kuulostaa kyl mahtavalta vekottimelta!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Toi härveli on ihana! :heart: Soittaa 10 erilaista biisiäkin... Siis toi jäbä heiluu ja painelee noita juttuja kokoajan... ja nauraa ääneen yksinään... On ollu jo omissa oloissaan tossa lattialla varmaan 15min sen härvelin kanssa. Heh, ja taas käntyiltiin tänään masulta selälleen äskön
Kiitokset Olkkikselle tuesta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Nuppu09: Noi on kyllä v...umaisia noi sossut... Omaakin kokemusta on AIHEETTOMASTA huostaanottouhasta joten voin ehkä ymmärtää miten paljon sua ketuttaa. Mä sain onneksi läheisten tuella taisteltua asiat oikealle tolalle ja nyt sen suhteen on homma kunnossa.
Meillä Arttu täyttää tänään 3kk. Eiliset rokotukset teki ukkelista kuin peffaan ammutun karhun. On siis tosi kiukkuinen ja ärtyisä. Onneksi ei oo noussut kuumetta. Päästään tänään pyörähtämään Helsingissä.
Olkkis ja Arttu 3kk
Mä oon nyt vkon antanut niin, että oon laittanut pulloon maissivelliä n. 30milliä vastikkeen lisäksi ja tyttö ollut paljon iloisempi ja paskakin lentääAlkuperäinen kirjoittaja schnuller:[/b]Pinniksessä nukkumisesta[/b]akko hehkuttaa, että alettiin koettaa nukutusta pari viikkoa sitten niin, että laitettiin tutti suuhun ja sänkyyn iltamaidon jälkeen.Tuttia sai käydä nostamassa moneen kertaan, mutta ei puhuttu silloin sille mitään eikä hyssytelty.Sinne nukahti sitten itsekseen jossain vaiheessa.Nyt on kaksi viikkoa kulunut ja viimeisen viikon ajan tietää jo marssijärjestyksen, joten nukahtamiseen menee alun puolentoista tunnin jälkeen nyt enää 15-45min.
[/b]Puuhamatto[/b]:Meillä on kans se Monkey Island puuhamatto, ja tyttö on aivan innossaan siinä.Viihtyy yksinkin siinä pitkiä aikoja.Valaskala on lemppari.Se apina tosiaan otettiin vielä pois kun oli liian jännä.
Tänään kääntyiltiin puuhamatolla niin, että meni selältä kyljelleen ja vähällä oli ettei kellahtanut samantien mahalleen.
[/b]Milläs vellillä olette aloittaneet?Maissi,Riisi?[/b]Missä suhteessa sitä sekoitetaan maidon kanssa?
Schnuller+Neitokainen 2kk3pv
Niin siis ilmottauduitko siihen musikkiliikuntaan? Siellä kun oli muitakin? Toi on ke klo 14 vai oliks 14.30, mut kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Yonnazzz Katselin eilen tuota Hämeentien muskaria mutta sitten ajattelin että antaa olla. En jaksa lähteä etsimään sieltä parkkipaikkoja ja muutenkin aika matka kun asustellaan nykyisin täällä Espoossa. Otin yhteyttä kirkkoon, katsotaan mitä sieltä vastailevat. Mutta mä siis ilmoittauduin myös siihen Mäkkylän jumppaan. Hauskaa, treffataankohan me siellä ? =) Se lisäksi on sit tammikuussa se vauvajumppa niin eiköhän tässä ole nyt riittämiin harrastuksia.
.
On se vaan tän yhteiskunnan toiminta nykyään ihan hanurista..mä ymmärtäisin jos meillä olisi alkoholi taas mukana kuvioissa, mutta kun ei ja miten päin tosiaan enään uskaltaa sitten olla kun tuollaisestakin meinas rakas tyttäremme lähteä... :heart: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Mä oon nyt vkon antanut niin, että oon laittanut pulloon maissivelliä n. 30milliä vastikkeen lisäksi ja tyttö ollut paljon iloisempi ja paskakin lentääAlkuperäinen kirjoittaja schnuller:[/b]Pinniksessä nukkumisesta[/b]akko hehkuttaa, että alettiin koettaa nukutusta pari viikkoa sitten niin, että laitettiin tutti suuhun ja sänkyyn iltamaidon jälkeen.Tuttia sai käydä nostamassa moneen kertaan, mutta ei puhuttu silloin sille mitään eikä hyssytelty.Sinne nukahti sitten itsekseen jossain vaiheessa.Nyt on kaksi viikkoa kulunut ja viimeisen viikon ajan tietää jo marssijärjestyksen, joten nukahtamiseen menee alun puolentoista tunnin jälkeen nyt enää 15-45min.
[/b]Puuhamatto[/b]:Meillä on kans se Monkey Island puuhamatto, ja tyttö on aivan innossaan siinä.Viihtyy yksinkin siinä pitkiä aikoja.Valaskala on lemppari.Se apina tosiaan otettiin vielä pois kun oli liian jännä.
Tänään kääntyiltiin puuhamatolla niin, että meni selältä kyljelleen ja vähällä oli ettei kellahtanut samantien mahalleen.
[/b]Milläs vellillä olette aloittaneet?Maissi,Riisi?[/b]Missä suhteessa sitä sekoitetaan maidon kanssa?
Schnuller+Neitokainen 2kk3pv
Nuppu09 Mieen kanssa äsken juttelin, kun luin ton sun jutun niin mies kertoi, että yhdeltä hänen vanhalta kaverilta on juuri tuollai otettu lapsi huostaan, kun hänellä 3 lasta ja yksinhuoltaja ja halusi nukkua YHDEN yön! Ei ymmärtääkseni saanut koskaan lasta takaisin
Miimumaija Miehellä on aikaisemmasta liitosta kaksi lasta, 2½ ja 6.v., joten en kyllä halua yhtään lasta meidän yhteisen lisäksi, muuten olisin voinutkin harkita!