Suutahdinko miehelleni mielestänne aiheetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olimme perhelomalla ulkomailla, olin selvästi jo raskaana ja alkuillasta olimme kävelyllä rantakadulla koko perhe, kun vastaan tuli kaksi nuorta, hyvännäköistä naista hyvin vähissä pukeissa ja tarjosivat minulle jonkun strippi/seksibaarin flaieria. Kieltäydyin kohteliaasti sitä ottamasta vastaan, jolloin naiset ilveilivät keskenään selvästi minusta ja vielä päälle naurahtaen iskivät silmää miehelleni, joka purskahti nauruun.

Ja se miksi, tästä suutuin koska koin että mies ilveli minun kustannuksellani näiden naisten kanssa. En ole mikään pirttihirmu, eikä minua tosiaan haittaa vaikka mies katselisi muita naisia, mutta koska meillä oli mukana 2v ja 6v lapset, niin en oikein kokenut että minä olen millään tavalla heidän kohdeyleisöään, ja minullehan he sitä esitettä tarjosivat... joten oikeuteni oli kieltäytyä ottamasta sitä vastaan ihan ilman mitään nolaamista.

kuulostat aika nipolta. ihan jo siitä syystä että viitsit tämmöistä asiaa vatvoa mielessäsi ton kyseisen loman jälkeenkin. relaa vähän, niin se ukkoskin vaan teki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuulostat aika nipolta. ihan jo siitä syystä että viitsit tämmöistä asiaa vatvoa mielessäsi ton kyseisen loman jälkeenkin. relaa vähän, niin se ukkoskin vaan teki.

No en vatvo. Tulipa vaan mieleen. Mutta kiitos vastauksestasi :)

Kyllä varmaan.
Vaikea tilanne.
Nopeasti tuleva tilanne, jossa ei osaa käyttäytyä oikein. ehkä nauraa vaikka ei nauratakaan...
Voitko jutella miehelle ja kertoa että loukkasi?

Luultavasti miehesi ei irvaillut sinulle naisten kanssa, vaan nauroi tilanteelle.

Totta puhuen kuulostat minunkin mielestäni hiukan nipolta, kun sanot "Kieltäydyin kohteliaasti..". Eihän noin absurdissa tilanteessa voi kieltäytyä kohteliaasti , kenties nauraen, ohimennen, tms, mutta kohtelias kieltäytyminen nyt vaikuttaa aika nipolta.

Musta toi on omalta mieheltä todella törkeää ja loukkaavaa käytöstä! Mä loukkaantuisin suuresti ja varsinkin "herkässä" tilassa ja kyl oman miehen pitäis olla aina se joka suo puolustaa eikä lähde nauramaan sulle joidenkin strippinaisetn kanssa!! heh.. mä ihan kiehun täällä :) pitäiskö ootta iisimmin!

no mulle tuli mieleen, että miehesi kun purskahti nauruun, teki sen enemmän siitä syystä, että ne naiset oli huvittavia ja noloja silmäniskuineen ja ilveilyineen! ei tullu mieleenkään että ois sulle nauranut.

mä olisin napannu varmaa jompaa kumpaa mimmiä letistä kiinni ja pyöräyttäny pari kertaa, et olis vitsit jääny siihe mun kustannuksella.. eipä ainakaa tarttis jälkikäteen vatvoa. nojoo ei nyt oikeesti, mutta pointti siinä, että ylipäätänsäkin mä oon huomannu et ihan mikä vaan tilanne missä itestä tuntuu huonolta, ni sille kannattaa samantien tehdä jo siinä tilanteessa jotain ITSE!! edes jotain, ettei tarvii jälkikäteen jossitella ja harmitella jne.. Get it?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Luultavasti miehesi ei irvaillut sinulle naisten kanssa, vaan nauroi tilanteelle.

Totta puhuen kuulostat minunkin mielestäni hiukan nipolta, kun sanot "Kieltäydyin kohteliaasti..". Eihän noin absurdissa tilanteessa voi kieltäytyä kohteliaasti , kenties nauraen, ohimennen, tms, mutta kohtelias kieltäytyminen nyt vaikuttaa aika nipolta.

Jahas... siis tarkoitin että kieltäydyin kohteliaasti kun sanoin hymyillen että "No thank You". Mä en tosiaan käsitä mitä nipoa tässä oli ja tosiaan, miksi ihmeessä edes minulle sitä tarjosivat eivätkä miehelleni?

Alkuperäinen kirjoittaja :P:
mä olisin napannu varmaa jompaa kumpaa mimmiä letistä kiinni ja pyöräyttäny pari kertaa, et olis vitsit jääny siihe mun kustannuksella.. eipä ainakaa tarttis jälkikäteen vatvoa. nojoo ei nyt oikeesti, mutta pointti siinä, että ylipäätänsäkin mä oon huomannu et ihan mikä vaan tilanne missä itestä tuntuu huonolta, ni sille kannattaa samantien tehdä jo siinä tilanteessa jotain ITSE!! edes jotain, ettei tarvii jälkikäteen jossitella ja harmitella jne.. Get it?? :)

hm. entäs jos sun lapset matkivat ja vahingossa tappavat jonkun kun turrvautuvat ekaksi väkivaltaan eivätkä tajua että esim. toisen tönäiseminen kun hän juo koulussa juoma-automaatilta, voi tappaa? (näin mulle opetettiin, joku luennoitsija joka kävi koulussa puhumasa väkivallasta)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja :P:

hm. entäs jos sun lapset matkivat ja vahingossa tappavat jonkun kun turrvautuvat ekaksi väkivaltaan eivätkä tajua että esim. toisen tönäiseminen kun hän juo koulussa juoma-automaatilta, voi tappaa? (näin mulle opetettiin, joku luennoitsija joka kävi koulussa puhumasa väkivallasta)

niinku jos opettelisit lukemaan niin tuolla mun kirjotuksessa lukee että en ollut tosissani. aika kaukaa haettua toi sun läppäs muutenkin. kannattaa varmaan riisuu ne vaaleenpunaset lasit silmiltä tai joudut iteki paskoihin tilanteisiin elämässä.

Tollasilla naisilla ei ole elämässään enää mitään kuin ulkonäkönsä. Oikeasti ovat kateellisia nuorelle parille, joilla lapsia. Tyhmää ilveillä sun miehelle mutta mieheltäsi myös tyhmää purskahtaa nauruun, koska sen voi tulkita monella tavalla. Mun mies ei tekis noin, mut siks se onki mun mies. :)
Ymmärrän ap hyvin loukkaantumisesi, mutta jos suhteessa ei muuten ole ongelmaa ja miehesi on sua kohtaan hyvä ja lojaali, niin voit unohtaa koko asian.

Ihan hyvä, että näytit, mitä ajattelit. Ehkä se opettaa sun miestäsi. Jos ja kun, se rakastaa sua oikeasti se ei enää toisten tee sellaista mikä loukkais sua.

Mulle on käynyt samantyylinen tapaus joitakin vuosia sitten, ja kerran kun ärähti, niin toisten niin ei oo käynyt. Ei ne miehet haluu satuttaa tahallaan, ne ei vaan aina tajuu....

Yhteistyössä