syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

Yritän sillä tsempata itselleni positivismia :D

Tilasin niitä liuskoja 3 kpl, ei niitä erittäin herkkiä. Etten ole heti siirron seuraavana päivänä testaamassa. :D

Eikös olekin niin, että Pregnyl piikki vaikuttaa testin tulokseen?

Suprecurista ei vielä oireita, mutta 2 päivää vasta mennytkin. Viikon päästä olis jo ensimmäinen ultra. Voikunpa aika rientäisi, pitäisi keksiä paljon tekemistä.

:wave: kaikille
 
CSI:ta odotellessa istuin taas koneen ääreen ja eksyin tänne... :saint:

puoli-enkeli: Kaikki tutkimukset on tosiaan jo tehty kotipaikkakunnan sairaalassa, mutta kun hoitojen aika olisi tullut... :( Pitkää pinnaahan tämä tosiaan vaatii. Ja se on mulle, kärsimättömälle ihmiselle, tosi hankalaa välillä. Kun tahtoisin sen vauvan heti! ;) Varmasti tällä kaikella on jokin tarkoitus, jalostaa meistä parempia ihmisiä, tjtn? B) Tsemppiä teillekin hoitoihin! Tuolta jostain toisesta pinosta taisin utsia, että teillä siirtyi odotettu ivf eteenpäin? Pidän peukkuja, että tuleva inssi toisi kaivatun plussan eikä teidän tarvitsisi enää ivf:än odotellakaan. :heart:

Mahtavaa optimismia, Taivaansilpoja! :D Mäkin uskon, että mielellä on suuri voima. Pysy siis positiivisena. :heart:
 
Nyt olen siis piikittänyt Puregonia 50IU/pvä viiden päivän ajan, ja viidessä päivässä munis kasvannu vaivaiset 0,3mm. :eek:
Viime kerralla oli vielä kaks munia (ennenku aloitin Puregon pistokset) mutta tänään näytti olevan vain yks joka on toisia suurempia. Eli mulla ne munat hävii vaan yhtäkkii.. :( siks ei viime kierrossa ollu ovulaatiota. Tänään on jo KP15.. Lääkäri vaan että nyt ei katota kiertopäivii nyt mennään sen munasolun kasvun mukaan. :D

Limis oli sentään kasvanu hyvin, joten toivoa on totes lääkäri.
Nyt viel Puregonia 3pvää ja sit pistän Pregnylin lauantaina 26.1. Jospa sitten.....


hohohh, jotenkin tuntuu siltä ettei taaskaan onnistu kun munis noin pienikokoinen... :S

Ens kierto sitten taas sama ruljanssi, jos ei ole onnistunut!
 
Keskiviikko 23.01.2008
mukana menossa: :hug:



Pillipiipari .... Yritystä: 2,5v .... 1.toiveissa .... eka käynti: 5/06 .... IVF/ICSI tammikuussa .... kp:48/27-36
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2. .... eka käynti 09/07 .... 2.clomit .... kp:29/25-30



mussu, 29v .... yritystä: 5,5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp:25/28-30
onlyer, 21v .... yritystä:2v .... 1.toiveissa .... inssi tulossa tammi/helmikuussa .... kp:25/28-30
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon .... kp:23/28-33
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, 1. ICSI .... kp:21/28-32
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp:10/29-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp:3/22-27
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp:1/25-28



Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... Taukoa, seuraavaksi IVF/ISCI
Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07
Dreamer88,19v .... yritystä: 11/06 alkaen .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 27v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: 1 vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07,metformin, Puregon ja Pregnyl käytössä.
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä
Haltia, 23v, yritystä 14kk, 1.toiveissa, tutkimukset alkamassa



plussanneet: :flower:


Flikka: 1.clomit......... 8.10.07
tuutikki: 1.clomit........ 15.10.07
mmm: 2.inssi ............ 5.11.07 (km 01/08?)
Sorsa: clomit ............ 17.11.07
Äityli-84: ...................9.12.07
Lizard:Menopur ja Pregnyl.... 19.01.08



Haamuilijat:

nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 4.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp:28/26-33 .... 21.1.2008



 
TIINULI ja J3N3 älkää menettäkö toivojanne! Voin kyllä kuvitella tuskan, kun odotus on ensin suuri uuden lääkkeen aloittaessa ja sitten ultra armotta paljastaa tilanteen, ettei toivottua tulosta ole tullut. Kuten TAIVAANSILPOJAN lääkäri oli sanonut, positiivinen asenne auttaa, toivottavasti.

LIZARD, myös minä olen erittäin innokas kuulemaan sinun kuulumisiasi, NANNA myös :wave: Vaikka 'kateutta' olisi ilmassa (myönnän :ashamed: ) haluan kuitenkin tietää, että teillä asiat ovat toivottavasti onnellisesti :heart: Kyllä se uskoa kasvattaa, kun kohtalokaveria viimein onni potkaisee :)

Täällä kaikesta pienestä päätellen ovis oli eilen ja lämmöt olivat aamulla nousseet. Tissejä särkee ja selkää polttaa, mikä on kummallista. Koskaan ei oo tämmösiä oireita ollu tässä vaiheessa. Mutta munista oli vastassa sankka armeija simppoja, uudempia ja vanhempia. Ajoitus osui nappiin, kaikkemme olemme miehen kanssa antaneet. Toivon, että Murun alku siellä jo jakautuu kovaa vauhtia ja aloittaa matkansa kohti kohtua. Ja pääsee perille asti. Ja parin vkon päästä kaksi sinistä viivaa kiitos.

Ajatelkaa, tuo meidän pikkutyty sai aikoinaan alkunsa vain 4kk:n yrityksellä! Jos nyt olis käyny yhtä nopsaan, meillä olis täällä jo 3kk:n ikäinen nyytti :eek: Raivostuttavaa. Mä olen melko varma, ettei me miehen kans tulla enää koskaan käyttämään mitään ehkäisyä. Me molemmat toivotaan isoa perhettä. Kun se on kasassa, laitetaan piuhat lopullisesti kiinni. Aamen.

Ai niin muuten, soitin klinikalta verikoetuloksia, kaikki ok. Miehen sperma tuhtia tavaraa, siittiöitä on paljon. Siitä 11% A-luokkaa. Että tehkää nyt työnne siellä piruvie!!
 
:hug:

Sitten omaa napaa.
Eilen oli yrityksestä huolimatta lama-päivä. Kun tilasin ne raskaustestit niin minulle sanottiin, ettet niitä kerkeä edes testaamaan kun veritesti otetaan. Onko näin? Vai milloin se veritesti otetaan ja milloin olette aikaisintaan testanneet siirron jälkeen?

kun ja jos tulen yhden ainoan kerran raskaaksi, niin haluaisin sen kaikkine hömpötyksineen testeineen... Niinpä pahamieli tuli näinkin pikku asiasta. Siitä sitten vielä jäin turhuuttelemaan, että jos meneekin pieleen, niin jo ostetut lugesteronitkin menee sitten ihan hukkaan. :x

Äh tosiaankin tätä suhdannekäyrää, haluaisin niin olla positiivinen ja uskoa kerrankin onnen kääntymiseen, mutta väkisinkin jokin "pieni"seikka kääntää kaiken päälaelleen.
Tosiaankin ehkä murheista pienin, mutta vaikuttaa niin paljon tuohon uskomiseen.

Eli kannattaako ylipäätään testata omilla testeillä vai otetaanko se veritesti niin aikaisin, ettei sitten kerkeä? vai samantein testit asiakaspalautuksena...

kiukuttaa tämmöinen turhistelu :ashamed:
sori kaikille ja kiitos jos ymmärsit.
 
Voi kuule, taivaansilpoja, turhistele ihan rauhassa, siksi (-kin) täällä ollaan. Ihan hyvin kerkeet testailla omillakin testeillä, kun tilaat niitä erittäin herkkiä ja alat testailla jo pp8 :D .
Omalla tavallaan testailu on hirveen kivaa, ihan totta :ashamed: , mulla ei tietty ole taustalla kuukausien toive-testi-pettymyssarjaa, joten tää on vielä uutta-kivaa. Tänään iltapäivällä testasin erittäin herkällä ja ovis kun oli joko edellisviikon la tai viimeviikon ma (oireissa löytyi molemmissa), niin ei siinä vielä tarvis mitään näkyäkään, mutta kun oikein silmät ristissä joka suunnasta tihrustin, oli mulla kivaa/jännää :headwall: :D :p :xmas:
 
Torstai 24.01.2008
mukana menossa: :hug:



Pillipiipari .... Yritystä: 2,5v .... 1.toiveissa .... eka käynti: 5/06 .... IVF/ICSI tammikuussa .... kp:49/27-36
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2. .... eka käynti 09/07 .... 2.clomit .... kp:30/25-30



mussu, 29v .... yritystä: 5,5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp:26/28-30
onlyer, 21v .... yritystä:2v .... 1.toiveissa .... inssi tulossa tammi/helmikuussa .... kp:26/28-30
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon .... kp:24/28-33
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, 1. ICSI .... kp:22/28-32
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp:11/29-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp:4/22-27
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp:2/25-28



Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... Taukoa, seuraavaksi IVF/ISCI
Dreamer88,19v .... yritystä: 11/06 alkaen .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 27v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: 1 vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07,metformin, Puregon ja Pregnyl käytössä.
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä
Haltia, 23v, yritystä 14kk, 1.toiveissa, tutkimukset alkamassa



plussanneet: :flower:


Flikka: 1.clomit......... 8.10.07
tuutikki: 1.clomit........ 15.10.07
mmm: 2.inssi ............ 5.11.07 (km 01/08?)
Sorsa: clomit ............ 17.11.07
Äityli-84: ...................9.12.07
Lizard:Menopur ja Pregnyl.... 19.01.08
Miuku79....................22.1.08

Haamuilijat:

nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 4.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp:29/26-33 .... 21.1.2008
 
Huomenta! Tänään vielä apteekin omalla testasin hailakan plussan. En kuitenkaan vielä uskalla itteeni siirtää plussanneisiin kun on niitä huonoja kokemuksia taustalla jo monta. Tänään olis vasta oikeestaan se "tuomiopäivä" jolloin menkkojen pitäis alkaa. Nyt istun kyllä jalat ristissä koko työpäivän enkä suostu pers** penkistä nostamaan :D .

Ai niin luin tuolta kuumeilija puolelta että miuku olis plussannu myös =) !
 
Näyttääkin lupaavalle, että saadaan ne povatut kolme plussaa tammikuulle, naaan kun kerää rohkeutensa nostaa ittensä plussa pinoon, niin se on täynnä (sen kolmen osalta, lisää mahtuu!) :D

Mulla tänään tyylipuhdas nega erittäin herkällä testillä. Kunpa pian kuulis ne simppatestin tulokset, niin tietäis, onko koko jännääminen turhaa (ja voiko mitään tehdä, jotta vauva saadaan).
 
Oikein isot pasaatiplussatuulet sinulle!

ja omaa napaa...
Soitin väestöliittoon kun alkoi olla jo niin pää sekaisin, kysymyksistä. Lääkkeistä ja veritesteistä ja piinapäivstä ym ym.

Eli veritestiä ei tehdä kuin esim. pasi:ssa. Ja sanoi, että alkion siirron jälkeen 16 päivänä testata virtsasta. Eli todennäköisesti noi minun tilaamat "ei" niin herkät raskaustestit tulee käytettyä. Ne on niitä 25 mIUl/ml. x 3 kpl

Eli nyt vaan taas positiivaria ilmaan yritän täällä. Ajattelin että testaan sitten ennen tuota pp 16, tulkoon mitä tulkoon... No katsotaan. :D

Sain myös luottoa noihin pistoksiin ym. kun oli hieman sekaisin, että mitä milloinkin. Kärsivällisesti hoitaja selitti minulle. Nyt taas on mieli B) eli aurinkoinen

Ei ole kummempia oireita noista suprecureista, yksi ilta alaselkä jomotteli. Ja munasarjat nipistelee.
Mutta voi hitsinpitsi mitä unia minä näen, siis ihan atmosfääreissä :D Siis ihan joka ikinen yö, mitä kummallisempia. Viime yönä olin USA:ssa Lidlissä ostoksilla ja meidän tunnetut suklaat esim. Twix, daim ym. ym. olivat ihan kumman nimisiä: yksikin oli UmUm, toinen oli mhmh. Siis mitä pirua :LOL:

Eli tällaista liitoa tälläkertaa, kaikille :wave:
 
pitkästä aikaa voisin tännekin kirjoitella =) Meillä eka ICSI-hoito nyt niin sanotusti takanapäin, tänään haettiin kaksi kyytiläistä massuun köllimään :heart: Tuloksestahan ei tiedä, mutta on hyvä olo siitä että hoito onnistuneesti takanapäin!

Hirmuisesti tsemppiä ja haleja kaikille sekä tietenkin +++++++++tuulia! Aika mukavasti tänne tosiaan on plussia tässä kuussa sadellut.
 
J3N3 :hug: Toivotaan, että munikset ottavat hurjan loppukirin! :flower:

:hug: myös Lapseton82:lle. Ja onnea aukiolotutkimukseen!

Hyvältä vaikuttaa, kirma. Uskon vakaasti, että parin viikon päästä ne tuplaviivat r-testiin ilmestyvät. :heart:

mussu: Niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa. :D Kunpa se muuttuisi vielä plussaksi. :heart: Olen itsekin parissa kierrossa testannut erittäin herkällä testillä, kun epähuomiossa tulin niitä muutaman netistä tilanneeksi. En siis tilannut epähuomiossa r-testejä, tarkoitus vain oli tilata vähemmän herkkiä sellaisia. :LOL: Minäkin sain niihin jonkinlaiset haamujen haamut, varsinkin kun tuijotin niitä herkeämättä viisi minuuttia putkeen. Vähemmästäkin alkaa silmissä vilistä. :ashamed: En taida niitä enää vahingossakaan tilata, herättävät vain turhia toiveita. :/

Onneksi et ostanut testejä turhaan, Taivaansilpoja. :D Tilataan sullekin muutaman viikon päähän ne tuplaviivat. Follit ainakin taitavat kohinalla kasvaa, kun munasarjoissa nippailee. Peukutusta sinnekin! :heart:

Annulille ja kahdelle pikkuiselle kovasti tarrasukkia matkaan! :heart:

Oletko, nanna, muistanut pitää polvet tiukasti yhdessä koko päivän, kuten uhkailit? :D Tällä kertaa pikkuisen täytyy tarrata tiukasti kiinni, mä uskon lujasti niin. :heart:

Onkos Koralli testaillut uudelleen? Plussauutisia odottelen sieltäkin. :wave:

).( Eilen ja tänään on ollut tuhruttelua ja menkkajomottelua. Mitähän kettua tämä tarkoittaa? |O Hermo menee, jos kierto alkaa taas sekoilla. Juuri kun se vaikutti alkavan tasaantua. Täytyy seurata tilannetta ja yrittää kuitenkin pongata ovista. Mä oon parina viime päivänä ollut lähinnä niin kiukkunen kaikesta, etten ole edes huomannut synkistellä ja masentua tästä vauva-asiasta. ;) Ja ihan hyvä niin, mieli on huomattavasti parempi taas.

+++++++ tuulia! :whistle:
 
nanna81 eiköhän se hailakka plussa siitä tummemmaksi muutu..toivotaan ainakin niin!!!!!

Annuli81 Peukut pystyssä että kyytiläiset pysyy matkassa mukana :heart:

Lapseton82 :hug: hyvä että sain ajan munanjohtimien aukiolotutkimukseen...se on aina eteen päin hoidoissa!!

kirma Kiitos! :hug: ....välis tuntuu niin toivottamalta...noiden lääkkeiden kanssa!!!

Elikäs huomenna TAAS Puregonultra....tää kierto vaan venyy ja venyy...huomenna kp25 ja yritetään ovista aikaiseksi...tutntuu jo niin väkisisn yrittämiseltä kun piikittänyt olen jo 20päivää ja huomenna annostus vaan isonee. enpä suurempia odottele ultralta...oon jo syksystä asti kerta toisensa jälkeen kuullut joka ikisessä ultrasssa että munasoluissa ei muutosta,ei johtofollia! ainut positiivinen asia mitä lääkäri on sanonut että limakalvo on todella hyvä...ei paljon auta jos muniksia ei kasva.. :eek: hauskinta on myös lääkärin sanonnat että meillä on tosi hyvä tilanne!!! on tosiaan..... !!! Sori tää negatiivinen viesti mutta ei jaksa tätä p*skaa tällähetkellä...

-Tiinuli-
 
Tiinuli81 Mulla ihan samat fiilikset.. vähemmästäki menee toivo tähän hommaan..
Mulleki lääkäri sano et limis hyvä että kyllä tää tästä..
en kyllä usko et onnistuis tälläkään kertaa..

Tänään ollu semmonen toooosi paha päivä olen itkeny ihan niinkö hysteerisesti kahteen otteeseen, ihan yhtäkkiä vaan. :/ Johtuukoha Puregonista..?!

Oon jo ruvennu miettiin et mimmosta elämä ois ILMAN lasta?

se ajatus pistää jo itkemään... :'(
 
Sarjatestailija täällä huomenta :ashamed: ! Oli viiva tummunu ja se piru on pysyny poissa joten onnistuin pitään niitä jalkoja tarpeeks tiukasti ristissä =) .Ehkä se on pikku hiljaa uskottava että totta se on. Mutta kuitenki jos vielä maanantaille odottais ennen ku tuohon plussalistaan siirtyy. Jotenki tuntuu että pudotus on paljo kovempi jos sieltä putoaa ku että tuosta haamuilijoista :ashamed: .

Annulille onnea matkaan ja toivottavasti kyytiläiset takertuu hyvin kiinni! Saitteko pakkaseen alkioita?
Taivaansilppoja: Sinähän voit alottaa sitte dpo13 testailemaan =) ! Saattais jo näkyäkki testissä!
Sitrus: Jos sinulla on ovis tulossa? Eikö se saata aiheuttaa tuhruttelua? Oletko tikutellu vielä?
Tiinuli ja J3N3: iso :hug: ei saa luovuttaa. Aivan varmasti teillekki oma pieni suodaan. Ja toivottavasti teille saadaan annostukset pian kohdalleen!
 
Jaksuja, Tiinuli! :heart: Tule sitten kertomaan miltä ultrassa näytti. Luin IVF-pinosta (?), että jollakin oli parissa päivässä follit kasvaneet ja niitä oli ilmaantunut reilusti lisää, vaikka tilanne oli aluksi vaikuttanut synkeältä. Pidetään peukkuja, että sinulle käy samoin! :wave:

Voimia myös J3N3lle. :hug: Pidän peukkuja sinullekin. Kyllähän hormonit kaikenlaisia tunnemyrskyjä aiheuttavat. Joskus kun masentaa, itku on muutenkin herkässä. Itse ratkesin yksi päivä, kun ajelin töistä kotiin ja radiosta tuli Lauri Tähkän yksi biisi. Siinä laulettiin yhdessä kohdassa "me kestetään mitä vaan" ja se osui sillä hetkellä arkaan paikkaan. Omaa ja miehen jaksamista sekä parisuhteen kestämistä kun on viime aikoina tullut pohdiskeltua. Ja niin mä rääyin ääneen koko matkan kotiin. :'( Pahan olon ulospäästäminen on toisinaan hyväksi, anna vain itkun tulla. :hug:

Hyvältä vaikuttaa, nanna! :wave: Pidä jalat ristissä vielä viikonlopun ylikin, ihan varmistukseksi. :D

Ja kiitti huomiosta. :wave: Luin itsekin yhdestä pinosta, että jollekin gyne oli sanonut ovulaation aikaan saattavan esiintyä tuhruttelua. Testaamisen aloitan kuitenkin vasta tänään. :/ Noi mun ovistestit on tietenkin sellaisia, että pissan pitäisi olla 15-30 asteista ja testit pitää tehdä klo 10-20. Missä hemmetissä mä pissaa täällä töissä jäähdyttelen? Täytyy varmaan uhrata puolet ruokkiksesta vessassa kökkimiseen. :LOL: Viime kierrossa testailin töiden jälkeen iltapäivällä, joten silloin ei ollut mitään ongelmaa. Nyt täytyy testata aamupäivällä, jos sinne inssiin pitää lähteä tukka putkella ajelemaan. Lääkäritalo on toisella paikkakunnalla, tunnin ajomatkan päässä, ja herättää vähemmän kysymyksiä, jos lähden töistä vähän etukäteen kuin, että tulisin töihin vasta puolenpäivän maissa. No jaa, pulmat on luotu ratkottavaksi... B)

Tulipa taas kirjoitettua kokonainen romaani. Yritän pysytellä muutaman päivän poissa täältä, että säästytte mun sekavilta pohdinnoilta. :ashamed: Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Tulin taasen kurkkailemaan teidän kuulumisia!
Hyvä Nanna!!! :heart:
Huomasin listalta, että Miuku79 on myös plussannut, onnea siitä!!! En tosin löytänyt sellaista viestiä, jossa miuku olisi asiasta ilmoittanut. Jättääkö minun kone viestejä johonkin piiloon, vai olenkohan vain ollut huolimaton?

:hug: kaikille, joilla homma tällä hetkellä tökkii pahemman kerran! Ainakin Tiinulilla ja J3N3:lla.

Ja itku meinasi päästä, kun luin tuosta Sitruksen itkun purkauksesta. Tuli niin sellainen "tuttu" olo. Musiikki on siitä hieno asia, että se laukasee tunteenpurkauksia! Tuokin Sitruksen itku tuli aivan varmasti tarpeeseen, eikä välttämättä olis purkautunut niin rajuna ilman Laurin apua. Itselle on käynyt samoin juurikin työajomatkoilla useamman kerran tässä vuosien varrella. Muistan itkeneeni ainakin Yön Ihmisen pojan tahdissa ja Anastacian Heavy on my heartin. Varmasti nuo sinunkin kuulemasi sanat olisivat toimineet oikein hyvin itkuhanojen avaajana. Toivottavasti helpotti hetkellisesti olotilaa!! :heart:

Minä kiroan valkovuodon! Se vain lisääntyy ja samalla lisääntyy minun sydämen tykytys ja vessassa ramppaaminen. Tänään olin jo töissä vessassa käydessäni aivan varma, että juu, nyt se on muuttunut hitusen punertavaksi. Sieltä se pikkuinen taas tulee pihalle, tässä tämä taas oli. Meinasin jo hakea luupin hyllyltä ja oikein keskittyä tutkailuun. Mutta kun ei paperiin mitään punaista tullut ja seuraavalla reissulla ne pöksytkin näytti ihan vaan valkovuotoisilta, rupesin vähän rauhoittumaan.

Ja minulle iski flenzu elikkäns flunssa. Ihan on voimat puis. Hyvä kun tuli viikonloppu, niin on hyvää aikaa sairastaa ja vain maata. Ahkerasti olenkin käynyt jumppailemassa, kun sen salikortinkin pari viikkoa sitten ostin... Jumppaohjaaja-koulutuksen taidan jättää "katsotaan nyt" -lokeroon. Kun ei tiedä, millainen tämä raskaus on jatkuessaan. Jos käy vanhanaikaisesti ja kaikki menee päin sitä ihteään, kaivan ajatuksen uudelleen esiin ja mitä luultavimmin toteutankin. Mulla on aina tapana tehdä hätäsuunnitelmia mieleeni, jotta en tipahda ikävän asian sattuessa niin syvälle rotkoon, etten osaa sieltä itse pois. Voimakkaat itsesuojelumekanismit on minulla. Muissakin, kuin tässä vauva-asiassa.

Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille ja kaikkea hyvää!
 
no niin, nyt on ostettu puregon ja clomit, ja eiku odottelemaan uuden kierron alkua, pitäis huomenna alkaa, tai sit kuin ulle yleensä käy eri asioissa et kun jotakin kallista ostaa niin sitten sitä ei tarvitsekaan...
jo 25h närästäny putkeen:( ei yhtään kiva, inhottava olla..
 
Perjantai 25.01.2008[/u]
mukana menossa: :hug:



Pillipiipari .... Yritystä: 2,5v .... 1.toiveissa .... eka käynti: 5/06 .... IVF/ICSI tammikuussa .... kp:50/27-36
Koralli73,34v .... Yritystä: 1,5 v .... Toiveissa: 2. .... eka käynti 09/07 .... 2.clomit .... kp:31/25-30
napsuneiti .... 30v .... Toiveissa: 1. .... yritystä: 08/06 alkaen .... eka käynti: 08/07 .... Inssi tulossa .... kp: 30/29-32




mussu, 29v .... yritystä: 5,5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp:27/28-30
onlyer, 21v .... yritystä:2v .... 1.toiveissa .... inssi tulossa tammi/helmikuussa .... kp:27/28-30
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... 1. puregon .... kp:25/28-33
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, 1. ICSI .... kp:23/28-32
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp:12/29-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp:5/22-27
Lapseton82,25v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp:3/25-28



Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1,5v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... Taukoa, seuraavaksi IVF/ISCI
Dreamer88,19v .... yritystä: 11/06 alkaen .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07
Kirma,29v, yritystä reilu vuosi,.......2.toiveissa.......
Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07
Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07, IVF tulossa maaliskuussa 08
Taivaansilpoja , 27v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, tulossa IVF
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: 1 vuosi, 1. toiveissa, eka käynti 1/08, clomit 12/07
J3N3, 22v. Yritystä 02/07,1. toiveissa, hoidot alkaneet 09/07,metformin, Puregon ja Pregnyl käytössä.
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana,
siitä pas.
Miikkis, 25v, yritystä 2,5v, 1. toiveissa, clomit kokeiltu, IVF edessä.
Taiataiga,29v, yritystä 3v, 1.toiveissa, tutkimukset aloitettu syksyllä
Haltia, 23v, yritystä 14kk, 1.toiveissa, tutkimukset alkamassa



plussanneet: :flower:


Flikka: 1.clomit......... 8.10.07
tuutikki: 1.clomit........ 15.10.07
mmm: 2.inssi ............ 5.11.07 (km 01/08?)
Sorsa: clomit ............ 17.11.07
Äityli-84: ...................9.12.07
Lizard:Menopur ja Pregnyl.... 19.01.08
Miuku79....................22.1.08

Haamuilijat:

nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 08/06 .... 4.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp:29/26-33 .... 21.1.2008
[/quote]

 
Nonniin, nyt kävin sitten tänään ultrassa ja lääkäri päätti seuraavan pas siirtopäivän. Siirto tapahtuukin aiemmin kun mitä luulin. Laskeskelin itse siirron olevan 5-7.2, mutta lääkäri päättikin sen tehdä ensi perjantaina!! Zumenon-annostusta lisätään aiemmasta 3sta 4 /pv ja ens vkolla sitten aloitan lugesteronit keskiviikkona.
Meilläkin pakkanen alkaa olla tyhjä tämän siirron jälkeen. Toivottavasti nyt näistä sitten tärppäisi! :eek: Pakkasessa on kaksi alkiota ja molemmat siirretään nyt seuraavaksi.
 
Iltaa!!!

Saako vielä liittyä joukkoonne? Olen kirjoitellut aiemmin Nanna81:n kanssa tuolla kuumeilijoiden puolella, helmikuusta saakka jännäilleissä. Mutta kai se on aika jo tunnustaa että lapsettomia tässä ollaan.. olen aina välillä näitä teidän juttuja käynyt täällä katsastamassa ja nyt sitten ajattelin uskaltaa kirjoittaa..

Me ollaan aviopari (huhtikuussa tulee vuos häistä), mä olen keväällä 30 ja mies on 34. Lapsia meillä ei kummallakaan ole ennestään, koiruus kyllä löytyy perheestä =). Asustellaan Uudellamaalla, omassa talossa peltojen keskellä. Mutta Helsinkiin ei onneksi ole kun vajaa tunnin matka. Mulla on nyt tulevassa kierrossa tiedossa inssi Felicitaksessa.

Takana on yritystä 08/06 lähtien ja elokuussa 07 menin paikallissairaalaan tutkimuksiin, niiden mukaan ovuloin ok (samoin kotona melkein joka kk tehtyjen testien), aukiolotutkimus on tehty ja röörit auki ja mitään vikaa ei pitäisi olla.. Eikä liioin miehessäkään, vaan simpat ihan priimaa. Clomejakin kokeiltiin tossa syksyllä 3kk verran, ei tulosta.

Jostain syystä ei vaan täsmäiskut ole tehonneet ja nyt on menossa yk16 30/29-32 ja viikonloppuna alkaa yk17. Kyllä sen vaan omasta kropasta tuntee.. lämmöt on jo laskusuunnassa ja sitärataa.

Mutta saanko siis liittyä joukkoonne odottelemaan sitä ihanaa, omaa tuhisevaa kääröä? Viime yönä näin ekaa kertaa oikeasti unta että sain vauvan, vauvan nimeksi tuli Anton. Jospa se kuitenkin oli enneuni, kaikesta päinvastaisesta oireilusta huolimatta... toiveuntako..?
 

Yhteistyössä