Milloin tuo Saammeko vauvan-sarja oikeen pyörii? Mielestäni tuo oli ennen kaikkea ihan viihdyttävä, joten oli mukava kattoa. Tuossa ekassa ei ollu juuri uutta, mutta jotenki ehkä mulle oli yllätys, että suurin ongelma vauvaa yrittäjillä on se seksinpuute B) Ja varsinkin kun se vaivaa jo heti yrityksen alussa, jolloin luulis vielä puhkua riittävän. Joillakinhan oli tosi harvoin tuota, että ite mietin jo että tulisin ihan hulluksi ja kiukkuiseksi noin pienellä määrällä =) Kaikkeen varmaan tottuu, jos on paljon projekteja menossa jne.
Joo, tuo kirkasvalohan on sellainen että joillakin ei vaikutusta juuri ja joillakin auttaa jopa masennukseen (no ei tietysti lähde poistamaan mitään kunnon masennuksia, mutta kyllähän virkeä olotila sihenkin vähän voi viakuttaa). Ite tosiaan huomasin jo heti sen eron, samoin mies, joten pitää varmaan lähteä lamppukaupoille. Onhan sitä, jos tuolla investoinnilla saa virkeämmän päivän, niin paljon mukavampi. Mulla just talvisin aamut on vähän vaikeita, kun on niin ankeaa ja pimeää. Sitten tuossahan on ajoituksellakin väliä, että olikohan Unikeiju kun vasta töissä se on päällä. Niin käsittääkseni parempi teho ois heti aamusta se 20min vähintään, jotkut kuulemma vasta 1h saa siitä sitten vaikutuksia (mutta sitten paljon hyötyjä kuitenkin saavat). Just luin pikkuartikkelin tuosta reissun päällä. Tuo oiski hyvä, ku pääsis kokeilemaan kaikki aina noita. Onhan se kuitenki ku menee jotain 100e, niin jos ei tepsikään =)
Möhköfanttis, varmaan jokainen nainen tuntee joskus sen että on raskaana, vaikka ois kaikki ehkäisyt käytössä =) Ja osa onkin sitten ollut, osa ei.
Ite olin jo aamusta menossa reippaasti kouluun, kunnes onneksi ennen aamuruuhkaan menoa (mulla se on aika veemäinen) huomasin, että ei se ollutkaan tänään tuo juttu. Olin menossa jo ensi viikossa. Että näinpä mulla onkin tänään vaan yks työkeikka. Ja sekin epävarma, kun asiakas on vkl ollut sairaalassa leikkauksessa..mua jotenki epäilyttää, ettei se ole pystynyt ilmoittamaan vaan ettei ole kotona vielä. Kun on vanhoja nuo mun asiakkaat, tai pitäiskö sanoa ikäihmisiä näin paremmin termein, niin helposti venähtää nuo sairaalareissut.
Noh, onko mitään uutta? Tosi mukava lukea tätä ketjua, kun melkeen kaikilla on yritys päällä ja täällä on aina niin paljon luettavaa =)
Pitäisköhän tähän laittaa vähän galluppia, että kuinka monella on se eka tyhjennysvuoto pillereiden jälkeen (eikö se eka ole vielä tyhjennys, sen jälkeen sitten tulevat vuodot on sitten menkkoja?) viivästynyt?
Rupeenpa sitten väsäämään kouluhommia, nyt ku kerta oon täällä muutenki ollu valmiina toimiin.