Pikaiset paranemiset
Metsätähtöselle ja Möhköfanttikselle ja Möhkikselle halit mukaan. Toivottavasti et ihan kauhean korkealta pudonnut :hug:
Unikeijulle onnenpotkut huomiseen testaukseen!!
ryöminkäinen, älä ihan epätoivoon heittäydy, eihän teille tuota yritystä kauaa ole ollut?
Mut tsempitykset sinnekin ja toivotaan, että tuo plussaksi muuttuu.. Ei olis ensimmäinen tällainen tarina täällä palstalla =)
Aranel, kiitos
On joo parempi mieli, ollaan laitettu äidin kanssa tekstareita ja kaiken pitäis olla hyvin. Vähän pyörii sanomiset mielessä kun mulle tulee niin herkästi huono omatunto, mut kyl se tästä! Hmm mikäköhän kiinnittymisspagetti sieltä olis tullut?
Toivotaan että tosiaan on sitä itseään!! Varmaan kunnon piinaukset meneillään siellä
Nallu, mä luulen et toi luomukierto ilman pillereitä tekee tepposiaan, mulla oli kaikenmaailman oireita (nippailuja ja polttoja siellä sun täällä) ekoissa kierroissa ilman pillereitä. Niihin tottuu ja niitä alkaa osaa myös tulkita, mä esimerkiksi tiedän aika hyvin milloin ovuloin erilaisten kipujen perusteella. Mut tietenkin toivotaan ettei niitä luomumenkkoja ikinä tuliskaan vaan plussa suoraan
Ja nyt mun päivän uutinen, eli menkat alkoi, jee! Täällä alkoi siis virallisesti YK 1!!! Yleensä kierto 32-34 päivää, nyt kierto 28 päivää. Ihan jees, pääsee aikaisemmin touhuihin.. Nyt on vähän vaikea tietää milloin on ovis jos tää olikin joku poikkeuskierto, kun yleensä säännöllisesti toi 32-34 . En aio tikuttaa ovista tässä kuussa, mies on nimittäin työmatkalla osan mahdollisista hedelmällisistä päivistä, joten en halua kiduttaa itseäni jos saan ovisplussan kun mies on poissa koska se vaan v*tuttais ja paljon
Joten nyt tähdätään päiviin 13, 14 ja 16 ja jos tuleekin pitkä kierto ja ovuloin kp 19 niin se on paska tsägä. Jos sperma siis ei elä totaa kolmea päivää..
Spermasta oon lukenut NIIN ristiriitaista tietoa, jossakin sanotaan että se elää tuolla 2-3 päivää, toisaalla, että JOPA VIIKON. Mikä on totta?
Ah, lihamureke ja juurekset uunissa paistumassa, olipas pitkä päivä koulussa, 10-18..
Mulle saa siis päivittää etusivulle että YK 1 käynnissä ja nyt kp 1/28-34. Hip hei oon niin onnellinen, piiiitkä odotus ohi!
:wave: