?
:(
Vieras
Meillä on tyttövauva, mun veljellä on poika ja se on muutaman kuukauden nuorempi. Meiän tyttö ei merkkaa mun vanhemmille mitään (ainakin siltä tuntuu) etenkin äiti se jaksaa muistuttaa: Voi kun tuo vierastaa, roikkuu vaan äitinsä sylissä, ei liiku, kitsee...Kerrankin sanoi ettei siitä ja tytöstä taida ees kavereita tulla kun tyttö vierastaa sitä niin! Veljen vauva tietysti on ihana ja täydellinen ja rakas. Juu, olen mustis ja kateellinen, mulla on paha mieli miten mun lapsesta puhutaan.
Kohta vanhemmat kysyvät että tullaanko niille jouluna, tekisi mieli sanoa että katsotaan nyt, voi olla ettei tulla...Tiedän että se harmittas mun vanhempia, haluavat aina että kaikki lapset on paikalla. Mutta se vierailukin olisi tuskaa, vauva huutas taas pelosta ja siitä saisi taas mummo pontta arvostella.
Kohta vanhemmat kysyvät että tullaanko niille jouluna, tekisi mieli sanoa että katsotaan nyt, voi olla ettei tulla...Tiedän että se harmittas mun vanhempia, haluavat aina että kaikki lapset on paikalla. Mutta se vierailukin olisi tuskaa, vauva huutas taas pelosta ja siitä saisi taas mummo pontta arvostella.