Helou.
En eilen sitten enää jaksanut koneelle naputtelemaan sen kummemmin, ja nukkumaan meninkin jo klo 21! Oli vissiin rankka vauvajumppa
äiskälle? LOL Vili meinaan kävi ihan kierroksilla kun tultiin kotiin... kauhee häslääminen, polkeminen ja heiluminen.. Nukahtikin vasta 19.30 (viime aikoina nukkumaan ollaan menty JO 18-18.30)
Vauvajumpassa oli kyllä todella mukavaa! Se ohjaajakin sanoi, että on
osittain jumpan ja muskarin yhdistelmä... ja kyllä siellä laulettiinkin ja jumppailtiin, marssittiin piirissä ja tehtiin vähän liikkeitäkin. Vili kyllä nautti siitä täysin rinnoin. Oli ihan tohkeissaan kun liikuttiin, ja sit jos piiri pysähtyi, alkoi kauhee älämölö ja mun oli pakko siinä paikallaan sit pyörittää sitä...
Innolla odotan ens viikkoa jo! Ja lauantaina mekin päästään vihdoin
uimaan!
Miimumaijalle kovat tsempit! Ihan mahtava homma jos jaksat lähteä tohon! Mulla ei varmaan voimavarat riittäis enää... Sen verran rankkaa oli se imetystaistelu, ja henkisesti varmaan romahtaisin jos ryhtyisin tohon ja sekin epäonnistuis sitten... Ei pää kestäis kyllä
Täällä on taas ilmeisesti joku
kasvu-spurtti menossa. Ruokaa kuluu nyt ihan hulluna... Tuntuu, että jätkällä on kokoajan nälkä!! Onneks ens viikolla päästään maisteleen puuroa... Jos se sitten vähän helpottais, varsinkin kun ajattelin illalla antaa puuron... Tuntuis tyhmältä keitellä aamupuuro ja sit taas sosetta heti perään lounaaks? Tai sit siirtäsin soseen vast päikkäreiden jälkeen? Jotenkin vaan se on toiminu hyvin, et syödään lounas ja sit nukkumaan, saa hyvät unet sen jälkeen...
Mites muilla noi ruokarytmit? Ja miten ootte ajatellu alkaa rytmittään kiinteiden antoo??
Maitoo mä edelleen annan vilille ihan randomisti
vailla aikatauluja, ja aika usein se nykyään sitä tankkaakin... Ja niin saa ollakin. En mä jaksa stressaa tosta yömaidosta... Vili herää yöllä syömään just niin kauan kuin herää. Onhan se varmasti turvallistakin yöllä herätä ja saa olla sylissä ja siihen nukahtaa mukavasti maidon päälle... :heart:
Kynnet leikataan yleensä pari kertaa viikossa... Mies on ihan ylivoimainen ykkönen siinä... Se sujuu nopeesti ja näppärästi. Mä en oo kertaakaan leikannu Vilin kynsiä! Varpaankynnet on leikattu kerran, ja ne pitäs kyl taas leikata, viimeks kylvyssä tuntu aika ikävältä ku Vili polski ja jalat osu mun mahaan ni raapi aika hyvin (kylvetään nykyään siis isossa ammeessa vuorotellen yhdessä Vilin kanssa)
Mites teillä joilla on kuukautiset alkanu; Syöttekö pillereitä? Mitä? Onko menkat jotenki erilaiset kun ennen raskautta?? Mulla tosiaan oli ne cerazette-minipillerit, mut heitin ne nurkkaan heti kun imetys lakkas, ja vaihdoin Melianeen, normi e-pillereihin mitä oon syöny vuosikaudet. Minipillereiden takia mulla oli reilu 2viikon tiputtelu-menkat,... Kipuja ei ollu mut en jaksais niin pitkiä menkkoja kyllä!!! Normaalisti kestäny 3-5pv.. Nyt on tokat menkat noiden e-pillereiden kanssa... Ja jotenki tuntuu paljon kipeemmiltä ja runsaammilta kuin ennen raskautta. Vai kuvittelenko vaan? Mulla oli tosi helppoo aikasemmin ku oli niin niukat ja kivuttomat...
Jaha, jos menis vaihtaan yökkärihousut pois ja valmistautuis kauppaan... Kunhan jäbä herää päikyiltä...
Roona&Vili 4kk+3vko+1pv :heart: