Syitä, miksi palsta ei jaksa pitemmän päälle kiinnostaa..

Tuoreimmat, äärettömän mielenkiintoiset aiheet päivästä toiseen;

Miten pääsen ylipainosta eroon? Syön kaksi leipää ja pari hedelmää päivässä enkä käytä hissiä mutta paino ei putoa, miten sitä näillä on kertynytkään? Mitä teen? Pohdin ratkaisua kävellessäni taas jääkaapille.

Miten usein harrastatte seksiä? Mies vonkaa, en saa koskaan orgasmia yhdynnässä kun makaan vaan paikoillani, minun ei tee edes mieli. Mitä teen?

Zumba! Zumba! Zumba! Vuosi on vaihtunut ja jälleen kerran aletaan harrastaa jotain liikuntaa, ainakin muutaman viikon ajaksi. Tämä on kyllä upea laji, jota ei vuoden päästä enää itsekään muista harrastaneensa.

Lapsella on yskä ja kuumetta, on kyllä muuten ihan hyvävointinen, veisinkö silti ensiapuun jotta ruuhkauttaisin päivystyksen?

Lapseni ei tottele minua, juoksentelee ympäri asuntoa ruokalautaset kädessä ja pomppii kylässäkin pitkin sohvia, vaikka kuinka raapisin päätäni asiaa ihmetellessä. Mitä teen?

Mieheni ei osallistu kodinhoitoon ja on muutenkin aika lusmu, mutta en osaa yksinkään elää. Mitä teen?

Minulla ei ole miestä ja pelkään etten saa edes sitä lusmua sohvalleni mistään. Olen epätoivoinen! Mitä teen?

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kaikki voi jättää avaamatta.
Mä aattelisin, että kun lapset kasvaa ja siirryn työelämään ei enää jaksa / ehdi / kiinnosta palstailla
Niin voi, mutta nykyään löytää itsensä sitten jostain sivulta 10 selaamassa otsikoita ja toteaa että jahas, eipä ollut mitään avaamisen arvoistakaan.. :)
 
metsänpeitto
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
 
osuva
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
:D:D:D:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä unohtui nyt

Olen itsenäinen nainen, en tarvitse parisuhdetta, tapailen vain miehiä koska haluan, en siksi että tarvitsen niitä. En kaipaa miehiltä huomiota, mutta olen riippuvainen saamastani huomiosta joka tapauksessa. En halua parisuhdetta, mutta ajatukseni pyörivät lähinnä siinä kuinka voin vakuuttaa muut siitä, etten tarvitse parisuhdetta tai siinä, keneltä saan seuraavaksi huomiota.

Löysin elämäni miehen, tämä on todellista rakkautta ja oikeanlainen parisuhde. Ei yhtään ollenkaan niin kuin edelliset, jotka olivat täydellisiä ja mahtavia, tiettyyn pisteeseen asti.

Olette tyhmiä ja rumia ja lihavia, minä en ole. Te olette. Minä en siis ole.

Huomatkaa minut, huomatkaa minut, haluan provota ja mielellään myös loukata muita, koska kuvittelen että omat syyni palstailuun ovat paremmat kuin muilla, huomatkaa minut, huomatkaa minut, tahtoisin saada lisää huomiota koska en saa sitä kotona.
Tää kuvastaa ap:ta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mikäs tyyppi se tämä ap on?
perheellinen vai yh,lapsi/lapsia?
vaikutat äkkiseltään oikein itsekeskeiseltä
Mitäs luulet? Yh, jolla 2 lasta ja tietenkin eri miehille ja muutenkin mies vaihtuu tiheään. Harva se viikko löytää elämänsä rakkauden jota hehkuttaa viikon ja sitten ei taas miehet voisi vähempää kiinnostaa :D
 
nojaa
Älä unohda niitä samperin 'neuvoja', joita jotkut kaikkitietävät aina jakelevat toisten asioihin kärkkäästi, vaikka niitä ei pyydettäisikään. Etenkin koskien viisaita parisuhdeneuvoja sellaisilta asiantuntijoilta, jotka itse eivät saa pidettyä suhdetta kasassa muutamaa vuotta kauempaa. Tai vinkkejä siitä, millaisen miehen kanssa niitä lapsia tulisi hankkia sellaisilta henkilöiltä, joilla itse on lapsia useammille eri miehille jne jne jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mikäs tyyppi se tämä ap on?
perheellinen vai yh,lapsi/lapsia?
vaikutat äkkiseltään oikein itsekeskeiseltä
Kahden lapsen onnellinen yh. Ei lienee tarvitse olla itsekeskeinen, vaikkei ihan yksinkertainen olisikaan.

Ja mitä miesten tarvitsemiseen tulee, niin olen aina sanonut että kyllä miehistä on paljonkin iloa, vaikkei kaikki sellaista tarvitsekaan 24/7 sohvalleen makaamaan. Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mikäs tyyppi se tämä ap on?
perheellinen vai yh,lapsi/lapsia?
vaikutat äkkiseltään oikein itsekeskeiseltä
Mitäs luulet? Yh, jolla 2 lasta ja tietenkin eri miehille ja muutenkin mies vaihtuu tiheään. Harva se viikko löytää elämänsä rakkauden jota hehkuttaa viikon ja sitten ei taas miehet voisi vähempää kiinnostaa :D
Palstan lukutaidottomuuskin on pitemmän päälle turhauttavaa.

Terveisin se YH, joka on ollut sinkku ja rakastumaton edelleenkin viime kesästä lähtien :wave:

Palstalaisilla ainoa käsitys miehen ja naisen kanssakäymisestä vaikuttaa olevan rakkaus ja parisuhteen janoaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
Oletko tosissasi? Jos ei saa orgasmia yhdynnässä, olisi parempi olla harrastamatta sitä ollenkaan?

Mä keksin monta syytä olla yhdynnässä mieheni kanssa, oma orgasmi ei ole tärkein niistä. En todellakaan jätä olematta yhdynnässä vain sen takia, että en itse saa. Orgasmin voi hankkia muilla keinoilla, jos niin haluaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Suurin käyttöhyöty miehestä on siellä sängyssä, sitä tosin ei palstalla yleensä ymmärretä kun on kadoksissa se käsitys siitä että nainenkin voi saada orgasmeja, miehen kanssa.
Mä toivon sydämeni pohjasta ettei musta koskaan tule noin kyynistä ihmistä. Tuollaista olen kyllä kuullut useiltakin nelikymppisiltä katkerilta, mutta että jo reilu parikymppinen suoltaa tuommoista suustaan. Vaikka kyllähän sen toisaalta ymmärtää, jos on useita suhteita kaatunut pienen ajan sisällä. Tosin silloin tuskin on vaan miehessä vikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
En minäkään harrastaisi seksiä, jos en saisi siinä orgasmia. Eihän se tuntuisi miltään. Ei ihme, että ihmisillä on kuollut seksielämä.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hihhih! :D Mä oon miettinyt tota seksiaihetta, että miksi sitten edes harrastaa sitä, jos ei saa orgasmia.
:eek: Tosissasiko?
Joo, tosissaan. Mutta tietenkin ehkä siksi, ettei mulla ole kokemusta sellaisesta. Mulle se on iso juttu, että saan. Tietty aluksi se saaminen oli vaikeampaa, joten sitä piti harjoitella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Palstan lukutaidottomuuskin on pitemmän päälle turhauttavaa.
Ja mulle taas palstan säälittävät yh:t ovat paikan suola :D
Kiitos teille, että aika ajoin muistutatte kuinka älyttömän hyvin asiat omassa elämässä ovatkaan. Ei pääse unohtumaan, kun lukee surkeammista kohtaloista.
 

Yhteistyössä