\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 23:32 yksi vl äiti kirjoitti:
Voi kamala mikä juttu tästä on noussut!
Juuri tämän takia minä en laittanut ko. asiaa tänne. Joku näköjään "uskaltaa" puhua asian oikealla sanalla. Voi, että mua nyt harmittaa kun tulin edes kysymään että mitä mieltä olette tuosta tapahtuneesta. Aika moni sen varmasti tietää ja minua ainakin asia on sunnuntai aamun jälkeen painanut ja mietityttänyt. En tiedä kenen kanssa asiasta keskustelisin. :\| Asia pelottaa ja siksi olisi kiva jutella asiasta teidän toisten kanssa. Pelottaa lasten puolesta ja että onko suviseurat kohta enään turvallisia?
niinpä, samaa mieltä.. nyt kaikki aivan innoissaan rupeaa levittää juttua, että tiiättekö, suviseuroissa kuulemma uhrataan ihmisiä!
Tottapuhuttuna mua huvitti tuo ku heti rupes ei-meikäläiset möykkäämään että voi kauhee, mitä uskovaisia te oikeen ootte, uhraatte suviseuroissa ihmisiä!! Eka kun kirjotetaan tonne Mitäs nyt palstalle jotain, niin tyypit tulee sinne että ei tarvi tänne tulla uskovaisten kirjottaa, että kirjottakaa johonki muualle, sit ku tullaan tänne kirjottaa, niin eiköhän vaan ne tuu lukee tännekki ja tilaisuuden tullen haukkumaan tms! Uskomatonta miten niitä kiinnostaa vaan aina nää meidän jutut! Ehkä se meikäläisten oma suljettu palsta tosiaan ois tarpeen. Vois asioista kirjottaa niiden oikeilla nimillä, ilman että tarvii pelätä että joku käsittää väärin ja rupee levittää ihme juoruja pitkin kyliä.....
Mutta oli tosiaan aivan kauhee kuulla tuo.... Kyllä siellä kentällä on kaikennäköstä porukkaa, varsinkin yöllä!! Ei kyllä kunnon ihmisten kannata valvoa siellä, ja kun se ei todellakaan oo sitä, että siellä olis vaan meikäläisiä, kunnolla uskovaisia ihmisiä.... Sinne tulee niin paljon muitakin kattelemaan, sehän nyt on selvää.
Mullekkin tuli tosi paha olo tuosta! Parempi oikeesti kun ei ees kuulis noita juttuja mitä sielä yöllä tapahtuu!! Mä ainaki oisin pelänny teltassa nukkuessani, jos oisin tienny mitä sielä sillähetkellä tapahtu....