Tervetuloa Minska :wave: , lisäsin sut listalle, joka tämän päiväinen löytyy muutamaa sivua taaksepäin..
Itsellä ei ole ollut minkäänlaista tuntemusta, ei suuntaan eikä toiseen. Ajattelin kuitenkin testailla viikonloppuna jos tilaamani testit ehtivät kolahtaa postiluukusta ennen sitä.Jos kohtujomottelut jatkuu, meinaan testata jo viikonloppuna, pp9-10.
(.) Tääl puoles välis mennään piinailua. Tuntemuksia on kyllä, olo on turpea, rinnat kipeet ja alavatsassa vääntää ja on tunne että menkata vois alkaa millon vaan. Vielä kun ne luget valuskelee. Mut eipä näistä oireista tosiaan tiedä mitä on. Kun nyt vaan jaksais venailla, tai pakkohan se on.Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:Mitä Isis ja Ripe72, onko teillä tuntemuksia mistään. Koska olette aikoneet testailla?
Näin minulla ekassa ivf:ssä, punktiosta selviydyttyä kohtu tuntui humisevan tyhjältä, siellä ei tapahtunut yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:Itsellä ei ole ollut minkäänlaista tuntemusta, ei suuntaan eikä toiseen.
ONNEA Sannuli!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli-81:Heippa kaikille.
Täällä sit tänään päivällä pissasta tehty r-testi ja aika selvät kaksi viivaa tuli..Pissa oli vain tunnin ollut rakossa, mut joku pakkomielle tuli et teen nyt kyl testin...ja siis minun elämäni ensimmäiset viivat. Haaleampi kuin testi viiva mut selvä viiva kuitenkin. Mut huomenna vielä teen uuden testin kun on virallinen testi päivä. Oireita ei juuri ole mitään.
Mä olen aivan sekaisin. Jospa tämä yrittäminen nyt jo palkittaisiin.
Tsemppiä huomiselle ja toivotaan parasta!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Peppiina78:ONNEA Sannuli :flower: :flower:
Mä en oo uskaltanut testata, kun huomenna työpäivä ja pelkään, etten jaksa siellä, jos negaan. Eilen ja edellispäivänä oli plussaolo, mutta tänään vaan pelottaa... :ashamed: