syksyllä -07 hoidot aloittavat

Gisla :hug: Kurjaa, että nega tuli. Onkohan meidän tädit menneet samoihin juhliin jonkun muun luo, mullakin on täti edelleen hukassa, mutta testi pukkaa negaa :/ (muksua kun laitoin eskariin, niin testi jäi esiin hetkeksi, niin siinä oli ns. roskis haamu siinä vaiheessa, kun ehdin sen roskiin laittaa, mutta sekin oli hyvin, hyvin hailukka haamu - kuka mun käskee noita niin tarkkaan tiirata, haamut taitaa olla ihan omissa silmissä vaan, mikä tietty on edistystä, kun ennen ne ei ole olleet simissäkään ). ;)

Dreamer: onnea inssiin ja peukkuja pidetään, että tärppi tulee!

PERJANTAI 30.11.2007

mukana menossa:

Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:64/23-56
Tinttara84, 23v .... Yritystä:03/03 alkaen ... 1. toiveissa .... kp: 30/16-29
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 31/28-32
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 29/28
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... clomit käytössä .... kp: 28/28-33
Lapseton82,24v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 26/25-28
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 22/22-27

Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 2. Gonal F +Choragon .... kp: 30/31-53
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 26/33
Dreamer88,19v .... yritystä: 12kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07.... 2.clomit.... kp: 25/26-86
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....2.inssi takana.....kp:24/27-36
katjuska-80, 26v .... Yritystä: reilu vuosi .... 3./1. yhteinen toiveissa .... eka käynti: 09/07 .... Kp: 22/28
Äityli-84, 23 v...yritystä: pari vuotta .... 2.toiveissa ..... eka käynti 10/07 .... kp: 20/31-40
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 16/29-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 11/19-32
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 3.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 4/26-33
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 4/14-90
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ...eka käynti 09/07... kp: 4/25-30

Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti: tulossa
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.

plussanneet:

Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11

[/quote]

Nyt on inssi tehty, testaus aik. 17.12.. luultavasti viimeisten kokeiden jälkeen jouluaaton alla :) Kolme isoa follia olikin siellä, joten toiveet on nyt kovat, mutta pyrin keskittymään kouluun :) Viim. koe on 18.12, joten tekemistä on siihen asti..

Mitäs muilla, joilla piinapäivät on käsillä? :)

Dreamer, peukut on pystyssä sulle!

Voihan se tietty ehkä olla mahdollista, että mulla hcg-eritys on vaan myöhässä... Ainahan näitä selityksiä on kiva keksiä. Mä jo keksin et testikin oli huono (se oli semmonen citymarketista ostettu, muistaakseni rfsu:n) ja vaikka mitä. Täytyy varmaan huomenna käydä apteekissa ostamassa parempia, varmuudelta. Mutta toisaalta, mullahan on nyt kp 22 ja muutamassa viime kierrossa on vuoto alkanu vasta 25 tai 26. Että kyllä tässä vielä toivoa on... Tiputaan sit taas kovaa ja korkealta, jos tiputaan, mutta haluan toivoa!!! :headwall:

Mussu, jos sulla on vieläkin niitä haamuja, niin jospa siellä jotain on? Mulla ei ollut haamuakaan vaikka miten lampunkin alla tiirailin...

Mies lähtee tänään pikkujouluihin ja mä kävin ihan alkossa ostamassa punaviiniä... Sitä jos lasillisen tai pari joisin illan aikana, eikös senkin pitäis auttaa? Vai onkohan se jo liian myöhäistä?

Dreamer hienoa kuulla hyviä uutisia!
Gislalle :hug: negasta. Ja mussu, toivottovasti muuttuisi kunnon plussaksi!

Mä täällä odottelen tätiä, toivottavasti tulisi nyt huomenissa. Sitä nopeammin pääsee aloittelemaan sumuttelut ja sitten lopulta kasvattelemaan munasoluja.
Tyhmänä tein tänään testinkin, vaikka tiedän mitkä meidän mahikset luomusti on :/ Minä hemmetti soikoon vielä piirrän sen toisen punaisen viivan tussilla, niin paljon alkaa nuo negat veetuttaa :D

Tänään fiilis on tosi matalalla tämän koko prosessin suhteen, ja olen pitkästä aikaa tosi vihainen meidän tilanteesta. Huumorin avulla tänään miehen kanssa kuitenkin keskusteltiin asiasta. Mietittiin että kunpa ne simpat tajuaisi olla pelkäämättä niin kovin, että täytyy yhteen liimautua, ja olla liikkumatta eteenpäin :LOL:

Oikein hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille =)

SUNNUNTAI 2.12.2007

mukana menossa:

Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:66/23-56
Tinttara84, 23v .... Yritystä:03/03 alkaen ... 1. toiveissa .... kp: 32/16-29
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 33/28-32
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... clomit käytössä .... kp: 30/28-33
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 24/22-27
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 2. Gonal F +Choragon .... kp: 32/31-53
Dreamer88,19v .... yritystä: 12kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07.... 2.clomit+inssi.... kp: 27/26-86

tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 28/33
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....2.inssi takana.....kp:26/27-36
katjuska-80, 26v .... Yritystä: reilu vuosi .... 3./1. yhteinen toiveissa .... eka käynti: 09/07 .... Kp: 24/28
Äityli-84, 23 v...yritystä: pari vuotta .... 2.toiveissa ..... eka käynti 10/07 .... kp: 22/31-40
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 18/29-36
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 13/19-32
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 3.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 6/26-33
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07,ISCI hoidot vuoden 2008 alussa ......... kp 6/14-90
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2 ...eka käynti 09/07... kp: 6/25-30
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 2/25-28
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 2/28
onlyer, 21 v......yritystä:2 v..........1.toiveissa........inssi tulossa tammi/helmikuussa.............kp: 2/28-30

Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti: tulossa
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07, clomifen, terolut ja metformin käytössä
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.

plussanneet:

Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11
Sorsa: clomit ............ 17.11

Höh, edelleen täti hukassa. Tänään olen lähdössä kaupunkiin, joten käyn apteekissa ja haen testin samalla - jos toinen merkki toisi asiaan selvyyttä. Voihan tietty olla olla, että jotain oli, mutta joko varhainen km tai kemiallinen raskaus oli ja täti vielä kylään kurvaa...

Gisla, nämä haamut on kyllä ollut niin haaleita, että ne on saatu aikaan tuijottamalla (eli olen tainnut nähdä vain kontrolliviivan kahtena :LOL: :headwall: ) Pidettän peukkuja, että sinulla vielä plussa tulee, jos testaan myöhemmin, kp listan mukaan olen kuitenkin vasta kiertohaarukan alkupuolella, testaa parin päivän päästä uudestaan. Onko vielä ollut niitä oireita, joita oli etukäteen?

Huomenta! Onpas moni tuolla listan yläpäässä! Toivottavasti sieltä ainaki muutama plussa pärähtäis...
Annuli :hug: , mutta nythän teillä alkaa ne hoidonsuunnittelut? Minulla on jostain syystä semmonen kutina ettei teidän tarvi kauaa niissä hoidoissa käydä. Olen varmaan sen tuolla 35 jatkoilla kyllä jo sanonukki, mutta tunne ei ole muuttunu. Toivottavasti pitää paikkaansa.
Ittellä on paha olla. En voi tässä ihan yksityiskohtasesti alkaa selittelemään miksi, mutta ystävä kaataa päälle semmosia asioita, mitkä minun mielestä on ihan vääriä minulle. Tai siis kun hän tietää minun tilanteesta niin kiertää puukkoa vielä haavassa ja haluaa minulta siihen tukea. Ja haluaisin olla tukena, mutta kun en ainakaan nyt pysty kun tuntuu niin pahalta. Huh olipas taas vaikeesti sepostettu, mutta tulipas jotain purettua kuitenki. Ehkä vähän helpottaa...

Moi!

Voinko ängetä mukaan?

Olen nyt syksyllä käynyt jo polilla mutta varsinaiset hoidot aloitetaan tammi-helmikuussa kelan korvaus katon vuoksi.
Miehen simpoissa ei ollut mitään poikkeavaa, lääkäri vaan sano että paremmaksi menee kun lopettaa tupakoinnin.
Minulla on munajohtimet auki eikä lääkäri nähnyt mitään syytä siihen että miksi en voisi olla raskaana. Hoitaja siihen sit sano et hyvällä tuurilla voin tulla raskaaksi kun tutkimus on tehty, kun kohtu on nyt ilmavampi(puhallettiin ilmaa ja vettä)

Tammikuussa-Helmikuussa alkaa inseminaatio hoidot. Toivoisin teitenkin että olisin tullut nyt raskaaksi ettei tarvitsisi piikittää itseään , ja käydä n.200km päässä lääkärissä...

Kierto on normaali, hormoonit on normaalit(no vaikka jokun joka tapauksessa mättää kun on heinä kuusta asti tullut kummastakin rinnasta maitoa.) limat ja kaikki norm. Ihnottaa kun pikku siskokin joka on minua 2vuotta nuorempi tuli heti melkein raskaaksi, miehen kanssa olemme yrittäneet 2vuotta tuloksetta, ei keskenmenoja ei mitään.

Kp nyt 29/28-30.
Minä olen 21v ja mieheni 24.

Nanna: Voimia sinulle ystäväsi kanssa! Nuo on hankalia asioita. Eihän se ystävä oikeasti osaa ajatella, mitä käyt läpi, jos ei itse ole samaa kokenut. Hän on nyt siinä omassa suossaan niin syvällä, ettei hoksaa ajatella sinua. Oletko pystynyt sanomaan hänelle, että juuri tällä hetkellä et ikävä kyllä kykene olemaan hänelle tukena siinä asiassa? Itse jouduin juurikin männä viikonloppuna sanomaan vanhemmilleni ja veljelleni, ettei minusta nyt ole apua. Veljelleni on siunaantunut lapsia useampia ja he ovat aivan tukka täynnä lapsiaan. Ainainen valitus siitä, miten lapset ovat raskaita ja riesa ja oma elämä tyyliin valuu hukkaan ja... Meidän olisi sitten pitänyt mennä hoitamaan lapsia, jotta he pääsevät vapaalle. Oli pakko sanoa, että just nyt ei riitä empatia tähän asiaan. Olisin niin kiitollinen, jos olisin heidän asemassaan. Ymmärrän, että lapset voi olla väsyttäviä, mutta minä en ole oikea henkilö kenelle kaataa sitä niskaan. Tällä hetkellä.

Onlyer: Tervetuloa mukaan keskusteluihin! Toivotaan, ettei teidän pistoihin asti tarvitse mennä! Voin lohduttaa, ettei se pistely ole laisinkaan kamalaa. Itse en tosin halunnut pistää, vaan mies teki sen minun puolesta.

Hyvää joulukuun alkua kaikillen!

Lizard: Kyllä minä sanoin ihan rehellisesti etten voi olla avuksi nyt. Mutta siitähän se vissiin sitte alkoki tämä kun olis vain pitäny voida. Tekee pahaa kun itsellä just melkein raskaus ollu ja sitten toinen pamahtelee vahingossa vähän väliä ja miettii että kumman sitä nyt tekis vai tekiskö mitään. Huh huh.
Tervetuloa porukkaan Onlyer!!

Joulukuista aamupäivää kaikille!

Tervetuloa, Onlyer, mukaan pinoon! Ja olenkohan muistanut vielä tervehtiä Miikkistä? :wave:

Kiitos, JaneG, vastauksestasi. Peukkuja ICSI:in teille. :heart:

:hug: Korallille ja Taivaansilpojalle.

Tervetuloa takaisin, Dreamer! Oli jo aikakin teidän saada hyviä uutisia. Toivottavasti inssi on tuloksellinen. :)

Jännittäviä aikoja mussulla ja gislalla! Toivottavasti tänään pärähtäisi plussat testeihin. :heart:

Omaa napaa: Sain tänään ovulaatiotestiin kaksi tasavahvaa viivaa! Voiko ihminen olla onnellisempi pienestä asiasta? :xmas: Nyt vain huolettaa se, että mieheni työvuorojen takia päästään pehkuihin vasta huomenaamulla. Onko silloin liian myöhäistä? Voieivoieivoiei... Siitä täytyy kyllä myös iloita, että ehkä mun kierto on tasaantumaan päin. Näillä näkymin tämä kierto olisi 30 päivää.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Muoks: nannalle voimia ystävän kanssa. Tiedän tuon tunteen. Mullekin kesällä kaveri tilitti abortistaan ja mua ahdisti valtavasti. Itsellä siinä vaiheessa jo vuosi tuloksetonta vauvahaaveilua takana ja toinen raskautuu yhdestä varomattomasta kerrasta. Tasan ei käy nallekarkit... :headwall:

Mitäs muuta sieltä nyt tulis kun negaa :ashamed:
Aattelin vaan, että testaan nyt, niin tiedän voinko ottaa jotain.
Nyt voin siis huoletta vetää itsenäisyyspäivänä kunnon lärvit :LOL:
Ja niin aionkin, kun harmittaa niin paljon...olisin niin mielelläni juhlistanut itsenäisyyspäivää ihan muissa merkeissä...
Kyllä tämä tästä. Nyt vaan saisi täti kurvata paikalle, että pääsen 3. piikityskiertoon.

Nannalle jaksamista :hug: Nuo on vaikeita asioita.

Tervetuloa, Onlyer! :wave:

Mussu, on mulla vähän vielä samoja oireita, kuin viikolla. Lievempinä kylläkin. Pahaa oloa aaltoina, välillä nälkää ja pieniä kipuja... Toisaalta eilen oli menkkatuntemuksiakin. Mutta ota näistä nyt selvää. Tätiä ei ole näkynyt eikä kuulunut. Tilasin netistä niitä raskaustestejä, tulevat varmaan tiistaina ja päätin että sitä ennen en tee mitään testejä!!! Ei kyllä tästä huushollista enää ainuttakaan taida löytyäkään eikä jaksa keskustaankaan asti apteekkiin lähteä.

Sitrus, onnea yritykseen huomen aamulla! Jospa se ei olisi liian myöhäistä...

Kuunkulta, joskus tekee hyvää nollata täysin. Varsinkin tässä tilanteessa... Mullakin olisi keskiviikkona työpaikan pikkujoulut, vielä elelen jännityksessä, otanko siellä vaiko en... ;)

gisla ja kuunkulta :hug: ...
Sirtus: Ei kait se vielä ole liian myöhäistä kun eikös ovultaatio tapahdu noin 24-36h kuluttua niiden kahden tasavahvan viivan jälkeen?? Eli hyvällä tuurilla ajoitus on just oikea...

Noniin, täti löysi mut, vaikka ilmeisen hyvin olin piiloutunut, eli tänään kp 1/28 ja uusi testi sitten uutenavuotena, jos täti taas viipyy (yritän malttaa olla testaamatta etukäteen, enkä kuuntele oireita - ja vielä tässä vaiheessa kuvittelen onnistuvani noissa :LOL: :LOL: ) Ihan hyvä mieli nyt, lohduttaudun sillä, että lääkäri tosiaan sanoi, että joulukuussa otetaan simppatesti ja hän olettaa sen olevan ok, ja sitten sen jälkeen alkuvuodesta aletaan odotella raskautta, että kyllä tämä tästä vielä :D

Tervetuloa mukaan Onlyer, toivotaan, että käyntisi tässä pinossa olisi lyhyt ;)

Nanna (taidat olla netissä juuri nyt, kun mäkin olen ;) :wave: ) , kurja tilanne kaverisi kanssa - jotenkin noi lapsettomuutta kokemattomat ystävät ei aina ymmärrä meitä - eikä kaikki lapsettomuuden kokeneetkaan voi käsittää, että meistä ei tunnu samalta, kuin heistä ja jos he onvatkin onnistuneet, se ei helpota meidän oloa, kun itsellä tökkii. Harvassa on ne ystävät, joiden kanssa voi puhua kaikesta - onneksi o tämä pino, kiitos teille kaikille :hug:

Onlyer tervetuloa mukaan!

Mussulle ja Lapseton 82.lle :hug: tädin tulosta! Voi että, luulin jo, Mussu, että saataisiin plussapinoa kasvatettua, mutta onneksi jaksat olla itse positiivisella mielellä. Halit myös Kuunkullalle negasta!

Nanna, joskus ihmisten ajattelemattomuus on aivan uskomatonta. Kaikkihan me tosin loukataan toisiamme joskus vahingossa, mutta jossain asioissa ystävän pitäisi kyllä pystyä ottamaan toisen tunteet huomioon :hug: sinulle! Toivottavasti muuten aavistuksesi pitäisi paikkansa, ainakin sait minua piristettyä sen avulla :D Hoidot tosiaan alkavat jo ensi kierrron lopuilla. Tätiä odotellaan nyt vielä, varmasti sen takia nyt pari päivää ollut tosi ikävä ja itkuinen olo tämän lapsettomuusasian kanssa. Tänään oltiin miehen ja sukulaisten kanssa syömässä ravintolassa, joka oli täynnä 0-1-vuotiaita lapsia. Pelkäsin jossain vaiheessa kilahtavani, mutta selvittiin onneksi siitä reissusta ihan kunnialla :D

Tsemppiä meille kaikille ja rentouttavaa lauantain jatkoa =)

joo, eipä taida kovin lyhyeks jäädä. alkoi kuukautiset tänään päivällä, on kyllä niin erilaiset kuin mihin olin kymmenen vuoden aikana tottunut, aina alkanutvuotaan kuin niagran putous. nyt tulee kuin kuivuneesta joesta.

no tammikuussa tai sitten helmikuussa tai sitten kun sattuu kierto ja viikolla arkipäivä kohdalleen, pääsee inseminaatio hoitoihin.

Eipä saatu häälahja vauvaa, häät on 16.08.08 ja jos olisin ollut raksaana olis la ollut 9.8.08

mut jatketaan harjoituksia :D :p

onlyer: Onko sun Progesteroni arvo ihan OK? Ajattelin vaan kun aikasemmin kirjoitit että rinnoista oli maitoa tullut? Se voisi viitata siihen että se prog. arvo on koholla, ja silloin on myös vaikeampaa tulla raskaaks...

J3N3: kyllä ne on aivan normaalit arvot, kaks kertaa olen käynyt progesteroni testissä ja kummallakin kerralla arvot ihan normaalit. Lääkärikin ihmetteli ja ei osannu sanoa mitään siihen mistä voisi johtua. Jospa se joskus loppuis.. onhan tuota jo noin puol vuotta tullu.

Mussu, :hug: tädin tulosta. Toisaalta kai hyvä, että täti löysi perille. Uudella innolla seuraavaan kiertoon.

Tänne se ei ole vielä ehtinyt. Jospa tässä pian. Varmaan huomenna, maanantait on muutenkin niin vaikeita päiviä :/

Tänään on ensimmäinen adventti, ihanaa! Saa laittaa kynttilöitä ja kaikkea esille. Mukavaa joulunodotusta kaikille!

Yhteistyössä