Syitä, miksi palsta ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Useimmille meistä se seksi ei ole vain itseä varten. Eikä orgasmi ole ainoa nautinto.
 
pim
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
Ja ihanko tosissaan kysyt? En mä ainakaan aina saa, mutta kyllä koko touhu on jo matkan arvoista sinänsä. Seksi on paljon muutakin kuin orgasmi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
Oletko tosissasi? Jos ei saa orgasmia yhdynnässä, olisi parempi olla harrastamatta sitä ollenkaan?

Mä keksin monta syytä olla yhdynnässä mieheni kanssa, oma orgasmi ei ole tärkein niistä. En todellakaan jätä olematta yhdynnässä vain sen takia, että en itse saa. Orgasmin voi hankkia muilla keinoilla, jos niin haluaa.
Jotkut naiset eivät saa koskaan orgasmia yhdynnässä tai miehen kanssa yleensäkään, eikö heidän siis kuuluisi harrastaa seksiä? Kyllä kait se seksi ja yhdyntä tuottaa muutenkin mielihyvää kuin orgasmin kautta.
 
sdf
On mielenkiintoista, kuinka tietyn tyylisten ihmisten mielestä se vika on AINA toisissa. Omat tekemiset, ratkaisut, sanomiset ja valinnat ovat aina niitä ainoita oikeita. Oikeastaan pelottavaakin. Nimittäin se, että elää jossain 'olen täydellinen ja virheetön' -illuusiossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
Mä toivon sydämeni pohjasta ettei musta koskaan tule noin kyynistä ihmistä. Tuollaista olen kyllä kuullut useiltakin nelikymppisiltä katkerilta, mutta että jo reilu parikymppinen suoltaa tuommoista suustaan. Vaikka kyllähän sen toisaalta ymmärtää, jos on useita suhteita kaatunut pienen ajan sisällä. Tosin silloin tuskin on vaan miehessä vikaa...
"Useita suhteita" Öö? Viitaten taas palstan käsitykseen suhteista ja kaatumisista.

Ei kyynisyydellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että kiinnostuu harvasta miehestä sen vakavammin. Ei kaikilla ihmisillä ole tarvetta rakentaa itseään ja elämäänsä toisen, vastakkaisen sukupuolen edustajan varaan. Minulla on paljonkin miespuolisia tuttavia ja ystäviä, joittenkin on ilmeisen vaikea käsittää sitä että kaikkien kanssa ei tarvitse olla tai menossa parisuhdetta kohden.

Ja kun ihan oikeasti ajattelee, niin ainoa asia jota ei voi täysin käytännössä yksin hoitaa ilman miestä, on seksi. Ei se ole kyynisyyttä.
 
Sinä haet vain huomiota
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1564697

Hih.... Ap on aika huono huutelemaan... Hakee vain huomiota ja koettaa vakuuttaa itselleen ja muille että on jotenkin erityisempi ja parempi kuin muut :D
 
vieras
ei mut kyllä noi ap:n luettelemat jutut on ihan tottakin! tuommista suurin osa jutuista on! toki mielenkiintoisiakin aiheita löytyy.. tosta jät vielä puuttumaan sepäivittäinen "mieheni petti, mitä teen?" :D
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
Oletko tosissasi? Jos ei saa orgasmia yhdynnässä, olisi parempi olla harrastamatta sitä ollenkaan?

Mä keksin monta syytä olla yhdynnässä mieheni kanssa, oma orgasmi ei ole tärkein niistä. En todellakaan jätä olematta yhdynnässä vain sen takia, että en itse saa. Orgasmin voi hankkia muilla keinoilla, jos niin haluaa.
Jotkut naiset eivät saa koskaan orgasmia yhdynnässä tai miehen kanssa yleensäkään, eikö heidän siis kuuluisi harrastaa seksiä? Kyllä kait se seksi ja yhdyntä tuottaa muutenkin mielihyvää kuin orgasmin kautta.
No joo. Jotkut saa monta. Tietysti nekin saattaa ihmetellä, miksi mä viitsin, vaan yhden takia. Kai se on suhteellista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Useimmille meistä se seksi ei ole vain itseä varten. Eikä orgasmi ole ainoa nautinto.
Vielä kurjempaa, jos motiivina sitä on harrastaa toisen nautinnon vuoksi. Ihanteellisinta kun mielestäni on molemminpuolinen nautinto, myös orgasmien osalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
Useimmille meistä se seksi ei ole vain itseä varten. Eikä orgasmi ole ainoa nautinto.
Vielä kurjempaa, jos motiivina sitä on harrastaa toisen nautinnon vuoksi. Ihanteellisinta kun mielestäni on molemminpuolinen nautinto, myös orgasmien osalta.
Toki, mutta kaikki ei aina saa orgasmia.
Silti siitä seksistä nauttii :headwall: :whistle: Etenkin kun toinenkin nauttii.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
Mä toivon sydämeni pohjasta ettei musta koskaan tule noin kyynistä ihmistä. Tuollaista olen kyllä kuullut useiltakin nelikymppisiltä katkerilta, mutta että jo reilu parikymppinen suoltaa tuommoista suustaan. Vaikka kyllähän sen toisaalta ymmärtää, jos on useita suhteita kaatunut pienen ajan sisällä. Tosin silloin tuskin on vaan miehessä vikaa...
"Useita suhteita" Öö? Viitaten taas palstan käsitykseen suhteista ja kaatumisista.

Ei kyynisyydellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että kiinnostuu harvasta miehestä sen vakavammin. Ei kaikilla ihmisillä ole tarvetta rakentaa itseään ja elämäänsä toisen, vastakkaisen sukupuolen edustajan varaan. Minulla on paljonkin miespuolisia tuttavia ja ystäviä, joittenkin on ilmeisen vaikea käsittää sitä että kaikkien kanssa ei tarvitse olla tai menossa parisuhdetta kohden.

Ja kun ihan oikeasti ajattelee, niin ainoa asia jota ei voi täysin käytännössä yksin hoitaa ilman miestä, on seksi. Ei se ole kyynisyyttä.
Sä olet joku kaksvitonen nainen, jolla jo 2 lasta, ero takana ja ne lapset vielä eri miehille. Se on jo sinänsä surullista. Ja jos sun mielestä miehestä suurin hyöty on sängyssä niin ei voi kuin sääliä, kun sulla ei ole _mitään_käsitystä siitä millainen hyvä parisuhde voi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinä haet vain huomiota :
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1564697

Hih.... Ap on aika huono huutelemaan... Hakee vain huomiota ja koettaa vakuuttaa itselleen ja muille että on jotenkin erityisempi ja parempi kuin muut :D
Ja mikä sun pointtisi on tuossa linkissä? Kerroin treffeistä mahtavan tyypin kanssa, joka ei halunnut seurustella (kuten en itsekään) ja tämä tulkitaan siten, että olen ollut "taas" rakastunut? Onko aakkoset tosiaan noin vaikeita naisille käsittää?

Ja mitä kyseiseen mieheen tulee, niin on yhä mahtava tyyppi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Onko vielä nykyään niitä "miksi te kotiäidit ette meikkaa, me viimeisen päälle laitetut emme kestä katsoa teitä" -juttuja? :D
Mietin jotain tuohon aihealueeseen liittyvää juttua myös alkuperäiseen tekstiin :D Toinen yhtä hyvä aihe kun olisi se, että miksi te kotiäidit meikkaatte tai miten ehditte meikata......
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
Mä toivon sydämeni pohjasta ettei musta koskaan tule noin kyynistä ihmistä. Tuollaista olen kyllä kuullut useiltakin nelikymppisiltä katkerilta, mutta että jo reilu parikymppinen suoltaa tuommoista suustaan. Vaikka kyllähän sen toisaalta ymmärtää, jos on useita suhteita kaatunut pienen ajan sisällä. Tosin silloin tuskin on vaan miehessä vikaa...
"Useita suhteita" Öö? Viitaten taas palstan käsitykseen suhteista ja kaatumisista.

Ei kyynisyydellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että kiinnostuu harvasta miehestä sen vakavammin. Ei kaikilla ihmisillä ole tarvetta rakentaa itseään ja elämäänsä toisen, vastakkaisen sukupuolen edustajan varaan. Minulla on paljonkin miespuolisia tuttavia ja ystäviä, joittenkin on ilmeisen vaikea käsittää sitä että kaikkien kanssa ei tarvitse olla tai menossa parisuhdetta kohden.

Ja kun ihan oikeasti ajattelee, niin ainoa asia jota ei voi täysin käytännössä yksin hoitaa ilman miestä, on seksi. Ei se ole kyynisyyttä.
Sä olet joku kaksvitonen nainen, jolla jo 2 lasta, ero takana ja ne lapset vielä eri miehille. Se on jo sinänsä surullista. Ja jos sun mielestä miehestä suurin hyöty on sängyssä niin ei voi kuin sääliä, kun sulla ei ole _mitään_käsitystä siitä millainen hyvä parisuhde voi olla.
Mulla on varsin tarkka käsitys siitä millainen hyvä parisuhde on - siksi olenkin sinkku!

Ja siinä ei ole mitään surullista, että olen suunnitellusti hankkinut kaksi lasta "nuorella" iällä ilman että parisuhde on ollut motiivi olemiseen ja elämiseen.
 
Miksi
Miksi sinun Emilyn pitää uskotella itsellesi että ihmiset elävät vain kurjissa parisuhteissa? Eykö itsekin toivoisi löytäväsi rinnallesi kumppanin, joka olisi siinä sinua täydentävänä ja sinut onnelliseksi tekevänä? Tälläkin palstalla on satoja, ellei tuhansia naisia joilla on hienot miehet joita rakastaa ja jotka rakastavat? Miksi sinun on niin vaikea siihen uskoa?
Sinä tunnut itse pelkäävän suhteen lujittumista, arkea suhteessa? Voi olla että joudutkin elämään yksin vielä 60-vuotiaanakin kun et kykene käsittelemään tosiasioita.
Se, että sinulla on parisuhteista huonoja kokemuksia, ei tarkoita sitä että kaikki muutkin ovat epäonnisia ja elävät vain kulissisuhteissa. Miksi sinun pitää kuvitella että olet joku ihme maan päällä, ainoa onnellinen? Nimen omaan sinun jutuistasi ja varsinkin näistä sinun vakuutteluistasi tulee kovasti mieleen että siellä sinun pinnan alla sykkii yksinäinen, särkynyt sydän.
 
älä puhu paskaa
Miksi sinä aina vetoat tuohon suunnitelmallisuuteen? Kyllä sulla oli ihan erilaiset suunnitelmat silloin kun exiesi kanssa olit ja ilmeisesti itse jouduit aika kovastikin kannattelemaan kulisseja kun unelmamiehistä kehkeytyi yhdessä yössä kelvottomia puolisoita?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mulla on varsin tarkka käsitys siitä millainen hyvä parisuhde on - siksi olenkin sinkku!

Ja siinä ei ole mitään surullista, että olen suunnitellusti hankkinut kaksi lasta "nuorella" iällä ilman että parisuhde on ollut motiivi olemiseen ja elämiseen.
Kyllä sä vielä joku päivä huomaat, että miten läpinäkyvää ja surullista oli sun uskottelu itselle miten mukava on olla sinkku. Kuinka sä voit tietää hyvästä parisuhteesta mitään, kun olet muutaman vuoden sisällä eronnut useamman kerran? Ajattelitko yhtään lasten oikeutta isään, lasten oikeutta ydinperheeseen, ajattelitko muuta kuin omaa halua ja tarvetta lapsiin?
 
Bannitar
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mulla on varsin tarkka käsitys siitä millainen hyvä parisuhde on - siksi olenkin sinkku!

Ja siinä ei ole mitään surullista, että olen suunnitellusti hankkinut kaksi lasta "nuorella" iällä ilman että parisuhde on ollut motiivi olemiseen ja elämiseen.
Kyllä sä vielä joku päivä huomaat, että miten läpinäkyvää ja surullista oli sun uskottelu itselle miten mukava on olla sinkku. Kuinka sä voit tietää hyvästä parisuhteesta mitään, kun olet muutaman vuoden sisällä eronnut useamman kerran? Ajattelitko yhtään lasten oikeutta isään, lasten oikeutta ydinperheeseen, ajattelitko muuta kuin omaa halua ja tarvetta lapsiin?
Sinä kyllä kerroit aikanaan, miten hermot eivät meinanneet kestää ensimmäisenkään lapsen kanssa ja kauhistelit uutta raskauttasi, joten se siitä suunnitelmallisuudesta.

Mä epäilen, että yrität epätoivoissasi sitoa miehe itseesi lapsen avulla.

 
Edellisten kommenttien jälkeen voisi vain lisätä;

Ihminen ei voi olla onnellinen ilman parisuhdetta! Jos muuta väittää valehtelee! :heart:

Ja lapset on aina vahinkoja elleivät synny avioliitossa tai jos ei ole halunnut elää loppuelämäänsä lapsen isän kanssa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Onko vielä nykyään niitä "miksi te kotiäidit ette meikkaa, me viimeisen päälle laitetut emme kestä katsoa teitä" -juttuja? :D
Mietin jotain tuohon aihealueeseen liittyvää juttua myös alkuperäiseen tekstiin :D Toinen yhtä hyvä aihe kun olisi se, että miksi te kotiäidit meikkaatte tai miten ehditte meikata......
Peesi!!!! Kotiäidin pitää näyttää siltä et ei ole peseytyny,ei meikkiä,couperoosa/akne.Likaset värjäämättömät hiukset,olohousut,miehen paita joka peittää läskit,kuluneet lenkkarit ymss....ei siis kaikki mut most homemam´s.Sit jos koti-äiti näyttää pirun hyvälle ja seksylle.Se on lapsilleen huono äiti,näinhän se menee TÄÄLLÄ.
 

Yhteistyössä