreamer78 : 2. ICSI, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:

Electra : 4. ICSI :heart: :heart:

Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:

Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:



Myöhemmin onnistuvat :hug:

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI

puskatäti 1.IVF

StellaR : 1. IVF

onnenkukka : 2. ICSI

Inia : 1. IVF

kipsu : 4.IVF:n PAS

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS

plastex : 1.IVF

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS

Peppiina78 : 1. IVF

Sarma : 1. IVF 2. PAS
 
Joku kyseli tuntemuksista. No mulla ainakin tuntunut ensimmäisen viiden päivän pistelyn jälkeen tosi voimakkaasti. Pregnyl teki musta taas pallon. Väsyttää, hengastyttää, ja huh ku väsyttää taas vähän lisää. Mulla tulossa noin 12 kpl 20 millisiä rakkuloita plus pienempiäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppiina78:
ONNEA Sannuli :flower: :flower:

Mä en oo uskaltanut testata, kun huomenna työpäivä ja pelkään, etten jaksa siellä, jos negaan. Eilen ja edellispäivänä oli plussaolo, mutta tänään vaan pelottaa... :ashamed:
Tsemppiä huomiselle ja toivotaan parasta!!!!
 
Heippa pitkästä aikaa!!

Oon pitänyt vähän palsta taukoa ja yrittänyt keskittyy muihin asioihin (tosin aika huonolla menestyksellä... :ashamed: )

Hirmusti onnea kaikille plussanneille, Sannuli ja Pohtijatar uusimpana!!! :flower: Täällä oli kyllä tullut tosi paljon plussia parin viikon aikana, mahtavaa!

Peppiinalle ja Sarmalle peukutuksia viimeisiin piiniksiin! Toivottavasti plussat pärähtää teillekkin.. Sebulle myös jaksamista, ei niistä oireista voi aina sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Munasarjavihlaisut voi olla keltarauhaskipuiluu jne.. vaikka tiedän hyvin että menkkatuntemukset aina ahistaa sano muut mitä vaan..

Mulla alkoi menkat keskiviilkkona joten eipä tullut luomuihmettä meidän perheeseen.. noooh, eipä se nyt niin kovin yllättänyt..Nyt vaan toivotaan että pakkastyypit selviää ja saadaan parin viikon päästä kyytiin kaksi pikkuista..
 
Hui kauhistuttaa kun ootte laittanu mut jo plussanneisiin..masu kipee ja nyt vähän tulee lugejen mukana punertavaa...enteileeköhän sitä pahaa..mut eilen torstaina kyl päivällä ja illalla tuli vielä ainakin viivat ja tosi selvät. Pitää varmaan ku kotia pääsen töistä niin tehdä vielä uusi testi tai odottaa alkaako menkat...
 
Sannulille Onnea plussasta!! Toivottavasti vuoto on ihan harmitonta, sehän on vissiin aika yleistäkin että niukkaa vuotoa on alussa, mutta ymmärrän kyllä että hermostuttaa :hug:
annamarialle tsemppiä punktioon, toivotaan hyvää munissaalista =)
Jokos peppiina ja sarma on testanneet!?
(.) Viime yönä alkoi pelottamaan että meneekö kaikki hyvin, en tiedä mistä johtuu, mitään normaalista poikkeavaa ei ole. Ekassa raskaudessa olin tosi huolissani kaikista menkkakivuista sun muista, mutta nyt en ole ollut, kun tiedän että ne on ihan normaalia. Voi kun olis joku kristallipallo mistä näkis :LOL:
Eilen kerrottiin miehen vanhemmille, mun porukat tietää kans jo. Siksi kerrottiin kun tietävät että meille ei vauvoja normaalilla tavalla tule ja halusin että tietävät jos asiat ei menekään hyvin niin en halua teeskennellä että kaikki on hyvin. Miehen vanhemmat vielä asuu meidän naapurissa niin nähdään lähes päivittäin..

 

Yhteistyössä