Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
Mä toivon sydämeni pohjasta ettei musta koskaan tule noin kyynistä ihmistä. Tuollaista olen kyllä kuullut useiltakin nelikymppisiltä katkerilta, mutta että jo reilu parikymppinen suoltaa tuommoista suustaan. Vaikka kyllähän sen toisaalta ymmärtää, jos on useita suhteita kaatunut pienen ajan sisällä. Tosin silloin tuskin on vaan miehessä vikaa...
"Useita suhteita" Öö? Viitaten taas palstan käsitykseen suhteista ja kaatumisista.
Ei kyynisyydellä ole mitään tekemistä sen kanssa, että kiinnostuu harvasta miehestä sen vakavammin. Ei kaikilla ihmisillä ole tarvetta rakentaa itseään ja elämäänsä toisen, vastakkaisen sukupuolen edustajan varaan. Minulla on paljonkin miespuolisia tuttavia ja ystäviä, joittenkin on ilmeisen vaikea käsittää sitä että kaikkien kanssa ei tarvitse olla tai menossa parisuhdetta kohden.
Ja kun ihan oikeasti ajattelee, niin ainoa asia jota ei voi täysin käytännössä yksin hoitaa ilman miestä, on seksi. Ei se ole kyynisyyttä.