Suuttuukohan anoppi tänä jouluna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miniä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsi, hauskan keinon olet keksinyt... Jos ei tuokaan tehoa tänä vuonna, niin ota ensi vuonna kontaktimuovi ja jeesusteippi mukaan paketointiin =D. Ja piilotat sakset sun muut anopilta... =D

[QUOTE="vieras";25272932]Kun kerran tykkäät muidenkin oikeinkirjoitusta korjailla, niin se on "alkaa viikata", ei "alkaa viikkaamaan".[/QUOTE]

Kiitoksia korjauksesta!

Jättäsin kyllä suurimman osan anopin lahjoista sinne viimeiseen säkkiin niin ehtii lapset aukoa omansa vai hyökkääkö jo kesken lahjojen jaon lasten lahjojen kimppuun?

[QUOTE="aloittaja";25272517]Anoppi on vanha ja ehkäpä aika paljon tästä anopista menee vanhuuden piikkiin
(tai niin hän ehkäpä itse haluaa)
mutta koko juttu vain harmittaa ihan lasten takia :([/QUOTE]

Ei kai vanhuuden piikkiin voi tuommoista laittaa! :D

(Se on "onpa" eikä "ompa")
Minä en vetäisi hernettä nenään, jos joku avaisi lapsen kanssa yhdessä joululahjat.

Pointtihan (jos vaivaudut lukemaan kaikki sivut) alkuperäisellä on se, että lapset eivät halua apua, ovat jo niin isoja että osaavat/haluavat itse avata pakettinsa. Lapset ovat itse sanoneet mummolle, että eivät halua tämän avaavan heidän pakettejaan. Olisiko se siltikin vielä ok sulle, että "älkääs nyt lapset valittako, antakaa mummon avata teidän pakettinne" :( Koska alkuperäisen tapauksessa ei se mummo vähän avaa kulmaa lapsen avuksi vaan avaa ihan itse koko paketin. Ei se ole enää mitään auttamista vaan ilon pilaamista toisilta :(

meilläkin anoppi ihan omatoimisesti avaa kaikki lahjakuoret mitä lapset saa, oli sitten synttärit tai kastajaiset...ja kerran kun jemmasin pojalle yhden avamaattoman paketinkin apukeittiiöön, että saa avata sen illalla niin johan oli anoppi senkin käynyt avaamassa.. Se siitä lapsen kokemasta ilosta....Ja pienemmän lapsen kastelahjapaketit avasi KAIKKI, kun olin ajatellut että isoveli saa ne avata...Näin meillä... Seuraavissa juhlissa ei sitten vahingossakaan jää yksikään kuori tms näkyville vaan jemmaan ne...

Oikeesti, millainen ihminen se anoppi voi olla?!! Onko lapset sanoneet sille suoraan että ei saa aukoa. Auttaisko jos opettaisi lapset sanomaan tiukasti että ei saa? Tai uhkaisitte porukalla (lapsetkin vois sanoo), että seuraavana jouluna ei olla samassa paikassa, jos ei muuten jätä lasten lahjoja rauhaan? Tai sitten oikeasti sille vielä tuplasti lisää availtavaa, tosin jokaiseen ei lahjaa sisälle vaan jotain paperitolloja tai kivenmurikka tms...? Kiinnostaa kyllä että miten teille tänä jouluna käy!

Nyt on anopille lahjat valmiina :) Lapsetkin mukavasti auttoi paketoinnissa ja olikin todella onnellisia kun kerrankin sai paketoida oman mielen mukaan eikä komennettu teipin käytössä :D

[QUOTE="aloittaja";25286381]Nyt on anopille lahjat valmiina :) Lapsetkin mukavasti auttoi paketoinnissa ja olikin todella onnellisia kun kerrankin sai paketoida oman mielen mukaan eikä komennettu teipin käytössä :D[/QUOTE]

Tsemppiä ja onnellista ja rauhallista joulua teille!

Meilläkin on äidille nyt pakettia ja pukettia enemmän kuin jaksaa avata. :D

heh, joululahjojen jako sujui hyvin. Lukuunottamatta ensin sitä että anoppi hypisteli lahjojaan jotta ei raaski avata :O kun on niin kauniisti paketoituna.
Lapset alkoi avaamaan omia lahjojaan ja anopin ryökäle meni yhden lapsen monipalaisen palapelin kimppuun avaamaan ne palapelipussukat jolloin lykkäsin anopin lahjat kouraan ja tokaisin että anoppi nyt vaan keskittyy omien lahjojen avaamiseen.
Kun lopulta oli kaikki lahjukset avannut hän kovin kiitteli ja ihmetteli kuinka kovin nyt saikin lahjuksia :D

yök kun kuulostaa vaikealta ihmiseltä.... itse jättäisin kyllä en viettäisi tuollaisen kanssa joulua...

en minäkään. mä vana en voi tehdä asioita siks että joku multa niitä odottaa. jos mun anoppi olis tollanen niin en viettäs aattoa anopi kanssa vaan kävisinkylässä vaikka aatonaattona tai joulupäivänä. näin me meidän vanhemmat ja isovanhemmat on jaettu :) me oltiin aatto anopin luona. mutta mulla onki fiksu ja normaali anoppi :D en haluais tollasen akan pilaavan lasten iloa.

Yhteistyössä