Ootko koittanut "muokkautuneena" niin että oot aloittanut syöttään rinnasta kumin kans ja sit vetässyt sen pois ja koittanut jatkaa ilman sitä? Mulla on meinaan välillä sama ongelma kun sulla..ja mitä täydemmät rinnat on niin tuntuu että en saa "litistettyä" tissiä ollenkaan hänen suun muotoseks..silloin aloitan yleensä rintakumin kanssa ja vetäsen sit hetken päästä keljusti sen kumin vaan pois. Kovin huomaamattomastihan se ei suju mutta silloin tissi on vähän jo tyhjentynyt ja nännikin muokkautunut! Ja loppuviimekshän se vauva "haukkaa" siitä nänniä ympäröivästäkin osasta kiinni eli ei suinkaan ime pelkkää nänniä. Tsemppiä kovasti =)Joo kaikkea on kyllä kokeiltu... Mulla on tyyliin koripallon kokoset tissit ja maissinjyvän kokoset nännit... :ashamed: Niitä saa ainakin 10min pumpata ennen kuin sopivat pikkuisen pikkuiseen suuhun. Ja aika nopeesti ne palautuu sitten vaikka poka imisi, joten kun se sitten jossain vaiheessa pitää taukoa, tissi irtoaa suusta eikä enään sovi sinne
Eikä, hitsi mä en oo ollu tietonen ilotulituksesta ollenkaan! Juuri tultiin kaupungista, jos oisin tiennyt et siel sellanen on niin oisin jäänyt katsomaan. No ehkä noita tulee =)
Ja siis vauvan vaatekoot - mä oon järkyttynyt. Mun pieni poika käyttää nyt 5viikon iässä 62cm vaatteita!! Hän on niin pitkä että 62cm bodyt on tällä hetkellä tasan sopivia. Ja siis syntyessä käytettiin 50cm vaatteita. Huhhuh mitä kasvutahtia :heart:
Mulla on kuivakakku uunissa, oi että neilikka tekee ihanan joulun tuoksun tänne asuntoon