samaa mieltä oon kanssas! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 17:14 minä vain kirjoitti:HEI KAIKKI!!
aattelin tulla tänne "suljetulle sivulle" teille kaikille sanomaan asiasta, mikä mua ärsyttää ihan hirveesti. ÄLKÄÄ kukaan enää ottako puheeksi näillä "mitäs nyt"-sivuilla suviseuroja!!! ettekö ole jo tarpeeks monta kertaa huomannu,että hirveeks haukkumiseks ja vääristelyks fiksukin keskustelu menee!! harmittaa hirveesti! :/
ei mun mielestä ole järkeä tulla tänne toitottamaan että "jess, kohta mennään suvareihin", ei nämä muut ihmiset sitä ymmärrä ja sit taas puhutaan telttojen ryskymisestä ym ym.. jutellaan vaikka täällä keskenämme miten ihanaa on suviseuroihin lähteä, JOS siitä on netissä PAKKO puhua !
ihan hyvällä sanon: ÄLKÄÄ ENÄÄ JATKAKO TÄÄLLÄ HEHKUTUSTA!!
t. olen itsekin myös vl
Samaa mieltä minäkin, vaikka en oo tuollasia suviseura avauksia täällä nähnytkään. Mutta yleensäkin tosta kun näillä keskustelupalstoilla kirjotetaan meikäläisistä, ni ois kyllä parempi ku kukaan meistä ei kommentois mitään, ku ei niitä voi mitenkään ymmärtää noita asioita oikeen tälleen ku kirjotetaan jne. Tulee ihan turhia väärinkäsityksiä sun muita. Ja jotku haluaa aivan tahalleen ymmärtää väärin jne jne.. Kerrattain joku puhujakin siitä sano, että ei ikään kannattas ruveta epäuskosten kanssa millään keskustelupalstalla jauhamaan uskon asioita, siitä ei oo kun haittaa!Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 17:14 minä vain kirjoitti:HEI KAIKKI!!
aattelin tulla tänne "suljetulle sivulle" teille kaikille sanomaan asiasta, mikä mua ärsyttää ihan hirveesti. ÄLKÄÄ kukaan enää ottako puheeksi näillä "mitäs nyt"-sivuilla suviseuroja!!! ettekö ole jo tarpeeks monta kertaa huomannu,että hirveeks haukkumiseks ja vääristelyks fiksukin keskustelu menee!! harmittaa hirveesti! :/
ei mun mielestä ole järkeä tulla tänne toitottamaan että "jess, kohta mennään suvareihin", ei nämä muut ihmiset sitä ymmärrä ja sit taas puhutaan telttojen ryskymisestä ym ym.. jutellaan vaikka täällä keskenämme miten ihanaa on suviseuroihin lähteä, JOS siitä on netissä PAKKO puhua !
ihan hyvällä sanon: ÄLKÄÄ ENÄÄ JATKAKO TÄÄLLÄ HEHKUTUSTA!!
t. olen itsekin myös vl
tätäki peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 21:45 tipsu kirjoitti:Samaa mieltä minäkin, vaikka en oo tuollasia suviseura avauksia täällä nähnytkään. Mutta yleensäkin tosta kun näillä keskustelupalstoilla kirjotetaan meikäläisistä, ni ois kyllä parempi ku kukaan meistä ei kommentois mitään, ku ei niitä voi mitenkään ymmärtää noita asioita oikeen tälleen ku kirjotetaan jne. Tulee ihan turhia väärinkäsityksiä sun muita. Ja jotku haluaa aivan tahalleen ymmärtää väärin jne jne.. Kerrattain joku puhujakin siitä sano, että ei ikään kannattas ruveta epäuskosten kanssa millään keskustelupalstalla jauhamaan uskon asioita, siitä ei oo kun haittaa!
Oon kyllä joskus itekkin sortunu muutaman sanasen kirjottaa joihinki keskusteluihin, mut oon huomannut että se on ihan turhaa! Ja ei todellakaan kannata ruveta riitelemään mistään uskon asioista toisin uskovien kans näin netissä..
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 13:47 karavaanari kohta kirjoitti:Tuolla mitäs nyt -palstalla jo kyselin mitkä ruuat ois helppoja, nopeita ja suht.halpoja tehä asuntovaunussa.. Käytös jääkaappi, mikro ja kaasuliesi. Oisko lisää vinkkejä mitä ruokia siellä vois tehä??
Litramyynnistä meiläl ei tule varmaan paljo ostettua ku on vain 2 hlöä syömäs.. Voikohan sieltä ostaa 1/2 litraa kerralla??
Onko teillä jotain perinnettä mitä ois aina otettu evääksi suviksiin? Mitenkähän kauan ite tehdyt sämpylät säilyy lämpimässä? Jos tekis niitä sinne...
Eka kertaa ite itsenäisesti ollaan miehen kanssa ensimmäisen lapsen kans menossa vaunuun niin on vähä miettimistä Piti tehdä jo listaa mukaan otettavista tavaroista -kuin lapsena konsanaan!
Kiitti vinkistä! Pitääpä kattoa kaupasta niin vahvoja pusseja että kestää kuuman.. Kestääkö muutes kertakäyttöastiat mikroa??Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 14:21 juup kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 13:47 karavaanari kohta kirjoitti:Tuolla mitäs nyt -palstalla jo kyselin mitkä ruuat ois helppoja, nopeita ja suht.halpoja tehä asuntovaunussa.. Käytös jääkaappi, mikro ja kaasuliesi. Oisko lisää vinkkejä mitä ruokia siellä vois tehä??
Litramyynnistä meiläl ei tule varmaan paljo ostettua ku on vain 2 hlöä syömäs.. Voikohan sieltä ostaa 1/2 litraa kerralla??
Onko teillä jotain perinnettä mitä ois aina otettu evääksi suviksiin? Mitenkähän kauan ite tehdyt sämpylät säilyy lämpimässä? Jos tekis niitä sinne...
Eka kertaa ite itsenäisesti ollaan miehen kanssa ensimmäisen lapsen kans menossa vaunuun niin on vähä miettimistä Piti tehdä jo listaa mukaan otettavista tavaroista -kuin lapsena konsanaan!
Kylläkait sieltä litramyynnistä voi ostaa puolikin litraa kerralla!? Eiköhän sieltä saa sen verran ku haluaa. Se on kyllä kätsy, kun hakee sieltä, laittaa kattilaan, tai millä astialla ny hakee, niin muovipussin, ettei tarvi kattilaa sotkea.
Me ainakin tehään silleen, ja muutenkin kaikki hommat niin että tiskiä tulis mahollisimman vähä, ja sotkua vaunuun.
Eihän se nii kallistakaan oo sieltä litramyynnistä hakea..
Kyllä ite tehdyt sämpylät varmasti suviksien ajan säilyy! Tai riippuu tietenkin kuin kauan meinaatte siellä olla, mutta kyllähän ne useamman päivän säilyy hyvinä..