Noni, ja sillä aikaa kun mä olin kaupassa, mies sai syötettyä Vilille 160ml maitoa KERRALLA! Mikäköhän siinä oli? Ruokahalu palautui, vai onko kyse ollut vaan väärästä syöttäjästä?? :headwall: Noh, toivotaan että yö menis hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja ninja85:Nyt vinkkejä kaipaisin.
Meillä pienoinen ongelma: olisin lähössä ensimmäistä kertaa pippaloimaan parin viikon päästä kun mun kaasot tulee tänne häämessuille. Eli ihanien naisten kanssa pääsisin. Mutta, kun tuo poika ei huoli pulloa. Ei korviketta, ei omaa pumpattua vaikka sen pullon miten päin suuhun tarjoais. Hörpyttämistäkin koitettiin ja siitä vasta riemu repesi.
Muuta ruokaa ei ole vielä saanut, tissiä ainoastaan. Nyt ollaan ruvettu "harjoittelemaan" pullosta syöntiä ja poika ei muuta kun huuda ja irvistelee. Mikään ei auta, tissiä on saatava ennen nukkumaan menoa varsinkin.
Pitääkö mun oikeesti jättää lähtemättä. prkl.
Ja huuto vaan yltyy aina niin kovaksi että minä annan periksi, ei luonto kestä kuunnella.
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Alkuperäinen kirjoittaja ninja85:Nyt vinkkejä kaipaisin.
Meillä pienoinen ongelma: olisin lähössä ensimmäistä kertaa pippaloimaan parin viikon päästä kun mun kaasot tulee tänne häämessuille. Eli ihanien naisten kanssa pääsisin. Mutta, kun tuo poika ei huoli pulloa. Ei korviketta, ei omaa pumpattua vaikka sen pullon miten päin suuhun tarjoais. Hörpyttämistäkin koitettiin ja siitä vasta riemu repesi.
Muuta ruokaa ei ole vielä saanut, tissiä ainoastaan. Nyt ollaan ruvettu "harjoittelemaan" pullosta syöntiä ja poika ei muuta kun huuda ja irvistelee. Mikään ei auta, tissiä on saatava ennen nukkumaan menoa varsinkin.
Pitääkö mun oikeesti jättää lähtemättä. prkl.
Ja huuto vaan yltyy aina niin kovaksi että minä annan periksi, ei luonto kestä kuunnella.
Ootko koittanut erilaisia tutteja niihin pulloihin?ootko kokeillut niitä tissinmuotoon tehtyjä? Aventia esim.?? Ja tuleeko sulla hitaasti maitoa? Niitä hitaan virtauksen pulloja kannattaa koittaa myös?
Jos asut Helsingissä (en muista mis asut) niin mulla olis aventin pulloja ja tutteja niihin. Käytetty niitä 2 reiän tutteja ehkä 2 krt
anteeki jos sain sen kuulostamaan siltä että otin vitsinä koko ehdotuksen. Minusta se oli oikeasti hyvä idea ja ajateltiin kyllä kokeilla heti kun saan pojan huolimaan tissin rintakumin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja jooseppi:Moikka,
Ninja se mun ehdotus ei ollu mitään naljailua. Mä olin tossa yhtenä iltana ostoksilla ja tytöllä tuli kova nälkä ja mies yritti saada tyttöä juomaan maitoa pullosta mutta vasta kylkiasennossa se onnistui. Ei siis ole mikään vitsi yritin vaan auttaa :ashamed:
jooseppi
En mä uskalla neuvolassa mitään sanoa soseista Ollaan kokeiltu perunaporkkana sosetta sekä tuota luumua ja niillä mennään ainakin pari vkoa silleen hitaasti. Tuokun söisi niin perkeleesti niin siksi nuo soseet.Väittävät, että soseet vellejä parempia. Meillä osaa jo avata suun kun lusikka tulee siihen suun eteen Ja luumusoseesta diggaili ihan törkeestiAlkuperäinen kirjoittaja schnuller:yonnazzz:Teillä näyttää vauveli olevan saman ikäinen suurin piirtein kun meidän vaavi, eli vähän vajaa 3kk.Annoitte jo luumua?Kokeilitteko itse vai sanoivatko neuvolasta?Oletteko jo kokeilleet perunaa?Me suunniteltiin, että alettais kokeileen viikonloppuna perunaa.
Innostuin ehdotuksesta!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:yonnazzz... mäki jätin viime kerralla neuvolassa sanomatta että on aloteltu soseet :ashamed: Tuli ihan sellanen olo, et on rikottu jotain lakia... Vaik voi herranen aika, meidän lapsistahan tässä on kyse ja neuvola on vaan neuvola!
Mä kävin hakeen leffoja Filmtownista... Mies oli sillä välin tehnyt Vilin kanssa iltatoimet ja antanut iltamaidot ja jätkähän sitten melkein nukahtikin siihen - just ehdin antaa pusun sille... Ja nyt mies tekee keittiössä hirvenlihakäristystä ja lättyjäkin on tiedossa. Ihanaa kun oon saanu koko päivän vapaata keittiöstä!! Normaalisti mä teen aina ruuat... Noita lettuja lukuunottamatta tietenkin - ne on miehen bravuuri. Mutta muuten... Kylläpä tuli mukava olo. :heart: Ja Vilillekin tosiaan alkanut maito maistumaan jo paremmin.
Laitoin varovaisen ehdotelman tonne fb-ryhmän puolelle....
Ahhh, kakka tuli taas ! Ja tulikin taas sellasella paineella että bodystä aukesi haaroista nappiAlkuperäinen kirjoittaja miimumaija:Kaapolla on ollut vatsa kovalla, luumun syöminen, veden juominen, hieronta ja vasemalla kyljellä olo ei ole tuottanut tulosta. Eilen onneksi vaipassa räjähti, viiden päivän odottelun jälkeen.. Olisko kellään antaa vinkkejä vauvan kovaan vatsaan? Mallasuute? Mietin vaan että jos luumu ei auta niin mikä sitten?
Joo, täytyykin ottaa selvää! Ihan jo vastaisuuden varalle vois jotain lääkettä ostaa kotiin jos sitä vauvoille saa antaaAlkuperäinen kirjoittaja rosehip:Miimumaija, mites ois Levolac tuohon vauvan masuongelmaan? Mä just luin jostain, että nykysin suositellaan tuota vauvoille mieluummin kuin mallasuutetta. Tosin, en muista yhtään mistä sen luin, eli kantsii kyllä tarkistaa vielä neuvolasta tai vaikka apteekista!