Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Hei Siskot!
Yritän pitää taukoa palstailusta, mutta osaako kukaan sanoa, onko normaalia, kun Synarelan aloitin ja menkat tulivat ihan ok, mutta nyt olen pistänyt jo 3 päivää Puregonia ja vieläkin tulee tuhruvuotoa? Pelkään, ettei Puregonit tehoa ollenkaan, kun niiden pitäis lopettaa vuodot? Kävin ultrassa ennen pistoshoidon aloittamista ja lääkäri sanoi silloin, että pitäis Puregonista loppua. Viime ivf:ssä niin kävikin. Onko jollain vastaavaa kokemusta? Kiitos vastauksesta etukäteen!

fifiris, hei taas, "ketjukaveri"! :hug: "Kesän ketjusta syksyyyn", toivottavasti ei enää talveen... Jotenkin tuntuu, että tää on aina yhtä voimien kasaamista joka kevät, joka kesä, joka syksy, joka talvi ja sitten taas kertaus... Noh, ihmisen elämäähän tämä on. Kaikesta huolimatta, on "ilo" huomata sinut, tuttuna, täällä samojen ajatusten äärellä. Kiitos, kun bongasit minut. =) Vaikka toki toivoinkin, ettei meidän kummankaan olisi tarvinut enää näitä juttuja murehtia. Se siitä, pidetään fifiris lippu korkealla, vaikka välillä tuntuu että salko kaatuis. ;)
Mulla meni eilisillan piikki ihan hermoiluksi. Jotenkin purkautui tiukan viikon asiat kaikki samoilla äksynnöillä ja itkuilla. Onneksi puoliso pisti jäitä hattuun ja tuikkasi pistoksen, niin päästiin tässäkin hommassa eteenpäin. Ei muuta kuin taas kropan reagointia odotellen. =)
Myötätuulta kaikille! :flower:

Mukana menossa lauantaina 26.9.2009

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP12

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP11

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP10

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP10

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP9

Miimi78 4. ICSI, siirto 18.9., pitkä kaava,(2) PP8

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP1

annamaria83 : 2.ICSI, punktio 25.9.,siirto 28.9. PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 41, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

sade83 1.ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

Silja-Leena : IVF:n PAS, vko 41, PP-

Heni : 1.IVF, punktio 2.10, siirto 5.10, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 42, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-

Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-

fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, lokakuu, PP-

Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-

Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

turilainen : IVF, marraskuu PP-

SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

dreamer78 : 2. ICSI, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:

Electra : 4. ICSI :heart: :heart:

Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:

Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI

puskatäti 1.IVF

StellaR : 1. IVF

onnenkukka : 2. ICSI

Inia : 1. IVF

kipsu : 4.IVF:n PAS

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS

plastex : 1.IVF

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS

Peppiina78 : 1. IVF

Sarma : 1. IVF 2. PAS

Päivitin listaan alkupäähän meidän pp:t, mutta jos oli jotain muuta muutosta, niin ei ole tehty.
Peppiina jättäytyi pois listan päivittämisestä. Kukas haluaisi alkaa sitä pääsääntöisesti pitämään yllä??
Tääl melko oireeton olo jatkuu joka alkoi eilen ja olen ymmälläni, että mihin ne oireet hävis.
Allapäin :( Mutta mukavaa viikonloppua kaikille joka tapauksessa! :wave:

Täällä taas ihan kamala menkkaolo, vatsaan koskee jne. Tänään PP10 ja tein juuri testin, joka oli yllätys yllätys Nega. Mitään muuta en kyllä odottanutkaan. Pettymys ei kuitenkaan ole samaa luokkaa kun tämän kuun alussa. Silloin tein edellisestä passista testin vasta virallisena testipäivänä ja silloin tipuin todella korekalta. Meinaan vielä testata PP12 ja sitten virallisena päivänä, PP14. Tuskimpa tuo tuosta enää mihinkään muuttuu, joten parempi onkin että osaa jo varautua tulevaan.

Ripe, toivotaan että sun oireettomus olisi hyvästä!! Itsellä oireet tullut ja mennyt useiden hoitojen aikana. Tällä kertaa tuntuu että selvisin vähemmillä oireilla, johtuiko sitten siitä että Luget oli viime kierrossakin, vai siitä että en "kuvitellut" samalla tavalla olevani raskaana kuin viimeksi...

Tuosta päivityksestä.. niin en tiedä yhtään että miten se tehdään.

sebu jännäilijäkaverini. Voi itku!! Mutta niinkuis itsekin tiedät vielä ei ole varmaa!
Mäkin toisaalta olin vähän ajatellut että jos tekis nyt viikonloppuna, niin olis jotain tietoa, mutta en mitenkään osaa selittää tätä ajattelutapaa miehellini, jonka mielestä testaamisesta nyt ei ole mitään hyötyä. Enkä jaksa enää asiasta kinata. Nyt sit vaan ollaan kauhuissaa viisi päivää! Melko stressaavaa on tää tiedottomuus.

Tää on kyllä kumma kun yhtäkkiä tuntuukin lähes normaalilta. Eka kerta kun on niin ei ole osannut varautua mihinkään ja kaikki tulee uutena. Tiedä tosiaan mitä tää on. Ehkä ne luget on tehneet oireet ja nyt jotenkin kroppa tottunut siihen, eikä enää oirehdi. Tiiä häntä.
Mun on nyt pakko asennoitua negaan, ainoa tapa millä pystyn olemaan keskiviikkoon asti! Että en tipu sitten korkealta ja kovaa!! Itsesuojelua ;)

Päivityksestä: jos joku vois ottaa sen hoitoonsa, joka luultavasti tulee olemaan täällä pidempään ja tietty käy usein tsekkailemassa. Itsellä kun se viisi päivää piinailua, niin oli tilanne mikä tahansa, niin en varmaankaan enää täällä ole niin aktiivisesti. Jos/kun ei onnaa niin voi olla että pidetään taukoa hoidoista.

Ripe, mä oon tosiaan aina aikaisemmin odottanut testipäivään asti, mutta nyt todettiin mieheni kanssa että otetaan varaslähtö tähän hommaan. Itse olen oppinut sen että omalla kohdallani en uskalla luottaa omiin tuntemuksiini. Välillä on ollut niin selkeät raskausoireet ja silti tulos nega. Ainut mitkä on pitäneet paikkansa on menkkakivut, nekun tulee joka ikinen kuukausi, halusin tai en. Voimia sulle ensi keskiviikkoon asti ja toivotaan parasta!! Tuhelan sitten ilmoittelemaan meille tuloksista. Meillä alkaakin sitten ensi kierrosta uusi IVF. jos pidätte taukoa niin ei taideta päästä jännäämään samanaikaisesti. Toivotaan kuitenkin ettei kummankaan tarvitsisi miettiä uutta hoitoa pitkään aikaaan. :heart:

En mä näköjään pysty pysymään täältä pois.. :eek: , oon käyny eilisen jälkeen jo monta kertaa kurkkaamassa..
Ehkä mä voisin sittenkin jatkaa täällä taustalla listan päivitysten parissa, vaikka itsellä ei muuten kerrottavaa olekaan. Pistän nyt tähän perään uuden, kun Uskallanko halusi porukkaan mukaan, tervetuloa! :wave:

Mukana menossa lauantaina 26.9.2009

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP12

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP11

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP10

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP10

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP9

Miimi78 4. ICSI, siirto 18.9., pitkä kaava,(2) PP8

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP1

Heni : 1.IVF, punktio 2.10, siirto 5.10, PP-

sade83 1.ICSI, punktio 6.tai 7.10, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 41, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

Silja-Leena : IVF:n PAS, vko 41, PP-

Joppu : 1.IVF, vko 41, lyhyt kaava, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 42, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, vko 42, PP-

Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-

fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, lokakuu, PP-

Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-

Sunflower79 : 1.ICSI, lokakuu, PP-

Uskallanko : 2.IVF, lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-

turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-

SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-

Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-

dreamer78 : 2. ICSI, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:

Electra : 4. ICSI :heart: :heart:

Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:

Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI

puskatäti 1.IVF

StellaR : 1. IVF

onnenkukka : 2. ICSI

Inia : 1. IVF

kipsu : 4.IVF:n PAS

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS

plastex : 1.IVF

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS

Peppiina78 : 1. IVF

Sarma : 1. IVF 2. PAS

Alkuperäinen kirjoittaja Peppiina78:
En mä näköjään pysty pysymään täältä pois.. :eek: , oon käyny eilisen jälkeen jo monta kertaa kurkkaamassa..
Ehkä mä voisin sittenkin jatkaa täällä taustalla listan päivitysten parissa, vaikka itsellä ei muuten kerrottavaa olekaan. Pistän nyt tähän perään uuden, kun Uskallanko halusi porukkaan mukaan, tervetuloa! :wave:
Hienoa, hyvä! Sä olet ollut päivittäjänä niin superhyvä! Kiitos! :wave:

Ei nää asiat näköjään muutu sen helpommiksi, tekee sitten niin tai näin. Oon jotenkin niin kypsä näihin negatiivisiin testeihin, enkä tajua että miten tää voi olla näin vaikeata!!!?? :'(
En tiedä mihin muuhunkaan tätä ahdistusta puran, jotenkin helpottaa kirjottaa tänne. Jotenkin luulis että näihin hoitoihin ja pettymyksiin tottuu, mutta ei!! Mistähän sitä repis virtaa uuteen kierrokseen, piikityksineen päivineen... ja muut sen kun pamahtaa paksuksi ympärillä, ilman huolen häivää.. :|

Hei,

Vastaan myös tänne palstalle tuolla odottavien puolella esitettyyn kysymykseen oireettomuudesta eli: Ripe72: Mä ainakin kuulun niihin, jotka oli kyllä oireettomia. Ei nippailua, nappailua, lämpöilyä, kuvotusta ei mitään - tai siis oli piinaviikoilla aikaisemmin, mutta katosivat jokseenkin pian. Ja silti pp12 hcg 211 ja viikko siitä 5620 ja silti olo ei ollut muuttunut sen "raskaammaksi" , vaikka hcg oli noussut noin huimasti =) Vasta nyt alkaa olla oireita ja nyt siis rv5+5.

Ja Sharlin Täälläkin valutteli aika pitkään, vaikka Synarela oli jo puolitettu, Puregon aloitettu ja menkat menneet menojaan. Ja oikein hyvä lopputulos oli :) Mun käsittääkseni sieltä vaan tulee kaikki mömmöt ulos, mitä löytyy.

Ei hätää. Myös mulla tuli menkat normaalisti ja vuoto/tuhruttelu jatkui pitkään vaikka olin piikitellytkin jo monta päivää. Lääkäri sanoi, että aivan normaalia Synarelan kanssa! Nyt olen pari viikkoa piikitellyt ja vuoto loppunut.

Nyt tulee kylläkin sitten aivan kirkasta ja venyvää vuotoa. Toivottavasti sen merkki, että alkaa viimein olla annokset kohdillaan ja jotain tapahtuu. Tuskin näillä lääkemäärillä voi ovuloidakaan itsestään? Vaikea kyllä arvuutella näitä kaikkia oireita, kun aivan ensimmäistä kertaa olen näillä hoidoilla menossa... :/

Voi sebu! Jaksamista sen negan kanssa! :hug: Ei kai siihen voi tottua, kun joka kerta sitä plussaa kuitenkin toivoo, ja luulisin että hoitojen lisääntyessä aina vain enemmän! Mutta ihanaa kun pääsette sitten heti taas tositoimiin (jos tää nega nyt ei plussaksi muutu), ja jospa se olisi se tärppihoito!

Samoin jaksuja muillekin neganneille!

Kiitos kovasti Elenia, Vadelmaunelma ja Jannaliini vastauksesta! Helpotti huomattavasti, kun sitä helposti alkaa ressaa kaikesta turhaan.
Vadelmaunelmalle paljon onnea vielä odotukseen!
sebu08 Tää on ihan oikea osoite, mihin voi purkaa. Se on meillä täällä niin tuttua nämä pettymykset, että ymmärretään kyllä. Sitä miettii kaikenlaisia juttuja päänsä sisällä helposti.
Peppiina78 Kiitos kovasti minunkin puolesta, jos vaan jaksat listaa päivitellä!
Auringon paistetta kaikille!

Niin se on Uskallanko, että on ilo "tavata" vanhoja tuttuja palstakavereita! =) Ja todellakin tavoitteena on ettei jatketa tästä enää sinne talviketjuun vaan siirrytään vihdoin sinne odottajien puolelle minne meidän kesäketjustakin monta piinailijaa siirtyi !!

Nyt on ollut aika rankkaa kyllä näiden lapsettomuusfiilisten kaa, kun on tosi monta kaveria plussannut lyhyen ajan sisällä. Myös yksi lapsettomuudesta kärsinyt ystävä, jonka puolesta olen toki todella onnellinen, mutta samalla hieman haikea fiilis... Pelottaa että jäädään kohta ihan yksin lapsettomiksi mun miehen kaa.. No, onneks on ainakin nää palstat!! :heart:

Tsemppiä piikittelyyn, pistä vaan mies asialle!! =)

Ja Peppiinalle suurkiitos päivitysvastuun jatkamisesta!!! :flower:

Kiitos Ripe, Inia ja Sharlin, ette usko miten viestinne paransi jo oloani. Se on kyllä totta että jokaisen siiron yhteydessä toivoo enemmän, että jospa tällä kertaa onnistaisi. Onneksi meitä on kuitenkin täällä monta samassa elämäntilanteessa ja teidän tukenne on ainutlaatuista.

Sebulle lohtuhalit multakin!! :hug:
Kyllä tää on vaan niin älyttömän rankkaa, kun elää sellasessa jatkuvassa vuoristoradassa!! Mut jotenkin sitä aina kuitenkin saa itsensä negapettymyksen jälkeen taas nousemaan ja kerättyä voimia seuraavaan hoitoon.. Jaksamista!

Hei! Täällä olisi yksi IVF:ään menijä. yritystä 07/07 alkaen ja 3 inssiä takana. Lyhyellä kaavalla mennään ja tänään 2. pistopäivä. Punktio viikolla 41 suunnitteilla. Jospa tämä nyt olisi se hoitokeino joka meitä auttais. Voihan olla ettei tämäkään, mutta täytyy vaan toivoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sebu08:
Ei nää asiat näköjään muutu sen helpommiksi, tekee sitten niin tai näin. Oon jotenkin niin kypsä näihin negatiivisiin testeihin, enkä tajua että miten tää voi olla näin vaikeata!!!?? :'(
En tiedä mihin muuhunkaan tätä ahdistusta puran, jotenkin helpottaa kirjottaa tänne. Jotenkin luulis että näihin hoitoihin ja pettymyksiin tottuu, mutta ei!! Mistähän sitä repis virtaa uuteen kierrokseen, piikityksineen päivineen... ja muut sen kun pamahtaa paksuksi ympärillä, ilman huolen häivää.. :|
Mä pistin tänään pregnylin ja olen kans niin kypsä negatiivisiin testeihin , että tekis mieli ihan piruuttaan tehdä raskaustesti viikon päästä kun se olis taatusti positiivinen ton pregnylin takia.
Näkis ne kaks viivaa ees kerran elämässään

:LOL:

:LOL: Mismina! Tuota minäkin järkeilin, jos tästä taas nega paukahtaa. Pientä lohtua.

:hug: Kaikille neganneille. On tämä toisinaan niin raskas taival. Ja hevonkukkua, että kärsimys jalostaa. Päinvastoin pinna menee ja oma iloinen luonne häipyy ajoittain pitkäksikin ajaksi jonnekin kauas. Mutta jaksetaan yhdessä. Purkakaa tänne kaikki se paha olo, mitä ei muualla voi sanoa. Tapasin pitkästä aikaa ystäviä ja hauskinta oli, että kolme heistä oli raskaana ja omaavat jo suurperheen. Niin se vaan on, että ei kaikkia katsota äideiksi soveltuviksi. :headwall:

ON: Menin onneton testaamaan pp9 negan ja kolahdin alas pilvilinnoista kovaa ja korkealta. Kyllä, aivan liian aikaisin, mutta minkä ihminen mahtaa luonnolleen. Viimeksi en testannut ollenkaan ja nyt pienen vuodon jälkeen ajattelin, että jos ihme olisikin tapahtunut. Hölmö minä, olisin saanut leijua vielä viikon unelmissa. :attn: Joten testit kaappiin lukkojen taa naiset!
:whistle: Nyt sitten olen kuin ei mitään ja odottelen oikeaa testauspäivää. Ei oireita, ei vuotoa. Toivon seuraavani Vadelmaunelman jalanjäljissä. :heart:
Isis & hippuset

Mukana menossa sunnuntaina 27.9.2009

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP13

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP12

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP11

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP11

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP10

Miimi78 4. ICSI, siirto 18.9., pitkä kaava,(2) PP9

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, siirto 25.9., PP2