Syitä, miksi palsta ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mulla on varsin tarkka käsitys siitä millainen hyvä parisuhde on - siksi olenkin sinkku!

Ja siinä ei ole mitään surullista, että olen suunnitellusti hankkinut kaksi lasta "nuorella" iällä ilman että parisuhde on ollut motiivi olemiseen ja elämiseen.
Kyllä sä vielä joku päivä huomaat, että miten läpinäkyvää ja surullista oli sun uskottelu itselle miten mukava on olla sinkku. Kuinka sä voit tietää hyvästä parisuhteesta mitään, kun olet muutaman vuoden sisällä eronnut useamman kerran? Ajattelitko yhtään lasten oikeutta isään, lasten oikeutta ydinperheeseen, ajattelitko muuta kuin omaa halua ja tarvetta lapsiin?
Sinä kyllä kerroit aikanaan, miten hermot eivät meinanneet kestää ensimmäisenkään lapsen kanssa ja kauhistelit uutta raskauttasi, joten se siitä suunnitelmallisuudesta.

Mä epäilen, että yrität epätoivoissasi sitoa miehe itseesi lapsen avulla.

:LOL:

No johan rupes tulemaan sitä perinteistä sontaa taas, sai harmaitten mielikuvitus taas vauhtia :flower:
 
näinkös se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Edellisten kommenttien jälkeen voisi vain lisätä;

Ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta! Jos muuta väittää valehtelee! :heart:

Ja lapset on aina vahinkoja elleivät synny avioliitossa tai jos ei ole halunnut elää loppuelämäänsä lapsen isän kanssa.
Voi olla onnellinen, mutta sinähän joka paikassa ilmaiset sitä ettei ihminen voi olla onnellinen parisuhteessa! Se on aina jotain riippuvuutta tms!

Ja toki olet suunnitellut lapsesi, sitä ei kukaan kiellä, mutta et varmastikaan suunnitellut eroja lapsien isien kanssa etukäteen lapsia tehdessäsi? Ainakin täällä väitit onnenne kukoistavan ja teillä olevan niiiiin maan mahdottoman hyvä suhde! Kunnes koitti eropäivä :)
 
Bannitar
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mulla on varsin tarkka käsitys siitä millainen hyvä parisuhde on - siksi olenkin sinkku!

Ja siinä ei ole mitään surullista, että olen suunnitellusti hankkinut kaksi lasta "nuorella" iällä ilman että parisuhde on ollut motiivi olemiseen ja elämiseen.
Kyllä sä vielä joku päivä huomaat, että miten läpinäkyvää ja surullista oli sun uskottelu itselle miten mukava on olla sinkku. Kuinka sä voit tietää hyvästä parisuhteesta mitään, kun olet muutaman vuoden sisällä eronnut useamman kerran? Ajattelitko yhtään lasten oikeutta isään, lasten oikeutta ydinperheeseen, ajattelitko muuta kuin omaa halua ja tarvetta lapsiin?
Sinä kyllä kerroit aikanaan, miten hermot eivät meinanneet kestää ensimmäisenkään lapsen kanssa ja kauhistelit uutta raskauttasi, joten se siitä suunnitelmallisuudesta.

Mä epäilen, että yrität epätoivoissasi sitoa miehe itseesi lapsen avulla.
Koitappa nyt hyvä ihminen muistella tekstejäsi.

Epätoivoista pätemisen tarvetta sinulla.


:LOL:

No johan rupes tulemaan sitä perinteistä sontaa taas, sai harmaitten mielikuvitus taas vauhtia :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinkös se oli?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Edellisten kommenttien jälkeen voisi vain lisätä;

Ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta! Jos muuta väittää valehtelee! :heart:

Ja lapset on aina vahinkoja elleivät synny avioliitossa tai jos ei ole halunnut elää loppuelämäänsä lapsen isän kanssa.
Voi olla onnellinen, mutta sinähän joka paikassa ilmaiset sitä ettei ihminen voi olla onnellinen parisuhteessa! Se on aina jotain riippuvuutta tms!

Ja toki olet suunnitellut lapsesi, sitä ei kukaan kiellä, mutta et varmastikaan suunnitellut eroja lapsien isien kanssa etukäteen lapsia tehdessäsi? Ainakin täällä väitit onnenne kukoistavan ja teillä olevan niiiiin maan mahdottoman hyvä suhde! Kunnes koitti eropäivä :)
Opettele lukemaan. En ole ikinä kirjoittanut noin. Ja täällä on niin jumalattoman yksinkertaista porukkaa joka ei osaa lukea tuonkaan vertaa, niin ehkä pikkasen alkaa kyllästyä palstaan.

Ja esikoisen isästä olin päättänyt erota ennen kuin tulin raskaaksi, toisesta en ollut päättänyt mutta se oli ajan kysymys. On melko yksinkertaista olettaa lukeneensa jonkun palstailijan kaikki kirjoitukset elämäntilanteestaan tai edes, että joku kirjoittaisi tänne päivitykset yksityiskohtaisesti mikä tilanne on.
 
hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja näinkös se oli?:
Voi olla onnellinen, mutta sinähän joka paikassa ilmaiset sitä ettei ihminen voi olla onnellinen parisuhteessa! Se on aina jotain riippuvuutta tms!

Ja toki olet suunnitellut lapsesi, sitä ei kukaan kiellä, mutta et varmastikaan suunnitellut eroja lapsien isien kanssa etukäteen lapsia tehdessäsi? Ainakin täällä väitit onnenne kukoistavan ja teillä olevan niiiiin maan mahdottoman hyvä suhde! Kunnes koitti eropäivä :)
Nimenomaan näin. Jos täällä joskun suusta tulee sontaa ja scheissea, se on kyllä ap:n suusta. Mä en todellakaan tajua Emilyn, miten sä kaiken jälkeen kehtaat. Monesta asiasta on olemassa sinun jäljiltäsi mustaa valkoisella, mutta silti sä yrität vääntää sen mustan valkoiseksi. Ja tosiaan, vika on aina muissa palstalijoissa tai ylipäätään muissa ihmisissä.
 
Suzyanne
Tämä unohtui listasta:

Meidän lapsen( joka on viety päiväkotiin 3-vuotiaana) päiväkodissa on tosi pieni lapsi, ei osaa edes kävellä vielä! Voi kamalaa, miten joku on voinut sen ikäisen viedä hoitoon, minä onneksi olen niin hyvä äiti että hoidin omaa lastani kolmivuotiaaksi kotona, onneksi mieheni tienaa sen verran hyvin ettei tarvinnut mennä aikaisemmin töihin.

:D :D
 
syyttävä sormi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mut kyllä noi ap:n luettelemat jutut on ihan tottakin! tuommista suurin osa jutuista on! toki mielenkiintoisiakin aiheita löytyy.. tosta jät vielä puuttumaan sepäivittäinen "mieheni petti, mitä teen?" :D
Joo, voi olla tottakin, mutta jos ei itse pysty yhtään parempiin aloituksiin, ja siten nostamaan keskustelujen tasoa, niin kannattaako sitten osoitella sormella?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja näinkös se oli?:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Edellisten kommenttien jälkeen voisi vain lisätä;

Ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta! Jos muuta väittää valehtelee! :heart:

Ja lapset on aina vahinkoja elleivät synny avioliitossa tai jos ei ole halunnut elää loppuelämäänsä lapsen isän kanssa.
Voi olla onnellinen, mutta sinähän joka paikassa ilmaiset sitä ettei ihminen voi olla onnellinen parisuhteessa! Se on aina jotain riippuvuutta tms!

Ja toki olet suunnitellut lapsesi, sitä ei kukaan kiellä, mutta et varmastikaan suunnitellut eroja lapsien isien kanssa etukäteen lapsia tehdessäsi? Ainakin täällä väitit onnenne kukoistavan ja teillä olevan niiiiin maan mahdottoman hyvä suhde! Kunnes koitti eropäivä :)
Opettele lukemaan. En ole ikinä kirjoittanut noin. Ja täällä on niin jumalattoman yksinkertaista porukkaa joka ei osaa lukea tuonkaan vertaa, niin ehkä pikkasen alkaa kyllästyä palstaan.
Juu, juu et ole väittänyt :saint:
Ihan edelliselläkin sivulla lukee, että "kaikilla ei ole tarvetta rakentaa elämäänsä toisen varaan" Ja moneen, moneen kertaan olet perustellut sinkkuuttasi sillä, että et ole riippuvainen kenestäkään, pärjäät yksin toisin kuin muut jne. Älä nyt rupea sanojasi syömään vai kuvitteletko kaikkien harmaiden olevan niin huonomuistisia tai tyhmiä?
Niin, miten sulla voi mitään käsitystä hyvästä parisuhteesta?
 
hugit sulle
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja näinkös se oli?:
Voi olla onnellinen, mutta sinähän joka paikassa ilmaiset sitä ettei ihminen voi olla onnellinen parisuhteessa! Se on aina jotain riippuvuutta tms!

Ja toki olet suunnitellut lapsesi, sitä ei kukaan kiellä, mutta et varmastikaan suunnitellut eroja lapsien isien kanssa etukäteen lapsia tehdessäsi? Ainakin täällä väitit onnenne kukoistavan ja teillä olevan niiiiin maan mahdottoman hyvä suhde! Kunnes koitti eropäivä :)
Nimenomaan näin. Jos täällä joskun suusta tulee sontaa ja scheissea, se on kyllä ap:n suusta. Mä en todellakaan tajua Emilyn, miten sä kaiken jälkeen kehtaat. Monesta asiasta on olemassa sinun jäljiltäsi mustaa valkoisella, mutta silti sä yrität vääntää sen mustan valkoiseksi. Ja tosiaan, vika on aina muissa palstalijoissa tai ylipäätään muissa ihmisissä.
Ei Emilynissä ole mitään vikaa. Kaikissa muissa. Palstalaisetkin lukee ja ymmärtää Emilynin jutut väärin. Kaikki vika oli/on myös ex miehissä, narsisteja kaikki ja ihan kamalia. Jaksuja Emilyn, on sulla rankkaa kun kukaan ei tajuu!
 
Emilkyn on ihan best
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn on ihan best:
Jatka samaan malliin, niin me kaikki uskotaan sua Emilyni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emilyn, lisää stooria kiitos!

Sä olet päivän piristys!

Sun juttuja kun lukee, niin tajuaa, että omat olot on luxusta sun rinnalla!

 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
:LOL: :LOL: :LOL:

 
tartten miestä myös muuhun ku seksiin
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mikäs tyyppi se tämä ap on?
perheellinen vai yh,lapsi/lapsia?
vaikutat äkkiseltään oikein itsekeskeiseltä
Kahden lapsen onnellinen yh. Ei lienee tarvitse olla itsekeskeinen, vaikkei ihan yksinkertainen olisikaan.

Ja mitä miesten tarvitsemiseen tulee, niin olen aina sanonut että kyllä miehistä on paljonkin iloa, vaikkei kaikki sellaista tarvitsekaan 24/7 sohvalleen makaamaan. Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.



no huhhuh, mun miehestä on kyllä suurta hyötyä myös sängyn ulkopuolella. en minäkään kyllä tyytyisi ukkoon, josta ois hyötyä vaan sängyssä, joten ehkäpä sulle on tosiaan vääränlaisia miekkosia kohdalle osunu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kaikki voi jättää avaamatta.
Mä aattelisin, että kun lapset kasvaa ja siirryn työelämään ei enää jaksa / ehdi / kiinnosta palstailla
Niin voi, mutta nykyään löytää itsensä sitten jostain sivulta 10 selaamassa otsikoita ja toteaa että jahas, eipä ollut mitään avaamisen arvoistakaan.. :)
Mulla ainakaan riitä edes mielenkiintolähtee selaa sivulle 10
:whistle: Ekaa ja tokaa sivua kattelen, ja jos ei oo mtn mielenkiintosta, ni saa olla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
:D :heart:
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
:D

Emilyn, kai edes vähän kolahti??
 
Joo
Metsänpeitto osui oikeaan!Emilyn poistui keskustelusta,koska kaikki ilkimykset vääristelevät hänen kirjoituksiaan :D Tosin kannattaisi lukea Emilynim tuo aloitus teksti,sehän ei ole ilkeämielisesti kirjoitettu?Eihän?Kaikki vain LUKEE VÄÄRIN.
 
:)
Emilyn saa vain sellaisia miehiä, jotka ovat hyödyttömiä sängyn ulkopuolella. Jos itselläni olisi toistuvasti yhtä paska tuuri niin olisin minäkin mielelläni yh, mutta onneksi eräät meistä saavat parempia miehiä ja hyviä parisuhteita.
 

Yhteistyössä