Suuttuisitteko tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moona

Vieras
Miehen piti eilen mennä kaverilleen kattomaan leffa ja saunoa. Lupasi ottaa muutaman oluen ja tulla ajoissa kotiin. KLo 01.30 soitin että missä on niin baariinhan se oli menny ja oli kännissä ku käki. Lupas tulla pian. Tuli klo 05. Kaveri, joka oli kanssa sanonu vaimolleen että kattovat leffan, saunovat ja juovat muutaman, oli kotona klo23 eli sillon olivat ehtinneet saunoa ja kattoa leffan. Tää toinen kaveri sit oli houkutellu mun miehen kansaan baariin. Mies siis petti lupauksensa ja musta jopa valehteli mulle.

Mitä tekisin?

Meillä siis 1,5v ja 2kk ikäiset lapset ja siks oli puhe et tulee ajoissa eikä oo huppelissa kun oon lasten kans flunssainen niin oli tarkoitus mieen sit olla aamulla mun apuna.

Voisin mä mainita, että voisi ilmoittaa jatkossa, jos illanvietto kestääkin kauemmin. Toisaalta jos harvoin käy iltaa viettämässä, sitä helposti varmasti intoutuu vähän pitempään olemaan. Eli en mitään suurempia alkaisi saarnata.

Rasittavaa käytöstä mieheltä, suuttuisin.
Itse en koskaan tee tuollaisia ratkaisuja. Leffailta on leffailta ja piste. Sinkkuna sai juosta baariin vaikka joka ikisen illan päätteeksi, mutta parisuhteessa kuuluu kertoa menoistaan etukäteen, varsinkin jos toinen kipeänä ja huolissaan odottaa kotona.

Mä olisin kyllä loukkaantunut ja vaatisin jotain hyvitystä. Tee sä tänään jotain ihan itsestään ja anna miehen hoitaa lapset. Sehän oli omissa menoissa eilisen niin tänään on sun vuoro rentoutua. Näin mä tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
suuttuisin. ja olen suuttunutkin vastaavasta, meillä kun tuota tapahtuu lähes aina jos mies lähtee iltaa viettämään, eli vähintään kerran kuussa.

No sittenhän olisit jo osannut varautua illan venymiseen, jos kerran kuussa käy ulkona niin kai sitä saa silloin vähän pitempäänkin olla?

Oma mies katosi kerran reissullaan vuorokaudeksi. Kello yhden jälkeen yöllä ei enää vastannut puhelimeen (hävitti sen, samoin takkinsa).
Ilmestyi työpaikalleni seuraavan iltapäivänä neljän aikoihin, naureskeli vaan, että oli nukkunut jossain pusikossa.

Nykyään ihmettelee, miksi alkaa itkettää aina, kun on lähdössä tiettyjen kavereiden kanssa istumaan iltaa.

Suuttuisin ja olen suuttunutkin.
Kerran lähdin kaupungille shoppailemaan ja päätin tehdä samat. Johan ukko soitti klo22 perään että kaupat on jo kiinni missä oot? Mä sanoin että jos sun ei tartte ilmoitella illan venymisestä niin ei sit munkaan. Ei ole sen jälkeen jäänyt ilman että ilmoittaa kotiin.

mies ei tekisi mulle noin koska tietää että mä olisin peelännyt mitä sille käynyt.
se ollis ilmoittanut mulle että he ajatteli mennä jatkoille..... kanssa.
onko ok.

ei tarvi mun lupaa mutta tottakai molemminpuolin varmitetaan toisen mielipide

No, sanoisin kyllä asiasta, mutta en suuttuisi. Mäkin alkuaikoina suutuin enemmän tuollaisista, mutta kun tuo ei mun aikatauluihin vaikuta niin enpä suutu :D Mulle on kutakuinkin noin joskus käynytkiun. Yleensä kyllä ilmoitellaan, mutta mies ei ihan aina muista. Varsinkin jos tarkoitus on vaan vähän venyttää. Tuskin on lähtiessään tiennyt, että menee viiteen.

No kyllä suuttuisin,jos kerran tuo on jatkuvaa.
Pelisäännöt tarvis olla selvät.eli ilmoittaa,jos tulee muutoksia iltaan.
Niin ja krapula ei ole syy laistaa lastenhoidosta.

En todellakaan suuttuisi.
Voin itse kuvitella että menisin kaverille elokuvaa katsomaan ja muutaman siiderin nauttimaan, sitten olisikin niin mukavaa että tekisi mieli lähteä vielä vaikka tanssimaan. Saa sitä aikuinen vähän fiiliksenkin mukaan elää.
Laittaisin toki miehelle viestin että menee myöhään, hyvää yötä.

Mutta kyllä mä siltikin heräisin aikaisin aamulla hoitamaan lapsosia jos mies olisi kipeä ihan niinkuin oli sovittu, pitää vaan syyttää itseään jos on vähän väsy ja pääkin kipeä =)

Yhteistyössä