Lily-Jane, mulla on taas niin että tiiän aika hyvin mitä kukanenkin tarttee..mutta ei tosiaan aina ole oikein varaa ostaa. Esimerkiksi äidilleni tiedän, että moccamaster ois ihan must-hankinta. Hänellä on ihan hullu kahvinkeitin ja se ei tosiaan tule vaihtumaan, jos sille ei uutta osteta. Mietinkin, että taidan veljeni kanssa ostaa sen puokkiin, niin on sitten ihan ok-hintainen. Eihän se muuten, mutta kun tiedän kaikille läheisille mitä ne just tarttee, mutta se hinta on aina sellainen, että ei näin opiskelijan+osa-aikatyöläisen surkeilla tuloilla =) Ja äitini kahvinkeitin on siis ihan hengenvaarallinen suorastaan, voi jäädä päälle ihan ihmeellisesti.
Lily-Jane, mitä muuten tulee tuohon yrittämisen aloittamiseen. NIin luulen, että mulla on vähän semmonen tietynlainen pissat housuun-fiilis sitten ku alotetaan. Oisko siinä vähän sitä ehkäisyvalistuksenkin tulosta? Että ku seksiä ei kuulkaas saa harrastaa ilman ehkäisyä
Just eilen ajattelin, kuinka kiva ois aloittaa jo yritys. En nimettäin oikein viihdy tossa mun opiskeluryhmässä, niin sitten saisin enemmän vaihtoehtoja ettei tarttis kaikkia kursseja heidän kanssaan istua. Olis siis ihan pätevä tekosyykin mulla itselleni tässä tarjolla, että miks meidän pitäis alottaa aiemmin :saint:
Vielä Lily-Jane kun kyseli noista väsymyksistä. Itsellähän ei jälkikasvua ole, mutta mulla oli ystävä sellainen, että se nukku kans käytännössä koko raskausajan. Kävi vaan vähän töissä ja taas nukkuun. Se oli ihan kamala ajotnekin vierestä katsoa, kun toinen vaan nukkuu.Onhan se kuitenki 9kk elämästä, niin en ite ainakaan viittis koko aikaa nukkua, pliis. Ei oikeen parisuhdekaan tykkää, kun mitään ei yhdessä voi tehdä, kun toinen on niin rättipoikki. Mutta minkäs tollekaan tekee?
Möhköfanttis :hug: Mulle jotenkin tuli mieleen se Saammeko vauvan-ohjelma, kun kuvasivat siinä niitä negan saaneita. Jotenkin tulee aina niin paha mieli kaikkien puolesta (varsinkin kun istä kuvataan). Toivotaan, että tärppää kuitenkin..jos ei nyt, niin joku toinen kerta.
Unikeiju, tosiaan kaikki on ihan kamalaa varsinkin huonosti nukuttujen öiden jälkeen. Mulla kokemusta miehen puolesta, kun sillä oli pitkä putki, että oli univaikeuksia. Tuntui, että koko ihminen, vaikka on aina niin älyttömän (!!) peruspositiivinen, muuttui negatiivisemmaksi ja murehti koko päivän ensi yötä. Myös muutkin asiat näkyi negatiivisemmassa valossa, vaikka eivät olleet yhtään sen huonommin kuin ennenkään tai jopa paremmin (vaikkapa talous, josta minun mies jaksaa aina murehtia). Jospa sitä sitten jaksaa, kun koko perhe on terveenä :heart:
Terveydestä puheenollen kyllä ottaa kupoliin olla kuumeessa. Eilen oli ihan korkeampi, saa nähdä mtä tänään tulee. Ei voi mitään..tämän siitä saa, kun poistuu neljän seinän sisältä :saint:
Mulla on kaamea vauvakuume. Kuten oon jo tässä pari viestiä ruikutellut. Mutta tietyllä tapaa se on semmonen positiivinen fiilis, että ei ota niin päähän tuo sairastelu edes. Mietin jo, että pitäisköhän ostaa niitä raskausvitamiineja. Hah! Ainao mikä mua oikeestaan harmittaa, on se ettei ykskään kaveri ole yhtä aikaa raskaana tai mitään. Jotenki ois kiva. Joten onneksi täällä sitten on meitä kuumeilijoita, raskailijoita ja vauvailijoita useampi =) Tosiaan tämä kuumulointi näkyy siinäkin, että osallistun kaiken maailman kilpailuihin, jotka ovat lapsiaiheisia
Ihan ku niistä joskus voittaiski jotain.
-Metsis