**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

Huomenta!

Täällä heskutetaan! VIime yönä Veetu nukku 8,5 tuntia ennen ensimmäistä syöntiä!
Söi illalla klo21 ja heräs 5.30 syömään! sit nukahti ja heräs n.7 aikaan uudestaan syömään ja se alko kitisemään seurustelu kaveria, joten noustiin ylös.

On tosi virkee olo itellä!!! :p

Esmeralda- ja Veetu 8vko
 
"Nuppuna" viimeistä päivää




Meillä tosiaankin huomenna sitten ristiäiset ja eilinen päivä menikin siivoillessa ja järjestäessä paikkoja. Pidetään juhlat tässä lähettyvillä olevassa vanhassa puisessa kartanossa ja koko miehen suku haluaa sitten tietysti juhlien jälkeen tulla vielä kotiimmekin piipahtamaan joten siivottavahan se oli.. :p

Meillä on varovaisesti aloiteltu jo vellin syöntiä, kun tuo rinsessa halusi jo pahimmillaan syödä tunnin välein..maissivellillä mennään iltaisin ja nukkuukin sitten sen jlk suhteellisen hyvin..vatsavaivoja ei ole ollut ja ollaan koko perhe paremmilla unilla..ennen tuota vellinantamispäätöstä surffailin muutaman päivän kyseisillä sivuilla ja kyllä sitä tekstiä on niin puolesta kuin vastaan..kannattaa käydä lukaisemassa..tänään aletaan jo maistelemaan sitten perunaa ja porkkanaa..mielipiteitä ihan vapaasti vaan esiin..varmasti aiheuttaa keskustelua?? :whistle:

Maanantaina taas neuvola ja itsellä jälkitarkastusaika..menkatkin alkoivat..onko muita kohtalotovereita? :kieh:

ristiäisiä jännittävä Äippä ja Nuppu koht 7vkoa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja esmeralda-:
Huomenta!

Täällä heskutetaan! VIime yönä Veetu nukku 8,5 tuntia ennen ensimmäistä syöntiä!
Söi illalla klo21 ja heräs 5.30 syömään! sit nukahti ja heräs n.7 aikaan uudestaan syömään ja se alko kitisemään seurustelu kaveria, joten noustiin ylös.

On tosi virkee olo itellä!!! :p

Esmeralda- ja Veetu 8vko
:whistle: Hienoa, upeeta!! Noita öitä odotellessa..
 
Nuppu: Mikä nettisivu?
Mä oon jo pikkuhiljaa miettiny tota vellin kokeilua.. Kun "vahinko" on kuitenkin jo sattunut, eli pääosin korvikkeita pullollahan tässä mennään anyway. Päätettiin, että kun tulee 3kk täyteen, ja edelleen noi yön nukkumisvälit samat ku nytte... Soseita ajateltiin maistella siinä joulukuulla... Eli reilu 3kk ikäisenä.

Vili on ny alkanu syömään paljon pienempiä määriä mut tiheämmällä välillä. Liekö kasvattaa mahalaukun kokoa sillä tavalla? Yhessä välissä meinaan oli parhaat satsit sellasta 200ml yöllä, ja pidempi nukkumaväli.. Nyt menee yöllä 120-140ml ja päivällä 100-120 ml,.. Mutta useammin kuin ennen! :eek: Tissiä sitten imutellaan vähän miten sattuu, ja näin vklp kun on ollut tissipäiviä niin on ollu tissillä varmaan tunnin välein... Mut sieltä ny ei varmaan syö kun vähän kerrallaan! Ja tällä hetkellä maito alkanu loppuun tisseistä. Vasen ei toimi yhtään, oikeasta tulee välillä,.

Jahas, jos menis väsäämään marraskuun pinon! Tuun laittaan linkkiä sit ku on valmis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Nuppu: Mikä nettisivu?
Mä oon jo pikkuhiljaa miettiny tota vellin kokeilua.. Kun "vahinko" on kuitenkin jo sattunut, eli pääosin korvikkeita pullollahan tässä mennään anyway. Päätettiin, että kun tulee 3kk täyteen, ja edelleen noi yön nukkumisvälit samat ku nytte... Soseita ajateltiin maistella siinä joulukuulla... Eli reilu 3kk ikäisenä.

Vili on ny alkanu syömään paljon pienempiä määriä mut tiheämmällä välillä. Liekö kasvattaa mahalaukun kokoa sillä tavalla? Yhessä välissä meinaan oli parhaat satsit sellasta 200ml yöllä, ja pidempi nukkumaväli.. Nyt menee yöllä 120-140ml ja päivällä 100-120 ml,.. Mutta useammin kuin ennen! :eek: Tissiä sitten imutellaan vähän miten sattuu, ja näin vklp kun on ollut tissipäiviä niin on ollu tissillä varmaan tunnin välein... Mut sieltä ny ei varmaan syö kun vähän kerrallaan! Ja tällä hetkellä maito alkanu loppuun tisseistä. Vasen ei toimi yhtään, oikeasta tulee välillä,.

Jahas, jos menis väsäämään marraskuun pinon! Tuun laittaan linkkiä sit ku on valmis :D
Yleensä vaan googlettanut velliä 2kk vauvalle ja sieltähän sitä tarinaa ja kokemuksia rupesi löytymään..niiden perusteella sitten uskalsin ruveta kokeilemaan.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Nuppu: Mikä nettisivu?
Mä oon jo pikkuhiljaa miettiny tota vellin kokeilua.. Kun "vahinko" on kuitenkin jo sattunut, eli pääosin korvikkeita pullollahan tässä mennään anyway. Päätettiin, että kun tulee 3kk täyteen, ja edelleen noi yön nukkumisvälit samat ku nytte... Soseita ajateltiin maistella siinä joulukuulla... Eli reilu 3kk ikäisenä.

Vili on ny alkanu syömään paljon pienempiä määriä mut tiheämmällä välillä. Liekö kasvattaa mahalaukun kokoa sillä tavalla? Yhessä välissä meinaan oli parhaat satsit sellasta 200ml yöllä, ja pidempi nukkumaväli.. Nyt menee yöllä 120-140ml ja päivällä 100-120 ml,.. Mutta useammin kuin ennen! :eek: Tissiä sitten imutellaan vähän miten sattuu, ja näin vklp kun on ollut tissipäiviä niin on ollu tissillä varmaan tunnin välein... Mut sieltä ny ei varmaan syö kun vähän kerrallaan! Ja tällä hetkellä maito alkanu loppuun tisseistä. Vasen ei toimi yhtään, oikeasta tulee välillä,.

Jahas, jos menis väsäämään marraskuun pinon! Tuun laittaan linkkiä sit ku on valmis :D
Yleensä vaan googlettanut velliä 2kk vauvalle ja sieltähän sitä tarinaa ja kokemuksia rupesi löytymään..niiden perusteella sitten uskalsin ruveta kokeilemaan.. :p
Aa ok.. mä ajattelin et olit löytäny jonku tietyn sivun... Täytyy joku kerta googlettaa ja perehtyy ku on aikaa!
 

Yhteistyössä