Mitä joululahjoja sinä olet ajatellut tänä jouluna hankkia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
vanhemmillesi ja mahdollisesti muillekin aikuisille sukulaisillesi tai tuttavillesi esim; kummeillesi?

Entä muistatko jouluna tätejäsi, setiäsi ja enojasi?

Entäpä serkkujasi? Muistatko heitä jouluna lahjalla tai kukalla?

Ja appi + anoppi? Mitä olet heille ajatellut joululahjaksi antaa?
Minulla on helpointa miettiä lahjat omille vanhemmilleni, mutta tosi hankalaa on vuodesta toiseen keksiä joululahjaa kummeilleni, kun tuntuu, että heillä on jo kaikkea mahdollista.

Aikuisille laitan joululahjat vain vanhemmilleni ja siskolleni, omille aikuisille lapsilleni, siskoni aikuiselle pojalle sekä exälle ja hänen uudelle vaimolleen. Mulla on yli 30 serkkua, joten heille en ole koskaan laittanut joululahjoja. Tätejä ja setiäkin löytyy, mutten heillekään ole joululahjoja laittanut.

Kuopukselle olen ostanut yhden kirjan, muiden lahjat vielä täysin auki.

tylsä ja hankin omalle äidilleni+hänen äidilleen ifolorin kalenterin lapsen kuvilla+jotain tummaa suklaata jos laivalta toisi..

Miehen vanhemmille lahja onkin hankalampi, mies päättäkööt "tavara" osuuden jos sellaisen näkee tarpeelliseksi, minä ajattelin lapsen kanssa leipoa jotain jouluherkkuja vietäväksi.

Muita aikuisia tuskin lahjotaan, siskon tytölle jotain koko perheeltä, siskolle ja hänen miehelleen ehkäpä joku suklaa viemisiksi. Miehen siskolle samoin.

Aikuisista ostan omille vanhemmilleni, miehelleni ja pikkusiskolleni, joka on ainut sisarukseni. Ai niin ja kahdelle lasten kummipariskunnista. Muille aikuisille ei osteta. Tulisi aivan liikaa ostettavaa ja stressiä muuten.

Yhteistyössä