Suviseuroissa Perhossa

namiskuukkeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 15:36 Madde-82 kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaisi tietää, onko tämä kyseinen juttu mitä täällä on puhuttu, totta?!? En voi uskoa, että siellä voisi tuommoista olla. Olen käynyt kerran ja olin todella positiivisesti yllättynyt siitä touhusta siellä. Siitä on kyllä jo aikaa.

Mun tyttö + poika, äiti ja siskot ja veli oli siellä, eivätkä ne ole kuulleet mitään ko tapauksesta. ja olisi tuo päässyt uutisiinkin jos tuommoista olisi tapahtunut tai suviseuraradiossa mainittu/ kuulutusten kautta informoitu ihmisiä. Uskon että täällä joku vaan taas haluaa provoilla :/

tyttiskä
jep en minäkään oikeen tuohon usko, ennen kuin joku semmonen kertoo joka on nähny ihan omin silmin sen tapauksen.

mun veli kyllä kerto et oli nähny vähä kesympiä tappeluita, mutta niitä tahtoo olla aina.

olivat purttaneet yhden nuoriso jengin teltatki ku eivät osaanneet olla kunnolla.

joo..haastattelin minäkin nuorisoa, kyselin olivatko nähneet kyseistä tapahtumaa seura-alueella, mutta kukaan ei tiennyt koko tapauksesta mitää. Olivat valvoneet kentällä myöhäseen..liekkö joku provo juttu tämäkin..ois kai siitä ny jossain ollut juttua, jos pitää paikkansa..

miekin
Tuossa eräs vanhempi mies tuumaili, että tuommoisesta ei "ääneen" puhuta, etteivät ensikesänä tulisi vieläkin isommalla porukalla. Minä uskon tähän asiaan, mutta luulempa että tästä ei puhuta. Ehkä parempi näin!

eräs
kyselin asiasta isältäni, joka kuuluu srk.n johtokuntaan. hän ei ollut tapahtumasta kuullut mitään, mutta arveli kuitenkin, että jos tällaisia levottomuuksia on alueella ollut, niin järjestäjät haluavat vaijeta asiasta, että vastaisuudessa ei laajenisi tällaiset ilmiöt. ainahan levottomuuksia on myös suviseuroissa, mutta ne eivät oo meidän "oikeella mielellä uskossa olevien" vanhoillislestadiolaisten aiheuttamia.

Yhteistyössä