Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Metsätähtönen, niin käytätkö siis minipillereitä nyt? Miksi vaihdoit jos yhdistelmät sopivat hyvin? Mäkin kuulun niihin ihmisiin, jotka ei kärsi yhdistelmistä mitään sivuoireita. Silloin kun lopetin pillerit niin kolme ekaa kuukautta oli aika sekavia, tuli näppyjä ja kierto ihan sekaisin. Mut kyl se tasoittu. Onnea työhaastatteluun, menikö hyvin?
Vaihdoin siis tuon aurallisen migreenin takia ja sitten, kuten tuolla jo vähän aiemmin taisin mainita, niin yhdistelmät aiheutti ärsytystä ja räjähtelyalttiutta. Rengas kaikkein vähiten, siksi siitä jopa ihan pidinkin..vain hieman kiristi. Erotan siis ton pillerikiristyksen muuten
Eli nykyisin en saa käyttää yhdistelmiä, sanoi se emäntä mulle että periaattees saisin käyttää hormonikierukkaa (ja kuparia tietysti)..mutta enpä tiiä. En halua mitään veritulppia aivoihin ja muuta vastaavaa. Työhaastattelu meni hyvin, luulen että tässä kohta teen noita hommia opintojen ohella. Ja jopa palkka on parempi ku siivoushommissa, mistä oon kyllä riemuissani. Joku päivä ku valmistun, niin varmaan pyörryn siitä omasta palkasta kun sekin on vielä parempi taas. Sitten kun sitä tottuu, niin se tuntuu ihan surkean keskitasolta tai ehkä jopa alle. En nyt tarkkaan muista sairaanhoitajien keskipalkkausta, varsinkin vastavalmistuneen.
Äitiysvaatteista..oon nähnyt tossa Vauva-lehdessä monesti..mikähän se oli..joku Mamalicious tai tuon tyylinen merkki. Siis aivan ihania paitoja! En tiedä näyttääkö ne mun päällä sit joskus hyvältä, muta ainakin noilla malleilla näyttää
Mut noissa on aivan ihania juttuja. En tiiä sitten, ovatko materiaaleiltaan hyvän tuntoisia. Oon aika tuntoherkkä, niin mulle ei sovi kovat saumat ja muut kaverit.
Mutzilla, toivottavasti äitisi tilanne selkenee. Onneksi nykyään lääketiede ja tekninen puoli on sen verran kehittynyttä, että on hvyät mahkut selvitä vaikka mistä hyvässä kunnossa :flower:
Mulla on kans ihan kamala kuume päällä. Tekis mieli jo aloittaa yritys, mutta hyvinhän se aika taas menee. Nyt ku katon tota mun pillerilaattaa, niin niitä ei tartte syyä enää ku 7 ja alle puoli levyä päälle. Jos miettii, niin muistan ku niitä oli yli 12sta ja olin ihan ahdistunut välillä. Oon muuten huomannu, että lähetessä yritystä tuo ahdistuneisuus siitä ettei se aika tuu ikinä, on huomattavasti helpottunut. Nyt tuo seittemän laattaa tuntuu ihan kakun palaselta =) Ainoa, ku pääsis näistä iho-ongelmista eroon. En kyllä sitten enää jatka näillä mineillä, vaan taidan kokeilla sitä kuparikierukkaa. Sais sen ekan ilmaiseksikin vielä. Jos se ei toimi, niin sit se hormoni. Mut mietin vielä noiden välillä sitten ku aika on...Rengas oli muuten siitä ihan mahtava, ettei tarttennu muistaa napsia pillereitä. Mulla se muistaminen noin tärkeässä asiassa ei ole ongelma, mutta en oikeen vaan tykkää pillereiden syömisestä (vaikka ne pieniä on). Tuntu tänäänkin, että se koko pilleri sulaa suuhun ennen ku ehin kipata kuumat kahvit päälle. Ihania aamuongelmia täällä
Mut siis tuollaiset on kätsyjä, joissa ei tartte joka päivä tehdä jotain.
Unikeijulle onnea siirtoon. Jospa tärppäis ekasta :heart:
Adamalle voisin sen verran muuttoexperttinä sanoa (miljoona muuttoa mulla takana), että jos ei jaksa ennen muuttoa kaikkia romuja vielä hoitaa sinne sun tänne. Niin voi tehdä semmosia laatikoita, joissa on esimerkiksi kirpparikamat. Näin me tehtiin. Sitten vietiin ne suoraan varastoon odottelemaan, että otetaan kirppispöytä. Ja sitten semmoset suoriltaan vaikka kierrätyskonttiin menevät laitettiin suoraan pusseihin ja vietiin vaik samalla ku käytii siivoamassa uusi asunto jne. Mutta siis mun mielestä ei kannata ottaa tuosta asiasta ainakaan stressiä, kun muutakin on. Kaikkee ei tartte tehdä kerralla. Tietysti sen verran kantsii kattoo, että varisnkin roskiskamat roskiin, ettei tartte niitä kannella. Mutta muuttomiehet ei oikeesti ole kovin kalliita, joten kannattaa niitäki harkita. Voihan vaikka osan vaan liikuttaa niillä, jos tuntuu ettei muuten raaski. Mut ne on yllättävän edullisia, jos ei saa kuljetusvälineitä mistää. Sitten vielä suosittelen muuttolaatikoita vuokrattavaksi. Maailman helpoimpia. Lisäksi voi itselle ostaaa varastoon vaikka muutaman, ne on aika käteviä liikutella. Mutta oon ite huomannu, että vuokralaatikot on muutossa varmaan top-3 mitä tulee helpottaviin tekijöihin. Mulla taitaa noita muuttoja olla takana melkee 15 pelklästään yksin asuessa, niin on kokemusta tosi surkeista ja tosi hyvin onnistuneista
Onpa kaunis aurinkoinen ilma. Minä käytän sen sisällä tenttiin lukemiseen B) Puuh, pitää alkaa varmaan lukemaan..muuten menee kuumeiluun koko päivä :heart: