Suuttuiko lapsen äiti turhasta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VOI HELVETTI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minttukarkki";29108425]no joo, miten hitossa ne ennen vanhaan on pärjänny ku on ollut pikkaset mökit, ja kakaroita lauma, ei ollu omaa huonetta ei. Mutta nythän eletään nykypäivää..... pitää olla sitä ja pitää olla tätä, muuten ei asiat mene oikein. JUMALAUTA MITÄ KANOJA SUURIN OSA AKOISTA ON![/QUOTE]No nimenomaan.

LAPSUUS MENEE PILALLE JOS EI OLE OMAA HUONETTA ISKÄN LUONA, YHYY YHYY

Tämän päivän naiset ovat täysin suuruudenhulluja ja irti todellisuudesta mitä tulee asumiseen. Asuntokuplan ja ilmaisen lainarahan myötä viimeisetkin järjen rippeet ovat kadonneet ja on sokeuduttu täysin sille mikä se todellinen tilantarve on. Kas kun eroperheen lähiäidit eivät vaadi isiltä omakotitaloja, omia pihoja ja uima-altaita.

Kolme lastani käy isänsä luona yksiössä yöpymässä, eikä ole tilaa omille huoneille, saati patjoille! Jos ja kun eivät sinne halua enää mennä niin ok, miksi pakottaa. Eivät he voi edes vaatia huoneita itselleen saati sänkyjä. Kun heen isä löytää kumppanin jonka kanssa lapsi tulee niin sille se huone tulee, ei meidän lapsille. Ja "timppa" on oikeassa. Järki käteen. Ero on aina suuri asia lapselle, vanhemmat kantakoon seuraukset myös vuosia eron jälkeen!

Äidit pelkäävät etteivät lapset enää halua isilleen kun sitten ne vähäisetkin vapaat viikonloput on historiaa :D mää pitäsin lapseni kotona nyt ja aina, mut iskän luona saavat käydä niin kauan kun se heille ja isälle sopii. joo tänä päivänä lapsilla pitäs olla kaikki. Mun lapsilla on kotona yhteisiä huoneita jne, rakastava koti. Isän luona ei tarvii olla kuin isän lähellä.

Just näin. Jos laps ei halua enää etävanhemmalleen niin sit ei halua. Ihme akkoja tosiaan, omat huoneet joka iikalle vaikka isillä ois ennestää neljä lasta ja yhteisiä neljä, kaikille oma huone? Pyh pah. Ei tarvii,eikä tarvii se yksikään lapsi. Sano ap sille ex akalle et ostaa iha ite isomma kämpä teil ! :P

Mun vanhemmat erosi, kun olin 7v. ja kun kävin äidin+sisarusteni ja tämän miesystävän luona joka toinen v-loppu, nukuin patjalla, millon missäkin, ei omaa huonetta eikä sänkyä.

[QUOTE="vieras";29112841]Mun vanhemmat erosi, kun olin 7v. ja kun kävin äidin+sisarusteni ja tämän miesystävän luona joka toinen v-loppu, nukuin patjalla, millon missäkin, ei omaa huonetta eikä sänkyä.[/QUOTE]

Ja ei siis ole minua tämä asia järkyttänyt :D

[QUOTE="vieras";29112770]Yleisesti ottaen lapsen asiat kuuluvat MOLEMMILLE vanhemmille, myös äidille.[/QUOTE]

Äidille ei kuitenkaan kuulu se minkä kokoisen asunnon exä ostaa. Tässä ei ole nyt kuitenkaan kyse mistään, mikä oikeasti vahingoittaa lasta. Ne asiat kuuluvat äidille, tämän tekstin perusteella ei ole semmoisesta kyse.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Joo sua se ei järkyttänyt mutta kyllä tämä lapsi nyt kärsii ja saa elinikäiset traumat!! :D sossunki pitäs puuttua asiaan :D Ei kiesus mitä sakkia. Sisarukseni käyvät myös isällään ja nukkuvat sohvalla, siellä täällä vaikka on iso talo. Eivätkä muuten valita :D teini-ikäiset käy harvemmin kun kiinnostaa ihan muut asiat ku isänsä :D ootte kyl osa sakista niin naurettavia. Nyyhh kyllä mielenterveys on ap:n miehen lapsella koetuksella!

Alkuperäinen kirjoittaja ootko vähän tymä;29109506:
Kauheita ihmisiä täällä, todella rumaa tekstiä käytätte vieraiden lapsista, ens vaimorakas, sinä ja ties kuin moni muu :( Ei oo kyllä ihan terveitten ihmisten puheita nää.

Sille isälle se lapsi ei varmaankaan ole puol vieras mukula?! Mee kasvamaan, kuulostat niin epäkypsältä, liekö taas joku teiniäiti rööki huulessa...

Ei tartte rikas olla mutta mä en ikinä hankkis kaksiota, en varsinkaan omaa, edes kahdelle aikuiselle. Mä sanoisin että kukaan normaalijärkinen aikuinen ei hanki ton kokosta kämppää kuin hätätapauksessa eikä varsinkaan kun lapsia on kuvioissa! Mut ehkä siellä kehäkolmosen sisäpuolella tosiaan eletään kuin sillit suolassa kun se on niin ihqua.

Tää ei nyt liity mihinkään, mutta ihanasti jokaisessa viestissäsi teet jonkun olettamuksen ihmisestä kenelle kirjoitat :D

Suuttui turhasta. Älä välitä. Se muksu ei kärsi asiasta ja keskittykää te elämäänne. Suuruuden hullua sakkia täällä ja itkevät kun jonkun lapsi kärsii jostain mikä ei pidä edes paikkaansa. Eli, eiköhän tämä ollut jo tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ootko vähän tymä;29108795:
Väännetään rautalangasta kun tämä bisnesnainen taitaa oikeesti ollakin tyhmä.

- vuodesohva ei korvaa OMAA sänkyä tajuatko, omaa sänkyä joka on oma ja muut ei siinä nuku. Se on lapsen oma turvapaikka, pysyvä paikka johon saa tulla nukkumaan.
- vaikkei olisi omaa makuuhuonetta niin miksei voi olla yksi vierashuone, jossa lapsella on sitten se oma sänky, pöytä ja omia tavaroita, kenties vaatekaappi jossa saa pitää vaatteita

LAPSEN EI TULE OLLA VIERAILIJA OMALLA ISÄLLÄÄN OLLESSAAN, ei vaikka nyksä niin toivoisi!

Edelleen kaipaan vastausta oliko idea kaksion ostoon todellakin yhteinen vai kenties ap:n oma pitkäaikainen haave? Oliko mies sitä mieltä että lapsi tarvitsisi paikan myös mutta taipui Sinun järkeilyjesi perusteella siihen ettei "vieraileva lapsi" tarvitse mitään omaa huonetta eikä EDES omaa soppea itselleen?

Oletteko ap hommaamassa lapsia kenties jossain vaiheessa? Millaisessa asuitte ennen kaksiota? Vastaatko näihin kiitos! Ja jos et vastaa niin johtopäätökseni ovat täysin selvää pässinlihaa.

Et ilmeisesti osaa lukea.

Yhteistyössä