Ei siitä ny morkkista kannata ottaa kun autolla matkustaa Eiköhän se oo suuri osa erittäin hyvistä vanhemmista jotka kuskailee vauvaa autossa pitkiäkin matkoja.. Eikä vaavit varmaan niistä mitään traumoja saa. Mut ei varmaan jokapäiväinen kaukalossa reissaaminen oo hyvästä.Alkuperäinen kirjoittaja uneksija85:Roona82 Poika, kun nukkui kiltisti koko matkan niin ei lähdetty sitten nostelemaan sitä pois siitä :ashamed: Tiedän, että se asento ei ole hyvä, mutta luin jostain että max 4 tuntia siinä voi pitää ja menin sitten sen mukaan.. Huh, kun tuli huono omatunto :ashamed: :'( Matkan jälkeen kyllä sitten jumpattiin ja leikittiin sekä pidettiin eri asennoissa, mutta ois varmaan kesken matkankin pitäny..
Meillä poitsu on alkanu jäämään yöksi viereen nukkumaan. Poden siitäkin huonoa omatuntoa.. Äitinä ei ole kyllä helppoa! On vaan niin mukava imettää poika heti, kun hän haluaa maitoa. Ei ehdi tulla kitinöitä ja nukahtaa aina niin hyvin siihen viereen syönnin jälkeen. Nukkuu myös pitempiä pätkiä vieressä kuin omassa sängyssä.
Nyt kutsu käy, joten pitää mennä!
uneksija85 ja poika
Ja tosta vieressä nukuttamisesta ny ei ainakaan kannata huonoa omaatuntoa potea?!! Lapsellehan se on paras paikka maailmassa. Enemmän mun mielestä on ikävää laittaa alle vuoden ikäinen esim johonkin toiseen huoneeseen nukkumaan?! Meillä yleensä nukutetaan omaan pinnasänkyyn, mut kyl mä yöllä sen otan meidän väliin jos ei syönnin jälkeen meinaa nukahtaa pinnikseen. Ja nyt ku on ollu flunssassa, on nukkunu kokoajan meidän välissä, oon tehny siihen sellasen pesän :heart:
Ja tänään nukuttiin aamulla taas pari tuntia ihan niin lähekkäin kun pystyy, vili nukku kyljellään mun kainalossa, helpotti vähän nuhaa... Niin paljon rakkautta ja läheisyyttä vauvalle kun vaan mahdollista! Se jos mikä on parasta mitä voi omalle lapselleen antaa!