Syitä, miksi palsta ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa..

jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Kyllähän siinä seksissä on paljon muutakin kuin orgasmi, sehän on vain ns. loppuhuipennus. Siinä voi nauttia kaikesta muusta, ilman että se tuntuu jotenkin vaillinaiselta. Mä ainakin nautin :)

nimim. orgasmi kerran kahdessa vuodessa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tosin yhtä moni nainen elää onnellisessa ja lämpimässä suhteessa, se on kunnianarvoista.
Niinpä. Mutta emilynille se tuntuu olevan täysin vieras asia. Miksihän ei edes teidän suhde ole saanut häntä avaamaan silmiään että on hyviäkin suhteita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Kyllähän siinä seksissä on paljon muutakin kuin orgasmi, sehän on vain ns. loppuhuipennus. Siinä voi nauttia kaikesta muusta, ilman että se tuntuu jotenkin vaillinaiselta. Mä ainakin nautin :)

nimim. orgasmi kerran kahdessa vuodessa
Tai alku- tai välihuipennus :D
Ei munkaan mielestä muu osa seksiä kuin orgasmi ole mitenkään yhdentekevää, vaan kivaa. Jos ei olisi orgasmia, ei kivaa eikä tekisi mieli, niin silloin oltaisiin siinä, että en vaivautuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tosin yhtä moni nainen elää onnellisessa ja lämpimässä suhteessa, se on kunnianarvoista.
Niinpä. Mutta emilynille se tuntuu olevan täysin vieras asia. Miksihän ei edes teidän suhde ole saanut häntä avaamaan silmiään että on hyviäkin suhteita?
Missäs Emilyn on väittäny ettei voi olla hyviä suhteita? Yleistää kyllä ehkä joskus vähän liikaa mutta kukapa täällä ei siihen sortuisi? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tosin yhtä moni nainen elää onnellisessa ja lämpimässä suhteessa, se on kunnianarvoista.
Niinpä. Mutta emilynille se tuntuu olevan täysin vieras asia. Miksihän ei edes teidän suhde ole saanut häntä avaamaan silmiään että on hyviäkin suhteita?
Missäs Emilyn on väittäny ettei voi olla hyviä suhteita? Yleistää kyllä ehkä joskus vähän liikaa mutta kukapa täällä ei siihen sortuisi? =)
Puhuu ainoastaan uusavuttomuudesta, ripustautumisesta, siitä kun ei osata olla yksin jne. Toki jos se kuvastaa emilynin hyvää suhdetta niin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tosin yhtä moni nainen elää onnellisessa ja lämpimässä suhteessa, se on kunnianarvoista.
Niinpä. Mutta emilynille se tuntuu olevan täysin vieras asia. Miksihän ei edes teidän suhde ole saanut häntä avaamaan silmiään että on hyviäkin suhteita?
Missäs Emilyn on väittäny ettei voi olla hyviä suhteita? Yleistää kyllä ehkä joskus vähän liikaa mutta kukapa täällä ei siihen sortuisi? =)
Ainahan sitä voi yleistää, kun muistaa vaan mainita että poikkeukset vahvistaa sääntöjä ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Muistanko väärin, mutta oliko tällä huumekoiralla joskus joku orkun saanti ongelma vai kuka se oli?
:eek: kuka muistaa jonkun orgasmi ongelmat :LOL:
Sehän se on kun en ihan varmaksi muista...Valitteli usein kun ei saa miehen kanssa orkkua ja halusi oppia saamaan sen...
 
En ole ennen Emilynin juttuja lukenut, mutta nyt luin tämän ja osan siitä linkitetystä ketjusta. En edes puoleen väliin päässyt, mutta asia tuli kyllä täysin selväksi. Minä en hänen kanssaan ryhtyisi mihinkään.

Muiden vastauksia hämmästelin lähinnä liittyen tähän seksi- ja orgasmijuttuun. Mua vaan edelleen ihmettää toisten itsekkyys, ja kun kaikki nikit eivät ole vielä kauhean tutuiksi tulleet, näissä tällaisissa asioissa se näkyy kuin vahingossa.

Ei siis mitää elämää ihmeempää, jota ette olisi jo tienneet :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja aina voi yllättyä:
Tämän ap:n aloituksista ja ilkeämielisyydestä voi aina vain yllättyä uudelleen ja uudelleen.
siis ap:n ilkeämielisyydestäkö?...ainakin tässä ketjussa on mielestäni erinäisiä muita ilkeämielisiä tapauksia... :xmas:
samaa mietin. aloituksessa ei mielestäni ollut mitään ilkeää, ja monen muun kirjoittamana tuollaiselle aloitukselle oltaisiin naureskeltu yhteisymmärryksessä.

mutta ap:lle täällä jo sosiaalityön opiskelija miettii mielessään diagnoosia. :xmas: noh, eihän siinä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Emilyn saa vain sellaisia miehiä, jotka ovat hyödyttömiä sängyn ulkopuolella. Jos itselläni olisi toistuvasti yhtä paska tuuri niin olisin minäkin mielelläni yh, mutta onneksi eräät meistä saavat parempia miehiä ja hyviä parisuhteita.
Peesi ja kumma kyllä noita hyödyttömiä vätyksiä hän kuvaa aika pitkään perhe-elämään ja lasten hoitoon aktiivisesti osallistuviksi ihannemiehiksi... kunnes BLING... ilmeisesti haltiatarkummin taika raukeaa ja prinssi muuttuu sammakoksi.
Ja Bling, lisää osoituksia palstan lukutaidottomuudesta tai vain siitä pyhästä yksinkertaisuudesta, josta olen aiemminkin kirjoittanut mutta jota jotkut vaan eivät kykene omassa pienessä maailmassaan käsittämään; mies voi olla erinomainen isä, vaikka olisikin huono tai epäsopiva puoliso parisuhteessa.

Ja mitä taas siihen tulee että miehelle suurin käyttötarkoitus on sängyssä, niin on asioita joitten tarpeisiin tyydytyksenä käy tuttu, kaveri tai ystävä - onhan se kivaa, että joku mies tulee ja vaihtaa valaisimeni kattoon mutta ei mun tarvitse seurustelemaan ryhtyä sen vuoksi. Ja toki sitä seksiäkin saa sinkkuna. Ehkä jopa enemmän kuin parisuhteessa, jossa toinen voi vuosien myötä ryhtyä pihtaamaan kun alkaa kyllästyä arkeen, joskin tuo pihtaus on kuulemma useammin naisten toimintatapa. Käytännössä elämään 24/7 ei vaan missään määrin, mihinkään toimeen tarvitse miestä - joskaan moni ei kykene elämäänsä itsenäisesti elämään, toki se hänelle suotakoon, useinhan tuolloin molemmat osapuolet haluavat toisesta sen tuen ja turvan arkeensa. Onhan se toki uusavutonta, että moni nainen yhä tarvitsee. Toki, ripustautukoot rauhassa toiseen, jos haluaa, eihän se minulta ole pois :)
toihan on totta, vaikka mun järjestyksessä eka ex-aviomies oli epäsopiva puoliso mulle ja mitä ilmeisimmin minä epäsopiva hänelle, hän on silti ollut erinomainen isä, en ole hetkeäkään katunut sitä että olen tehnyt lapsen hänen kanssaan
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Muistanko väärin, mutta oliko tällä huumekoiralla joskus joku orkun saanti ongelma vai kuka se oli?
:eek: kuka muistaa jonkun orgasmi ongelmat :LOL:
Sehän se on kun en ihan varmaksi muista...Valitteli usein kun ei saa miehen kanssa orkkua ja halusi oppia saamaan sen...
No mä tulen pelastamaan sua sun valemuistoilta. :D Ei ole ollut ongelmaa, vaikka aluksi se ei ollut ihan niin vaivatonta, kuin nykyään. Silloinkin kuitenkin aina sain.

Mutta joo, mulla on tämmöset kokemukset, joten siksi en ymmärrä. Joku jolla on toisenlaiset kokemukset, ymmärtää varmasti paremmin. Ei mun tarkotus ollut olla ääliö tai ilkeä.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Jaa. Kyllä minusta seksi tuntuu hyvältä, vaikka en saa yhdynnän aikana orgasmia. Eli sunko mielestä seksi on siihen orgasmiin saakka ihan turhaa jyystöä, joka ei tunnu miltään?
Siis... sehän juuri nimenomaan tuntuu. Olen ajatellut, ettei se hankaus tuntuisi kummoiselta, jos ei laukea. Onko se sitten niin, että se ikäänkuin tuntuu, mutta jää kesken?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Jaa. Kyllä minusta seksi tuntuu hyvältä, vaikka en saa yhdynnän aikana orgasmia. Eli sunko mielestä seksi on siihen orgasmiin saakka ihan turhaa jyystöä, joka ei tunnu miltään?
Siis... sehän juuri nimenomaan tuntuu. Olen ajatellut, ettei se hankaus tuntuisi kummoiselta, jos ei laukea. Onko se sitten niin, että se ikäänkuin tuntuu, mutta jää kesken?
Varmaan siitä voi nauttia. Ihan samalla lailla, kun jos on makeannälkä ja haluaa suklaata, mutta kaapissa onkin vain lakritsia, niin kyllä siitä lakustakin voi nauttia :xmas: Ja huumekoiraa peesailen ajatuksessa, että kohti orgasmia se tunne nimenomaan vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa. Jos ei lähesty orgasmia, niin ei se tunne varmaan huipennukaan seksin aikana. Ja jos voi saada yksin orgasmin, miksei siirrä sitä taitoa sinne yhdyntään, silloinhan ei ainakaan ole kyseessä fyysinen ongelma. Tekninen kenties?
 
leppis
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
En ole ennen Emilynin juttuja lukenut, mutta nyt luin tämän ja osan siitä linkitetystä ketjusta. En edes puoleen väliin päässyt, mutta asia tuli kyllä täysin selväksi. Minä en ikinä hänen kanssaan ryhtyisi yhtään mihinkään. Mitään diagnooseja en tietenkään voi heitellä, mutta epäilyni minulla ainakin on.

Muiden vastauksia hämmästelin lähinnä liittyen tähän seksi- ja orgasmijuttuun. Mua vaan edelleen ihmettää toisten itsekkyys, ja kun kaikki nikit eivät ole vielä kauhean tutuiksi tulleet, näissä tällaisissa asioissa se näkyy kuin vahingossa.

Ei siis mitää elämää ihmeempää, jota ette olisi jo tienneet :D
Sinun kommenttisi taas muuttivat minun käsitystäni sinusta. Vaikutat sosiaalityöntekijäksi hieman liian tylyltä tyypiltä.
 
onnellinen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Jaa. Kyllä minusta seksi tuntuu hyvältä, vaikka en saa yhdynnän aikana orgasmia. Eli sunko mielestä seksi on siihen orgasmiin saakka ihan turhaa jyystöä, joka ei tunnu miltään?
Siis... sehän juuri nimenomaan tuntuu. Olen ajatellut, ettei se hankaus tuntuisi kummoiselta, jos ei laukea. Onko se sitten niin, että se ikäänkuin tuntuu, mutta jää kesken?
Varmaan siitä voi nauttia. Ihan samalla lailla, kun jos on makeannälkä ja haluaa suklaata, mutta kaapissa onkin vain lakritsia, niin kyllä siitä lakustakin voi nauttia :xmas: Ja huumekoiraa peesailen ajatuksessa, että kohti orgasmia se tunne nimenomaan vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa. Jos ei lähesty orgasmia, niin ei se tunne varmaan huipennukaan seksin aikana. Ja jos voi saada yksin orgasmin, miksei siirrä sitä taitoa sinne yhdyntään, silloinhan ei ainakaan ole kyseessä fyysinen ongelma. Tekninen kenties?
Tai henkinen ongelma voi varmaan myös olla. En jotenkin ymärrä, miten voi yksin saada, mutta ei miehen kanssa...
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Jaa. Kyllä minusta seksi tuntuu hyvältä, vaikka en saa yhdynnän aikana orgasmia. Eli sunko mielestä seksi on siihen orgasmiin saakka ihan turhaa jyystöä, joka ei tunnu miltään?
Siis... sehän juuri nimenomaan tuntuu. Olen ajatellut, ettei se hankaus tuntuisi kummoiselta, jos ei laukea. Onko se sitten niin, että se ikäänkuin tuntuu, mutta jää kesken?
Varmaan siitä voi nauttia. Ihan samalla lailla, kun jos on makeannälkä ja haluaa suklaata, mutta kaapissa onkin vain lakritsia, niin kyllä siitä lakustakin voi nauttia :xmas: Ja huumekoiraa peesailen ajatuksessa, että kohti orgasmia se tunne nimenomaan vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa. Jos ei lähesty orgasmia, niin ei se tunne varmaan huipennukaan seksin aikana. Ja jos voi saada yksin orgasmin, miksei siirrä sitä taitoa sinne yhdyntään, silloinhan ei ainakaan ole kyseessä fyysinen ongelma. Tekninen kenties?
Ehkä se ei ole niin helppoa. Vaikea sanoa, Ehkä kommentoijn hiukan tyhmästi, enkä osannut eläytyä jonkun toisenlaisen ihmisen asemaan.
 
hjhghfdsg
Yrität siis nostaa itsesi aloituksessa muiden yläpuolelle. Sinulla on hieman parempaa seksiä kuin muilla, sinä olet hoikempi kuin muut, sinä osaat keskittyä ihmissuhteissa olennaiseen (seksiin) ja sinä pärjäät lastesi kanssa mainiosti.

Ihan hieno puolustuspuhe petetyksi tulleelta, entiseltä läskiltä ja joka ei pysty tarjoamaan lapsillensa normaalia lapsuutta huoltajuuskiistojen ja paskataudin keskeltä. Jos sä kerta noin hieno olet, mitä annat ymmärtää, niin luulisi, että miehet tappelisivat siitä, kuka saa taluttaa sinut alttarille, perustaa perheen ja luoda yhteistä tulevaisuutta myös kahdenkeskeisten unelmien merkeissä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja aina voi yllättyä:
Tämän ap:n aloituksista ja ilkeämielisyydestä voi aina vain yllättyä uudelleen ja uudelleen.
siis ap:n ilkeämielisyydestäkö?...ainakin tässä ketjussa on mielestäni erinäisiä muita ilkeämielisiä tapauksia... :xmas:
samaa mietin. aloituksessa ei mielestäni ollut mitään ilkeää, ja monen muun kirjoittamana tuollaiselle aloitukselle oltaisiin naureskeltu yhteisymmärryksessä.

mutta ap:lle täällä jo sosiaalityön opiskelija miettii mielessään diagnoosia. :xmas: noh, eihän siinä mitään.
Taisin nimenomaan kirjoittaa, etten heittele mitään diagnooseja. Enkä puhunut tässä sosiaalityön opiskelijana vaan yksityishenkilönä, joka ei haluaisi Emilyn kaltaista ystävää tai edes tuttavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
En ole ennen Emilynin juttuja lukenut, mutta nyt luin tämän ja osan siitä linkitetystä ketjusta. En edes puoleen väliin päässyt, mutta asia tuli kyllä täysin selväksi. Minä en ikinä hänen kanssaan ryhtyisi yhtään mihinkään. Mitään diagnooseja en tietenkään voi heitellä, mutta epäilyni minulla ainakin on.

Muiden vastauksia hämmästelin lähinnä liittyen tähän seksi- ja orgasmijuttuun. Mua vaan edelleen ihmettää toisten itsekkyys, ja kun kaikki nikit eivät ole vielä kauhean tutuiksi tulleet, näissä tällaisissa asioissa se näkyy kuin vahingossa.

Ei siis mitää elämää ihmeempää, jota ette olisi jo tienneet :D
Sinun kommenttisi taas muuttivat minun käsitystäni sinusta. Vaikutat sosiaalityöntekijäksi hieman liian tylyltä tyypiltä.
En ole sosiaalityöntekijä, vaan opiskelen alaa. Ja tähän ketjuun kirjoitin yksityishenkilönä, joka näkee aloittajassa ihmisen, jonka kanssa ei tulisi toimeen. Tuleva työni ei liity tähän mitenkään.


 
kiksejä...
No kyllä muakin ihmetyttää, miten olen voinut saada näin ihanan miehen itselleni, vaikka a) innostun aina tämän tästä uusista lajeista kuten nyt Zumbasta b) olen halunnut aina sitoutua mieheen enkä ole juossut pelkästään kikkelin perässä c) hankalan synnytyksen jälkeen onnistuin laukeamaan hetkittäin vain oraalisesti d) esikoispoikani ei usko kieltoja ennen kuin ääntä korotetaan. Hoikka tosin olen aina ollut ja porkkana on maistunut, joten se varmaan on syy, miksi olen onnistunut pääsemään elämässäni näin hienosti eteenpäin.

Minusta parisuhde on ihana asia! Mieheni kosi minua itse (huom! en kiristänyt naimisiin), olemme saaneet kolme ihanaa lasta ja meillä on muutakin yhteistä kuin seksi. Vaikka se kai on Emilynin mielestä ainoa hieno asia, mitä voi olla miehen ja naisen välillä. Viikon päästä lähdemme mieheni kanssa Köpikseen pariksi päiväksi. Meneeköhän matka pilalle, kun ei olla vielä ehditty suunnitella, missä asennossa siellä nussitaan. Kovasti silti odotamme, että saamme syödä rauhassa aamupalaa, shoppailla yms yms yms.

Pitäkää naiset nyt kiinni niistä tossukoistanne, ketkä olette aikanaan pakottaneet miehiksenne, varsinkin jos asutte Jyväskylän suunnalla!! Jos tuo seksipeto ja kodinhengetär sekä maailman paras lastenkasvattaja sattuu miehenne kanssa vaikka samaan hissiin, niin olette yksinhuoltajia että naps vaan. Ja tietysti jokainen varattu mies, joka ei halua Emilynin kanssa samaan punkkaan, on jotenkin vaimonsa alistama. Kukapa ei Emppua haluaisi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ja mitä taas siihen tulee että miehelle suurin käyttötarkoitus on sängyssä, niin on asioita joitten tarpeisiin tyydytyksenä käy tuttu, kaveri tai ystävä - onhan se kivaa, että joku mies tulee ja vaihtaa valaisimeni kattoon mutta ei mun tarvitse seurustelemaan ryhtyä sen vuoksi. Ja toki sitä seksiäkin saa sinkkuna. Ehkä jopa enemmän kuin parisuhteessa, jossa toinen voi vuosien myötä ryhtyä pihtaamaan kun alkaa kyllästyä arkeen, joskin tuo pihtaus on kuulemma useammin naisten toimintatapa. Käytännössä elämään 24/7 ei vaan missään määrin, mihinkään toimeen tarvitse miestä - joskaan moni ei kykene elämäänsä itsenäisesti elämään, toki se hänelle suotakoon, useinhan tuolloin molemmat osapuolet haluavat toisesta sen tuen ja turvan arkeensa. Onhan se toki uusavutonta, että moni nainen yhä tarvitsee. Toki, ripustautukoot rauhassa toiseen, jos haluaa, eihän se minulta ole pois :)
Tuttu tai kaveri ei jaa kanssasi arkea. Toki se "puoliso" voi olla myös nainen, ei se vehkeitä katso. Mutta parisuhde kuitenkin. Ihan eri asia kuin kaverisuhde tai sukulaisuussuhde.

Minä en ainakaan miestä tarvitse lampunvaihtoon, vaan ajatustenvaihtoon. Yhdessäoloon. Asioiden jakamiseen, ilojen ja surujen. Ja kuten sanoin - voihan se puoliso olla nainenkin.
Ap:lle taitaa kumppanuus olla vieras käsite. :)
 

Yhteistyössä