Olen pettänyt miestäni ja nyt minä mietin eroa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä.

Vieras
Tilanne on tälläinen:

Olen 2 kertaa kännissä suudellut erästä miestä, kummallakin kerralla olen kertonut miehelleni ja tapahtumista on aikaa pian 2vuotta.
Mies on halunnut jatkaa suhdetta (meillä suuteleminen on todellakin pettämistä). Kaikki on mennyt ihan hyvin näiden suutelemisien jälkeen, eikä ollut pitkään aikaan mitään ylimääräisiä riitoja tai mitään.

Mies on sanonut että ei ole unohtanutmutta anteeksi on antanut, eikä halua puhua koko asiasta.

Nyt on ollut taas riitaa, silloin tällöin,riitaa on siis olla ihan normaaleista asioista mistä on missä suhteessa vaan, siittä kun olen väsynyt,rahasta jne

Niin mies vetää joka riidan päätteeksi tuon suutelu jutun mukaan, ihan joka riidan lopetamme siihen että minä pyydän taas itkien anteeksi, vaikka mies olis tehnyt mitä vaan ja riidat eivät edes todellakaan koske tuota suutelu juttua.

Esimerkiksi tänään aamulla, juttelin miehelle kuinka pahamieli mulla on kun raskausarpia ja kiloja on tullut iha v*tusti (oon raskaana rv39+4 joo ja tiedän että niitä tulee, tänään vaan oli pahamieli niistä) mies sanoi sitten siihen että rakastaa mua sellaisena kuin olen, minä että niin tälläisenä läskinä ja rumana rakastat, mies kitsahti ihan hulluna ja huusi että " mikä minussa on vikana, kun oot pettänyt mua ja mistä minä tiedän mitä kaikkea olet tehnyt miehen kanssa kun mulle jauhat vaan paskaa " ja taas mun olis pitänyt pyytää itkien anteeksi.

Ihan kaikki riidat on päättynyt nyt tuohon että mies vetää tuon suutelun mukaan ja laittaa mut itkemään ja pyytämään anteeksi sitä lopuksi.

En ole pakottanut miestäni olemaan kanssani ja olen sanonut että saa lähteä jos tahtoo, ei kuulemma tahdo koska rakastaa minua.

Miksi mies sitten vetää aina ihan aina tuon jutun riitoihin mukaan? Joo ja tiedän että vika on minussakin, mutta pitääkö mun tosiaan nuolla miehen persettä koko mun loppuelämän jos meinataan yhdessä olla?

Olen miehelle sanonut kerran että jos on jotain kysyttävää niin kysyy nyt ja sen jälkeen tuosta ei enään puhuta, mies sanoi ettei tahdo kysyä mitään, eikä halua enään puhua koko asiasta, miksi se ei silloin kysynyt? Vaan nyt aina kitsahtelee tuosta.

Mä vaan en jaksa koko elämää tuota syyttämistä (vaikka olen tehnyt väärin) sillä miehen kuten jo sanoin ei ole mikään pakko olla kanssani.

no se vain kaiketi sit söi miehen luottamusta niin paljon ja pahoitti sen mielen et se ei siitä ole päässy yli tai ei ole sen asian kanssa sujut.. ja sinuna en kyl tuossa mielen tilassa eroamaan alkais kun oot raskaanakin, sillon asiat voi saada muutenkin isot mittasuhteet ku muuteski mieli ailahtelee laidasta laitaan..

Kurja tilanne. Juuri tämän takia en oikein usko siihe nettä pettämisen jälkeen parisuhde voi jatkua onnellisena. Ei sitä kuitenkaan voi unohtaa kun tulee niin kovasti loukatuksi. Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin. Tsemppiä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Kurja tilanne. Juuri tämän takia en oikein usko siihe nettä pettämisen jälkeen parisuhde voi jatkua onnellisena. Ei sitä kuitenkaan voi unohtaa kun tulee niin kovasti loukatuksi. Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin. Tsemppiä. :hug:

Tähän minäkin alan kallistua, tuntuu vaan että meni ihan hyvin pettämisen jälkeen, mutta se olikin varmasti pelkkää esittämistä.

Ja mä tiedän että oon tehnyt väärin, mutta oon se minäkin vaan ihminen enkä jaksa aina tuota samaa huutamista ja syyttämistä, en vaan jaksa.

Mulla on muutenkin niin paska fiilis koko tapahtuneesta, että haluaisin yrittää unohtaa koko asian, mutta eipä se tule tuolla onnistumaan.

Koko aamun oon vaan taas märissyt kun niin paha olla.

Jos asia on anteeksi annettu ja käsitelty niin silloin siihen ei minusta tulisi enää palata, varsinkaan aivan muissa yhteyksissä.
Miehesi on saanut tuosta suutelusta aseen sinua vastaan ja taitaa käyttää sitä melko herkästi tietäen että reagoit siihen voimakkaasti ja hän saa etulyöntiaseman.

Minusta olisi paras jos vielä kerran ottaisitte asian esiin ja sopisitte ettei siitä sitten enää puhuta. Jos miehesi vielä tämänjälkeen yrittää asiaa käyttää niin älä anna tunteille ylivaltaa vaan torju "isku" viileästi toteamalla jotakin tyyliin "tikulla silmään joka vanhoja kaivelee" tms. tilanteeseen sopivaa, tällöin tuo ase menettää tehonsa eikä miehesi sitä varmaankaan niin hanakasti enää käytä, kun lopputulos ei ole toivottu.
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Jos asia on anteeksi annettu ja käsitelty niin silloin siihen ei minusta tulisi enää palata, varsinkaan aivan muissa yhteyksissä.
Miehesi on saanut tuosta suutelusta aseen sinua vastaan ja taitaa käyttää sitä melko herkästi tietäen että reagoit siihen voimakkaasti ja hän saa etulyöntiaseman.

Minusta olisi paras jos vielä kerran ottaisitte asian esiin ja sopisitte ettei siitä sitten enää puhuta. Jos miehesi vielä tämänjälkeen yrittää asiaa käyttää niin älä anna tunteille ylivaltaa vaan torju "isku" viileästi toteamalla jotakin tyyliin "tikulla silmään joka vanhoja kaivelee" tms. tilanteeseen sopivaa, tällöin tuo ase menettää tehonsa eikä miehesi sitä varmaankaan niin hanakasti enää käytä, kun lopputulos ei ole toivottu.

Kiitos, kun sain miehenkin näkökulmaa tähän ja logiikkasi kuulostaa aivan järkeen käyvältä. Juttelen miehelleni kun hän tulee töistä.

Jatkanpa vielä...
Tammihärän kommentti oli hyvä, ehdottaisin vielä lisäks, että jos miehesi vielä joskus riidan päätteeksi asiasta puhuu, niin voisit vaikka todeta, että olen jo pyytänyt anteeksi ja jos haluat että asiasta vielä puhutaan niin toivon että se tapahtuu asiallisesti eikä tälleen riidan aikana. tms...

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Jatkanpa vielä...
Tammihärän kommentti oli hyvä, ehdottaisin vielä lisäks, että jos miehesi vielä joskus riidan päätteeksi asiasta puhuu, niin voisit vaikka todeta, että olen jo pyytänyt anteeksi ja jos haluat että asiasta vielä puhutaan niin toivon että se tapahtuu asiallisesti eikä tälleen riidan aikana. tms...

Tuo minusta onkin ahdistavaa että tapeltas me vaikka tulitikkulaatikosta, niin riita loppuis siihen että minä pyydän itkien anteeksi. Mutta en ymmärrä sitäkään miksi siittä ei voi kerralla puhua ihan kunnolla (puhuttiin kyllä silloin kun kerroin miehelleni) vaan aina pitää vetää se joka asiaan mukaan.

Meillä ollut aikanaan vastaavanlainen tilanne, siis että minä olen pettänyt suutelemalla toista, ja kertonut sen jälkeen siitä miehelle... mies oli tottakai todella pettynyt minuun ja vihainen mutta halusi antaa anteeksi ja jatkaa kanssani. Sanoin silloin miehelleni, että joko annat anteeksi nyt , ja unohdat asian, eikä sitä koskaan nosteta enää pintaan tai sitten vaihtoehtoisesti erotaan.... koska itse en halua kuulla siitä lopunelämääni.

Tapahtumasta on nyt n. 4 vuotta eikä mies ole tuonut asiaa enää koskaan esille. Arvostan miestäni siinä asiassa kyllä todella paljon!

Sinuna ottaisin aikalisän, koska hormonit on tossa vaiheessa niiiiiin sekaisin. Kattelette nyt ihan rauhassa tilannetta. Ihanaa loppuodotusta, älä pilaa sitä eropohdinnoilla!

Lainaus" Tuo minusta onkin ahdistavaa että tapeltas me vaikka tulitikkulaatikosta, niin riita loppuis siihen että minä pyydän itkien anteeksi. Mutta en ymmärrä sitäkään miksi siittä ei voi kerralla puhua ihan kunnolla (puhuttiin kyllä silloin kun kerroin miehelleni) vaan aina pitää vetää se joka asiaan mukaan."

Varmastikin ahdistaa, eikä minusta sinua kohtaan kovin reiluakaan, mutta, tuota juuri tarkoitin sillä että miehelläsi on käytössään ase sinua vastaan, joka vieläpä tainnut toimia hyvin..
Tietää että kaivaessan tuon asian esiin saa sinut kyyneliin ja helpommin oman tahtonsa läpi.
Joten hän on silloin herkästi sitä käyttämässä, sinun tuleekin nyt tehdä tuo ase tehottomaksi ja olla reagoimatta siihen, ainakaan näkyvästi, jolloin sen teho pehmenee eikä miehesi saa enää sitä käyttämällä palkintoa murtumisestasi.
-Olet nyt palkinnut miehesi tuon asian käytöstä reagoimalla siihen voimakkaasti ja täten näyttämällä pehmeytesi.

Toinen asia sitten se että ettei sitä tulisi minusta käyttää muutenkaan jos kerran asia sovittu jo ja anteeksi annettu.

Yhteistyössä