Heips! Mä oon melko samoilla linjoilla schnullerin kanssa noissa ruokajutuissa ja hygieniassa. Mut yks juttu pisti silmään joka ei liity mitenkään suoranaisesti nyt tohon ylihygieniaan ja hössöttämiseen;
"uudet vaatteet pitää pestä ennen käyttöön ottoa" PESKÄÄ NE! Vaatteet varastoidaan ja kuljetetaan niin paskoissa olosuhteissa ja niissä on kuivumiselta ja ötököiltä suojaavia MYRKKYJÄ ja varastosta tarttunutta pölyä ja ties mitä...
Siis omatkin vaatteet kannattaa pestä ennen käyttöä. Ne on oikeesti... siis mä oon ollu isossa marketissa töissä myös välillä tekstiilipuolella ja voin kertoa, että ne vaatteet haisee ihan kamalalle ku ne otetaan muoveista ja laitetaan henkariin, ja ne on todella pölyisiä! Siis peskää ihmeessä niitä vaatteita, ei todellakaan tee iholle hyvää! :attn:
Noni.. Joo. Täällä on tänään
läpimurto tossa
ryömimään opettelussa. Ykskaks huomasin kun oltiin mammojen kanssa kahvittelemassa, että Vili siinä lattialla nosteli jo myös pyllyä, ja taivutti lonkkaa samalla kun siirsi jalkaa. Nyt se on tehnyt sitä samaa kotonakin tuossa lattialla. Ja eteenpäin on hiukan jo päässytkin sillä tyylillä,
ei oo ainakaan pakittanut, eli se on jo kotiinpäin
Mä oon jotenki vähän kateellisena kuunnellu ku kaikkien vauvat, viliä nuoremmatkin, jo kääntyilee... En oo yhtään huolissani vaikkei tuo vielä selältä mahalleen käännykkään. Kun kuitenkin niin mahtavasti jo punnertaa ittensä käsien varaan ja pysyy siinä pitkään. Ja ei mee kyllä kauaa, että lähtee liikkeelle... että ei tuo kyllä mitenkään jäljessä ole muista. Pyörikööt muut lattialla eteenpäin kun vili ryömii kohta perässä