¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Kassu...paljon mahdollista että ollaan oltu samassa pinossa...jotenkin tunnut tutulta...ollaanko oltu myös yksäripuolella samaan aikaan? Siellä en oo pitkään aikaan käynyt ;)

Mua välillä ärsyttää ainaiset uskonnon tivaamiset, säälivät katseet, ja kysymykset että tosiaanko kaikki on sun omia?

Ennen seitsemättä raskautta en ollut kokenut yhtään keskenmenoa. Jotenkin luokittelin itseni ihmisiin, joille ei niin helposti tule keskenmenoja...sitten tuli yksi, toinen ja vielä kolmaskin...ja seitsemännen lapsen piti olla seitsemäs ja kahdeksas...Kipeitä asioita nämä keskenmenot ovat olleet...toivottavasti ei tulisi enää koettua. Ensimmäinen oli kaikkein kipein ja tapahtui vasta ns. turvallisilla viikoilla.

Meillä aikoinaan ajateltiin, että kymmenen lasta olisi unelma...ja sitä kohti ollaan menossa. Mitenkähän sitä sitten osaa luopua raskausajatuksesta, kun/jos meille vielä suotaisiin lapsi. Ehkä pitää sitten alkaa pikkuhiljaa odotella lapsenlapsia ;) No ei onneks oo vielä vähään aikaan ajankohtaista. No mies totes tuossa hiljattain, että meidän tuurilla viimeinen veijari on sitten kolmoset ;) Mä en oo ajatellut käyttää mitään ehkäisyä, että tulee sitten jos tulee. Onneks meillä miehen kanssa yhteneväiset haaveet ja toiveet.
 
pia
Mä jo malttamattomana tein testin aamulla :D negahan se oli, menkkojenkin pitäs alkaa vasta perjantaina aikasintaa ja voihan kierto olla sekasin pillereistäkin vielä!

Aika uskomatonta et mä teen testejä kun justiin murehdin sitä ettei mies muuta mieltänsä ikinä ja nyt ollaan tässä pisteessä kun mieskin tuli järkiinsä :heart:

Nyt vaan odottelemaan että menkat alkaa, niin pääsee taas uudelle yrityskierrolle tai toivoa ettei alakaan ja että päästiin helpolla, mikä kyllä on aika epätodennäköstä!

Nyt jatkamaan loputonta siivous ja pyykkäyssuota :wave:
 
:snotty: miks ei vieläkään.... voiko satunnainen imetys olla noin ehkäisevää.. 4 päivää myöhässä ja eilen illalla alko. Pitäis olla onnellinen noista 4 mutta mutta.....

Anteeksi että tulin tänne kirjoittamaan vaan tämän mutta oli pakko saada kirjoittaa johonkin. Harvoin tulee täällä käytyä eli en kauheen vakkari kirjoittaja ole enkä ole teitä muitakaan oppinut tuntemaan, eli aika ulkopuoliselta tuntuu........ :ashamed: AHISTAAAAAAA!!!!!
 
Saahan tänne tulla purkautumaan Äippä4ptpt. Siis yritättekö viidennettä? Kuule, mä en ole KOSKAAN ollut niin malttamaton ja tärähtänyt kuin vuosi sitten jouluntienoilla, kun yritimme tosissaan sitä viidennettä Oli kuule ovistestiä ja sitä sun tätä apuna. Ei se mitään kivaa ollut :/ Toivotaan, että tärppäisi pian ja pääsisit nauttimaan raskaudestasi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Saahan tänne tulla purkautumaan Äippä4ptpt. Siis yritättekö viidennettä? Kuule, mä en ole KOSKAAN ollut niin malttamaton ja tärähtänyt kuin vuosi sitten jouluntienoilla, kun yritimme tosissaan sitä viidennettä Oli kuule ovistestiä ja sitä sun tätä apuna. Ei se mitään kivaa ollut :/ Toivotaan, että tärppäisi pian ja pääsisit nauttimaan raskaudestasi!
Juu viides ois haaveissa.. puol vuotta jo ollut haaveissa. .... no ei auta kun yrittää taas uudelleen .. Luulis jo et tässä vaiheessa vähän ois malttia tullu mut ei. sama tärinä kun pari vuotta sitten.
 
...mä vasta pakkomielteinen olin tän 9. kanssa ;) Multa otettiin papatesti (edellisestä oli jo vierähtänyt aikaa). Tuttu terkkari sitte totes (kun ties että yritetään vauvaa) et nyt äkkiä kotiin...näyttää rouva ovuloivan. Mun piti käydä kaupoilla samalla, mutta maitopurkit unohtuivat sen siliän tien...ajoin kotiin ja 9kk myöhemmin syntyi suloinen tyttö ;)
 
Täälä kans tuntuu kuumeilu käyvän aina vaan kamalammaks :D ovistestejä ja greippimehua :LOL: eilen tosiaan pongasin testillä oviksen, joten hope so että parin viikon päästä siihen r.testiinkin plussa pärähtäis. Yrittämisestä ei ainakaan oo kiinni ;)

ah, ihanaa.. ollaan muutamalta talo firmalta tarjouksia kyselty. Pitäisi alkaa rakentaan. Niin ihanaa, oma juuri itselle tehty talo :heart: makuuhuoneita 4-5 jotta sitten on tilaa tulevillekkin pikkuisille :heart:
niin ja jos en aiemmin jo maininnut niin nuo kaks tirppanaa on poikia ja tosiaan vanhempi nyt täyttää 13.4 5vuotta ja nuorempi on 2v6kk
 
Tulinpa kurkkaamaan välillä tännekkin. Oli kiva huomata että uusiakin on tullut, joten tervetuloa :flower: Meillä muuten samoin! 3 tyttöä ja poika ;) Sinne listaan voisi lisätä myös mun tiedot. Eli 28v (täytin just 11.3:) viidettä kuumeillaan + espoo. Meillä huomenna 2v synttärit. Ihana huomata miten tuokin pikku ukko alkaa olla ISO poika. Puhetta alkaa tulla jo hyvin =) Kilppariarvot sain eilen (n. 2v sitten todettiin vajaatoiminta kolmosen syntymän jälkeen kun alkoi hiukset lähteä) ja kiva uutinen että arvot ovat just niinkuin pitää, joten sekin olisi + raskaudelle. Ajattelin jo sitäkin kun menkat tulevat nyt säännöllisesti että saisi miettiä ollakko vai eikö olla kunhan aletaan yrittämään =)

Alkuperäinen kirjoittaja heinämasu2008:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
Teilläkin on aika tiuhaan tullut..onkos tyttöjä ja poikia??

Tuohon etusivun listaan jos haluaa iän ja kuinka mones haaveissa niin kertokaas tietoja niin lisään sitte :attn:



kolme tyttöä ja yksi poika (5v) juu onhan nuo tullu tiuhaan tahtiin :) välil tuntuu et ei yhtään enempää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Ja Millukka: ihanaa että on joku TASAN samassa veneessä :heart: Salaa minäkin ihan hissukseen kuumeilen. Ja sitä kuudetta.Mies on sitä mieltä, että näin on hyvä.....mutta......
Meillä on ihan sama juttu, että miehen mielestä meillä on jo lapsia tarpeeksi, mutta minä toivoisin vielä yhtä vauvaa. Meillä on 6 lasta ja 7:stä haaveilen. Poikia meillä on 5 ja sitten 1 tyttö. Ihana olis saada vielä toinen tyttö :heart: Voi, kun se joskus vielä toteutuis! Nyt elän toivossa ja kuulostelen olotilaani, kun kävi 1 ja puol viikkoa sitten niin, että mies suostui kierron 5:nä päivänä ilman kumia hommailemaan, että jos oliskin tärpännyt. Kai se on aika epätodennäköstä kierron tossa vaiheessa, mut jos kierto oliskin vähän heittäny tässä kuussa. Varmaan ei miehellekään sitten lopulta olis niin kamala asia, jos tulis uus vauva, ku kerran suostui tolleen tekemään. Ja se kyllä tietää, että mä haaveilen vauvasta. Meiän vanhin on 13v ja nuorin 2v.
 
Mä en itse asiassa ymmärrä miksi mun mies laittaa hanttiin :/ kuudetta toivoessani. On laittanut kakkosesta asti hanttiin :LOL: ja lopulta myöntynyt ja aina on ollut yhtä onnessaan :attn: . Nytkin sanoi kuopusta katsoessa,että "Kyllä sinun vaan oli tarkoitus tänne meidän perheeseen tulla." Olen joskus tässä itseltänikin salaa (ja NYT hävettää, mutta älkää tuomitko) miettinyt, että mitä jos parin vuoden päästä otattaisin tämän kierukan pois, enkä kertoisi siitä :ashamed: Tiedän:IHAN KAMALAA miestä kohtaan. Mutta kuume on kuume ja ihan polttava.......antakkee anteeksi typerät ajatukseni :ashamed:
 
Nyt ovat tämän vuoden virpomiset virvottu. Meillä 8 lasta kävi virpomassa ;) Ihana tuo 2.vuotias...kun sanoin että lähdetkös virpomaaan, niin toinen ihan mukana tosissaan (vaikka ei varmana tiennyt mitä pitää tehdä), mutta laitettiin kasvomaalit (niinkuin isoillakin) ja hän otti sitten isommista mallia ;) Lasten riemua on niin ihanaa seurata ;)

Kassu...yritä nyt vielä suostutella miestäsi kuutosen hankintaan. Mä en halua tuomita ketään, mutta itse en pystyis elämään moisen salaisuuden kanssa...aina lörpöttelemässä. Mä myös uskon avoimeen ja rehelliseen suhteeseen ja toivon ettei mun ja miehen välille tulis ikinä mitään salaisuuksia (ikuinen romantikko täällä :wave: ) Me naisethan ollaan tunnetusti mestarisuostuttelijoita (ja meillä on sopivat keinot käytössä)...pitää vaan osata nykiä oikeasta narusta. Me ollaan alunperin ajateltu kymmentä lasta...mutta mun mielestä tusina olis hyvä luku ;) ...joten kait se pitää alkaa miettiä keinoja kohta täälläkinpäin.

Mä täällä kans salaa toivon, että kohta taas tärppäis. Tosin edellinen on vasta himpun vajaat 6kk ja imettelen vielä häntä. Toisaalta olis hyvä, jos sais painoa tiputettua ennen seuraavaa + . No ehkäistä en ajatellut, joten tärppää sitten kun on tärpätäkseen...toivottavasti ;)

Iloista pääsiäisen odotusta kaikille kuumeilijoille

Mamma Muu
 
Mukaan voisin kai minäkin änkeä....
:whistle:
Ensimmäistä kertaa vauvakuume on äitynyt todella pahaksi. Haluaisin niin sen viidennen, viimeisen. (Olen jo teininä asettanut ITSELLENI lapsen hankinnan ikärajaksi 30v.) Nyt tuo ikä alkaa olla saavutettu ja olen huomannut että vauvakuume on järkyttävä. Mutta, mutta... Mies on ailahteleva. Välillä hänen mielestä se olisi ok, mutta suurimmaksi osaksi (järjellä ajateltuna) hän olisi täysin tyytyväinen näin. Enkä tietenkään häntä voi pakottaa.

Olen taustaillut teitä jo jonkin aikaa ja päätin että minäkin voisin tunnustaa unelmani ja lähteä mukaan teidän rinkiin.

Sinituuli
 
Vieläkö porukkaan mahtuu?
Kovasti on ruvennut vauvakuume vaivaamaan vaikka kuopus on vasta 10kk.
Tällä hetkellä perheessä on 4 lasta joista vanhin on tyttö (pian 14v.) ja nuoremmat poikia (10v, 6v. ja 10kk)
Vielä en ole saanut miestä kuumeiluun mukaan, mutta eipä se ennenkään ole kovin vaikeaa ollut ;)
 
Hei kaikille.
meillä on 7.v tyttö, kaksoset tyttö&poika 5.v, ja neljättä yritämme kovin, tuskimpa tosin siihen neljään tulee jäämään. :LOL:
kaksoset oli ihan spontaani raskaus, joten mielenkiinnolla odotan sitten kun kun tärppää et montakos matkustajaa siellä on tällä kertaa kyydissä??? :heart: :heart:
 
Vauvakuume sen kun nousee. Olin jo vakaasti päättänyt pudottaa painoa -15kg (hyvässä vauhdissa on tässä kevään mittaan tippunut jo -28kg)...ja nyt taitaa tyssätä tuohon. Kihelmöi kokoajan ajatus, että sais uus vauva jo kohta saada alkunsa. Toisaalta kierto on ihan sekaisin (painonlaskusta johtuen)...eli ei varmaan helpolla tärppää...kai! Takokaa mulle järkeä päähän...PLIIS!!!!!
 

Yhteistyössä