Mä taas pohdiskelen omaa kiertoani. Osaisko Möhkis tai joku ottaa tähän kantaa?
Olen avautunut mun oudosta kierrosta jo aikaisemmin ja nyt olen alkanut miettimään, olisivatko nämä vuodot sittenkin kuukautiset. Mulla oli siis viikko sitten torstaina (8.10) vuotoa yhen päivän kuten kuukautisten aikana. Sitten vuoto loppui ja pysyi poissa 3pv. Olin tuon ajan kuitenkin poikkeuksellisen märkä. Multa tuli aivan älyttömästi valkkaria ja jouduin pitämään sen takia kuukautissidettäkin. Maanantaina (12.10) vuoto tuli takaisin, mutta loppui ja jatkui vasta tiistai-iltana. Keskiviikkona vuosin niinikään vain osan päivää, samoin torstaina ja tänään perjantaina vuosin aamupäivän. Nyt ei ole tuntikausiin taas näkynyt vuotoa. Vuotoa on kuitenkin tullut kuitenkin siten, että olen normisidettä joutunut käyttämään. Tosin vuoto on niukkaa, koska se on väriltään rusehtavaa.
Tuli vaan mieleen, että nämä olisi kuukautiset, kun muistelin kaikkien aikojen ekoja menkkojani 12-vuotiaana. Ekojen menkkojen aikana vuoto oli tosi niukkaa ja tuli "pätkissä", mutta kuitenkin peräkkäisinä päivinä kestäen yhteensä viisi päivää. Pikkuhiljaa ne siitä kuukausien saatossa sitten runsastuivat ja muuttuivat tavanomaisiksi. Eli kuukautiset olivat esiintyessään ihan normaalit, vaikka vuotojen väli vaihteli.
Niin ja voiko vuotojen laadusta päätellä jotain? Jos on ihan ekojen menkkojen kaltaiset, vasta naisen hormonitoimintaan heräilevän lapsen menkkojen kaltaiset menkat niin voiko raskaus olla edes mahdollinen?
Meinasin myös tilata itselle kotitestistä ovistestejä, jos tulen siihen tulokseen, että nämä ovat menkat. Mietin vain, että mistä sit laskisin kiertopäivät. Siitä torstaista jolloin vuosin yhen päivän vai seuraavasta vuotopäivästä eli sunnuntaista, jonka jälkeen olen vuotanut joka päivä osan vuorokaudesta?
Kauhee sepustus perjantain kunniaksi :ashamed:
Anteeksi ja kiitos jos joku jaksoi lukea mun "ongelmista" ja ottaa kantaa
Te ootte kaikki mulle tosi tärkeitä :hug: