P
pelottavaa
Vieras
joskus vihloo sydäntä niin kovasti että ei pysty hengittää.
onko normaalia?
tämä ei toistu aina,joskus vaan.
ja joskus koskee sillee että pystyy hengittämään.
ja onko muilla sellaista kipuilua rintakehässä,että tuntuu että luut tulisi ulos?
ei koske sinne rintalastan sisälle vaan rintalastaan?
semmosta painostavaa kipua,se tuntuu usein tuossa keskellä tai vasemmassa sivussa.
menee ohi kyllä mutta saattaa koskea päiviäkin
sydän on minulta tutkittu ja se oli kunnossa,ei löytynyt mitään vikaa.
mutta silti nuo vihlaisut on ikäviä ja ne toistuu suht useinkin.
onko normaalia?
tämä ei toistu aina,joskus vaan.
ja joskus koskee sillee että pystyy hengittämään.
ja onko muilla sellaista kipuilua rintakehässä,että tuntuu että luut tulisi ulos?
ei koske sinne rintalastan sisälle vaan rintalastaan?
semmosta painostavaa kipua,se tuntuu usein tuossa keskellä tai vasemmassa sivussa.
menee ohi kyllä mutta saattaa koskea päiviäkin
sydän on minulta tutkittu ja se oli kunnossa,ei löytynyt mitään vikaa.
mutta silti nuo vihlaisut on ikäviä ja ne toistuu suht useinkin.