Aika hassua. Jostain syystä itse ajattelin ap:n olevan mies, joka on suudellut vieraan anisen kanssa ja nyt oma vaimo/tyttöystävä ottaa asian puheeksi joka riidan päätteeksi.Suurin osa kun tuntuu täällä ajattelevan, että ap on nainen.
No, oli kuka hyvänsä, niin tämä asia on vähän kaksipiippuinen juttu. Itse olen pitänyt itseäni aina moraalisesti hyvin vahvana ja olen jyrkin sanoin tuominnut kaiken pettämisen. Mieheni tietää tämänä ja yksikin hairahdus, niin meikä lähtee. Samoin on hänen kanssaan: ero kuulemma tulisi, jos pettämistä ilmenisi.
Mutta niinhän siinä sitten titenkin käy, että kun itse paasaa asiasta, niin eikös ne omat sormet löydy piparipurkista. Jossain juhlissa suutelin siis yhteisen kaverimme kanssa pitkään ja hartaasti. Se oli oikeasti ihan hirmuisen hauskaa ja annoin vaan fiiliksen viedä. Myöhemmin vielä tän kaverin kanssa juteltiin asiasta ja molemmat tultiin siihen tulokseen, että oli joo ihan hauskaa, mutta eipä siitä sit sen enempää. Huono omatunto vaivasi, mutta silti ajattelin, että oikeasti se oli ihan viatonta hupia. En olisi koskaan mennyt pitemmälle eikä olisi kyllä edes huvittanut. Jotenkin se suutelointi oli kuitenkin hauskaa enemmän kuin kiihoittavaa.
Hommasta on nyt kolmisen vuotta ja tämä kaveri on yhtä hyvä kaverimme kuin aiemminkin. Jotenkin hänkin suhtautuu ihan luonnollisesti tapahtuneeseen eikä välimme ole muuttuneet paremmaksi tai vaivautuneemmaksi. Onneksi hän osaa ottaa asian niin aikuismaisesti, että itsekin olen jo melkein unohtanut koko episodin.
Eli ei suuteleminen ole viittaus mihinkään pettämiseen aina kaikissa tapauksissa. En sano sitä, että tuolla pitäisi kulkea kieli pitkällä jokaisen vastaantulijan korvassa, mutta josksu fiilis voi vaan viedä. Mikäs teet, ihminen kun on vain ihminen.