Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28451713]Toin vain esiin, että suomalaiset näkemykset asioista kuten vapaus, tasa-arvo ja seksuaalisuus eivät ole niitä ainoita oikeita maapallolla, halusimme tai emme.

[/QUOTE]

Kautta aikojen nuoria tyttöjä, jopa ihan vauvaikäisiä, on raiskattu. Tiedän kyllä, että poikiakin. Mutta pääasiassa kuitenkin tyttöjä.

Tuollaisten asioiden kieltäminen on täysin oikein. Se ei saa riippua yhteiskunnasta. Aina löytyy sairaita miehiä, munat pois tai häkin ovi heilahtaa. SE on oikea periaate se.

Oikeastaan tässä pitäisi lukea "Suurin osa naisista pitäisi saada seksiä isomunaisen miehen kanssa" sillä avain pitää olla oikeakokoainen lukkopesään ja M8 pultti ei sovi M14 mutterin reikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on;19874725:
Suurin osa naisista haluaisi seksiä isomunaisen miehen kanssa, galluptulos. Tämä on fakta.

aloittaja, päteekö nämä SINUUN:

Leveät kasvot

Brock-yliopiston tutkimuksen mukaan kasvojen leveys kertoo henkilön aggressiivisuudesta.

Huonot hampaat

Leedsin yliopiston tutkimuksen mukaan värjääntyneet ja harottavat hampaat eivät vetoa naisiin.

Huono ryhti

Suora selkä ja hyvä ryhti ovat naisten mieleen, sillä ne viestivät terveestä ja vahvasta kumppanista.

Vai että oikein 14-vuotiaita :laugh:

Jotkin 13-17 -vuotiaat pukeutuu, elehtii ja meikkaa siihen malliin että kyllä paateuneemmankin miehen himot hyrähtää, uskokaa pois vaan. Uskoisin että kyse on nyt heistä, eikä niistä jotka vielä leikkii poneilla (toivottavasti vielä on niitäkin seiskaluokkalaisia, 10 vuotta sitten vielä oli kun itse olin yläasteella :( :) )

Mistä siis tiedän? No onhan mullakin silmät päässä. Kuljen päivittäin tämän kylän teinimestan ohi kun se sattuu olemaan kotimatkan varrella, ja välillä olen oikeasti välillä jopa kateellinen siitä kun ne vaan yksinkertaisesti on paljon paremman näköisiä kuin minä. Vaikka olenkin normipainoinen, käytän sopivasti kosmetiikkaa, paikat ei roiku (mm. kynä ei pysy ollenkaan, kun ei tosissaan roiku,, vielä :D ) syön terveellisesti, käyn salilla ja liikun muutenkin.

^ Todistelun makua, hihii, mutta palataanpas takaisin asiaan:

Eli menisin jopa uskomaan ja väittämään, että kylläpä vaan niitä 14- vuotiaita ois oikein kiva polkasta joidenkin miesten mielestä.

Terv n25 vee.

Nimimerkki vaihtunut matkan varrella enkä muistanut kirjoittaneeni tähän ketjuun ennen kuin luin oman tekstini vuosien takaa. Heti otsikon nähtyäni muistin tuon kyseisen saunaillan. Uskon että miehelläni on tästä asiasta vain käsitys vahvistunut.

Mitä väärää siinä on jos 18,5 vuotias puhdas ja fiksu mies rakastelee 16-17 vuotiasta ihanasti? :) miksi ette anna toisten nauttia elämästä? Harmittaako teitä omat vanhat miehet ja löystynyt värkkinne?

Itse kun olin teini-ikäinen, niin olisin halunnut olla vanhempien miesten kanssa. Mutta ei tapahtunut muuta kuin suutelua korkeintaan. Olin hyväkroppainen kaunis tyttö, mutta ei ne vanhemmat miehet halunneet olla niin nuoren tytön kanssa.

Mutta toki oli niitä muutamia vanhoja, kuvottavia, pervoja, hampaattomia juoppoja jotka minua yritti saada. Mutta kuka helvetti sellaisten miesten kanssa haluaa olla!?

Alle 18-vuotiaat ovat lapsia Suomen lain mukaan, vaikka 16-vuotiasta saa kuka tahansa vanha, likainen, limainen ukko käydäkin jyystämässä.
Onko tää nyt kateellisten panettelua tai kateellisen panettelua, ihmettelee normi kansalainen. Luulen ettei kukaan käytäytä ketään hyväksi. Kyllä 15 ja 18 vuoden välillä kehitys on huikea, nykyiset 15v ovat aivan muuta kuin 70 luvulla. Haloo vanhemmat. jopa 13 vuotiaat ottavat ensimmäiset seksikokemuksensa kylillä. Mitä sit se kuitenkin normaalia elämää nykyisin. Miksi se on kuin synnin tekoa. Monen perheen pitäisi kuitenkin katsoa peiliin, et voisikohan meissä itsessään olla vikaa lapsen käyttäytymiselle ettei heti tuomita omaa lasta tai muita. Seksiä eikä seksistä puhumista tarvitse pelätä nuoret tietävät siitä enemmän kuin me itse, he myös pitävät siitä tämä on totuus. Sanon
[QUOTE="vieras";28451692]Siis hyväksytkö sinä nuorten tyttöjen hyväksikäytön? Vanhat rasvaiset äijät hässimässä nuoria tyttöjä? Hyi saakeli, mikä miehen kuvatus sinä oikein olet?

Toin vain esiin, että suomalaiset näkemykset asioista kuten vapaus, tasa-arvo ja seksuaalisuus eivät ole niitä ainoita oikeita maapallolla, halusimme tai emme.

En ottanut kantaa, onko nuorten koulutyttöjen erotisointi, joka on vaikkapa Japanissa aivan julkista, aina tuomittavaa, vai onko esim. USA:n päinvastainen tapa heittää opettaja linnaan vuosikymmeniksi oppilasseksistä parempi ratkaisu. Minusta asiassa ei voi muodostaa arvojärjestystä, koska ihminen voi toimia moraalisesti oikein monenlaisessa seksuaalisuuden järjestelyssä yhteiskunnallisesti kunkin lainsäädännön puitteissa.[/QUOTE]

jopa ettei se heidän mielenrauhaa häiritse. Se on lähinnä 15 ja siitä yli lasten vanhempien tressi. Seurannut kehitystä hyvin pitkään. Eiköhän tämän ajan nuori tee kuitenkin niinkuin itse näkee parhaaksi vaikka kuinka vanhemmat sanoo vaikka mitä niin ei sillä kaiketi paljon vaikutusta ole. varsikin jos luottamus ei pelaa. Mutta pointti on se ettei seksissä mitään vikaa ole vaan se pitää oikein oivaltaa muuten kaikki suhteet kaatuvat. Ruokatottumuksetkin pilataan nykyajan hömpötyksillä. Nykyaika ei ole tuonut tullessaan mitään parempaa kuin mitä oli 60 ja 70 luvulla. Päin vastoin asiat ovat menneet huonompaan suuntaan.
oin vain esiin, että suomalaiset näkemykset asioista kuten vapaus, tasa-arvo ja seksuaalisuus eivät ole niitä ainoita oikeita maapallolla, halusimme tai emme.

En ottanut kantaa, onko nuorten koulutyttöjen erotisointi, joka on vaikkapa Japanissa aivan julkista, aina tuomittavaa, vai onko esim. USA:n päinvastainen tapa heittää opettaja linnaan vuosikymmeniksi oppilasseksistä parempi ratkaisu. Minusta asiassa ei voi muodostaa arvojärjestystä, koska ihminen voi toimia moraalisesti oikein monenlaisessa seksuaalisuuden järjestelyssä yhteiskunnallisesti kunkin lainsäädännön puitteissa.[/QUOTE]

jopa ettei se heidän mielenrauhaa häiritse. Se on lähinnä 15 ja siitä yli lasten vanhempien tressi. Seurannut kehitystä hyvin pitkään. Eiköhän tämän ajan nuori tee kuitenkin niinkuin itse näkee parhaaksi vaikka kuinka vanhemmat sanoo vaikka mitä niin ei sillä kaiketi paljon vaikutusta ole. varsikin jos luottamus ei pelaa. Mutta pointti on se ettei seksissä mitään vikaa ole vaan se pitää oikein oivaltaa muuten kaikki suhteet kaatuvat. Ruokatottumuksetkin pilataan nykyajan hömpötyksillä. Nykyaika ei ole tuonut tullessaan mitään parempaa kuin mitä oli 60 ja 70 luvulla. Päin vastoin asiat ovat menneet huonompaan suuntaan.

Teinit harrastakoon seksiä minun puolestani keskenään. Mutta jos yli 30-vuotiaat haaveilevat 14-vuotiaista niin se on minusta ainakin hyvin vastenmielistä.

Jos sinusta niin ei niistä monesta teinistä. Seksi on sitä parasta lääkettä moneen juttuun jos olet huomannu. mikä seksistä tekee niin ahdasmielistä?? Eiköhän mennä vain eteenpäin ja katsotaan miten nuoret vusivuodelta kasvavat nuorempana sukukypsyyteen. Ei sille mitään voi, luonto vain on sellainen.
Ihmisillä ja eläimillä turhat syyttelyt ovat turhia.

Jotkin 13-17 -vuotiaat pukeutuu, elehtii ja meikkaa siihen malliin että kyllä paateuneemmankin miehen himot hyrähtää, uskokaa pois vaan. Uskoisin että kyse on nyt heistä, eikä niistä jotka vielä leikkii poneilla (toivottavasti vielä on niitäkin seiskaluokkalaisia, 10 vuotta sitten vielä oli kun itse olin yläasteella :( :) )

Mistä siis tiedän? No onhan mullakin silmät päässä. Kuljen päivittäin tämän kylän teinimestan ohi kun se sattuu olemaan kotimatkan varrella, ja välillä olen oikeasti välillä jopa kateellinen siitä kun ne vaan yksinkertaisesti on paljon paremman näköisiä kuin minä. Vaikka olenkin normipainoinen, käytän sopivasti kosmetiikkaa, paikat ei roiku (mm. kynä ei pysy ollenkaan, kun ei tosissaan roiku,, vielä :D ) syön terveellisesti, käyn salilla ja liikun muutenkin.

^ Todistelun makua, hihii, mutta palataanpas takaisin asiaan:

Eli menisin jopa uskomaan ja väittämään, että kylläpä vaan niitä 14- vuotiaita ois oikein kiva polkasta joidenkin miesten mielestä.

Terv n25 vee.
Näinhän se menee oikeesti et 13V tyttö kattelee jo vanhempiaan koska tytöt/naiset ovat kehityksessä 2-4 vuotta edellä poikia/miehiä. Ei siis ole mikään katastrofi jos nuoremmat tytöt seukkaavat itseään vanhempien poikien kanssa. Parempi näin. Mielestäni on hyvä että nainen on miestä nuorempi, silloin vältytään monelta nekatiiviselta asialta. Ajatellaan asiaa näin, vanhempi mies on aina naisen näkökulman mukaan seksikäs tai muuten hyvännäköinen. Tarkoitan sitä joka on tosia asia että nainen vanhenee tyylikkäästi mutta nopeammin kuin mies. Silloin arvot voivat kääntyä nuorekkaampaan suuntaan miehenpuiolelta. Kunhan nyt kerroin mielipiteeni asiasta. Siksi mielestäni Naisen ja miehen ikäero olisi hyvä olla ainakinkin kymmenen - viisitoistavuotta. Nainen nuorempi kuin mies, mene ja tiedä. Tämä oli oma ajatukseni, kyllä nainen nuortempi kuin mies, pidän ajatukseni voimasa.

Tiesitkö että naisen perse (lue:lantio) kasvaa 20 ikävuoteen saakka? Ne kehittyvät nupputissit eivät taida vielä tarkoittaa naisen vartaloa. Sairaita ne yksilöt ovat, valitettavasti, jotka kakaroista kiksejä saa. Jos eivät sairaita, niin ainakin älyllisesti kehityksestä jäljessä.

Ihan näin empiiristen havaintojen erusteella: Kyllä se naisen PERSE kasvaa (leviää) paljon yli kakskytvuotiaalla. Lantiosta en sitten tiedä.

Miksi naiset vetävät herneen nenään jos +30v harrastaa seksiä 16-vuotiaan tytön kanssa? Aina koitetaan nokitella sillä et naiset tahtoo saada isoa munaa. Mitä sitten? Ei tämä mikään kilpailu ole.

Itse 35-vuotias lapseton mies. En todellakaan kieltäytyisi 16-vuotiaasta! Tietty pitää olla molemminpuolista. Ja voi nuorempikin olla todella seksikäs. Mutta lakia en rikkoisi.

Voitte käydä vaikka teen gallery tai prime jailbait .com katsomassa tyttöjä. Todella seksikkäitä moni. Fantasiaa 'teiniprinsessoista'. Lakia tosin ei saa rikkoa.

Yhteistyössä