sydän vihlaisut?Rintalasta kipu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottavaa

Vieras
joskus vihloo sydäntä niin kovasti että ei pysty hengittää.
onko normaalia?
tämä ei toistu aina,joskus vaan.
ja joskus koskee sillee että pystyy hengittämään.
ja onko muilla sellaista kipuilua rintakehässä,että tuntuu että luut tulisi ulos?
ei koske sinne rintalastan sisälle vaan rintalastaan?
semmosta painostavaa kipua,se tuntuu usein tuossa keskellä tai vasemmassa sivussa.
menee ohi kyllä mutta saattaa koskea päiviäkin :(

sydän on minulta tutkittu ja se oli kunnossa,ei löytynyt mitään vikaa.
mutta silti nuo vihlaisut on ikäviä ja ne toistuu suht useinkin.
 
mulla tutkittiin, että rintalastaan painaa joku... siis että asennolla voi korjaantua ja särkylääkkeellä. ja oireet oli just samat! ennen sattui useemmin, enää ei niinkään...
 
Mullakin tuntuu kipua rintalastan kohdilla, rinnan alapuolella/sivussa tai selässä. Sattuu tälläkin hetkellä tuohon sivuun tai pistää. Tuntuu ikävältä. kipu tuntuu jokapäivä tai välillä harvemmin. oon kanssa käynyt lääkärillä tarkastuttamassa onko sydämessä vikaa muttei ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mene lääkäriin. Sillähän tuo selviää. Mulla on flunssassa tuommoista.

Mulla ihan sama kuin mm;llä. Omalääkärillä vuoden ajan juossut, ainoa neuvo on ollut, että ota särkylääkettä ja jumppaa :(
Yksityisellä tutkittiin sydän (perus käyrä) ja otettiin röntgen kuva jossa selvisi ainakin että selkäranka on jonkin verran rappeutunut???!!! Mutta ei siitä sen enempää...
Viimeksi kun kävin tämän kuvan kanssa omalääkärillä, ei edes huomannut siinä mitään ihmeellistä. Joskus kivut ovat sen verran pahoja, että viikkokin saattaa mennä valvoen. Välillä helpompaa. En ole osannut yhdistää mihinkään, esim. liikuntaan että auttaisi tai huonontaisi.
Tarvii vaan kestää.
 

Similar threads

P
Viestiä
6
Luettu
2K
Perhe-elämä
vaahteran lehti
V

Yhteistyössä