V
vieras
Vieras
Olimme perhelomalla ulkomailla, olin selvästi jo raskaana ja alkuillasta olimme kävelyllä rantakadulla koko perhe, kun vastaan tuli kaksi nuorta, hyvännäköistä naista hyvin vähissä pukeissa ja tarjosivat minulle jonkun strippi/seksibaarin flaieria. Kieltäydyin kohteliaasti sitä ottamasta vastaan, jolloin naiset ilveilivät keskenään selvästi minusta ja vielä päälle naurahtaen iskivät silmää miehelleni, joka purskahti nauruun.
Ja se miksi, tästä suutuin koska koin että mies ilveli minun kustannuksellani näiden naisten kanssa. En ole mikään pirttihirmu, eikä minua tosiaan haittaa vaikka mies katselisi muita naisia, mutta koska meillä oli mukana 2v ja 6v lapset, niin en oikein kokenut että minä olen millään tavalla heidän kohdeyleisöään, ja minullehan he sitä esitettä tarjosivat... joten oikeuteni oli kieltäytyä ottamasta sitä vastaan ihan ilman mitään nolaamista.
Ja se miksi, tästä suutuin koska koin että mies ilveli minun kustannuksellani näiden naisten kanssa. En ole mikään pirttihirmu, eikä minua tosiaan haittaa vaikka mies katselisi muita naisia, mutta koska meillä oli mukana 2v ja 6v lapset, niin en oikein kokenut että minä olen millään tavalla heidän kohdeyleisöään, ja minullehan he sitä esitettä tarjosivat... joten oikeuteni oli kieltäytyä ottamasta sitä vastaan ihan ilman mitään nolaamista.