Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ällöä? Se on LAITONTA! Tässä jutussa ne haastateltavat oli vielä heteroita ja painostettu lesbosuhteeseen vanhemman naisen kanssa.

Pikkasen pahempi kun että 16v tyttö harrastaa seksiä ilman painostusta 30v kanssa.
Jos oisin ollu kolmikymppinen lesbo, niin en ois pitkällä tikullakaan koskenu 16-vuotiaaseen pimuun.

Täällä mies joka eri mieltä. Nuorissa naisissa seksikästä on toki se nuoruus ja viattomuus, mutta siihen se usein jää. Sängyssä ne on juuri niitä kuuluisia lahnoja, jotka ei osaa muuta kuin pussata ja puristaa pakaroista. Hyvin harva nuori nainen on myöskään posliini.

Parhaimmillaan nainen on 30-45. Silloin kauneutta edelleen on ja oman seksuaalisuuden kanssa on päästy sinuiksi. Ne uskaltaa ja rohkenee. Sille mille 18v tyttö sanoo yäk, ei tuollaista, niin 33v sanoo että kokeillaan jos sä kerran siitä tykkäät.

• Tykkää
Reactions: r0s
Tota… mun nurkkabaarissani ei ole alle kakskymppisiä.

Ja mä unohdin sanoa että mun sukua on "siunattu" ulkonäöllä jolla ei tarvitse edes haaveilla alaikäisenä baariin pääsevänsä.

Tai no, olin mä kerran Lallintalolla katsomassa jotain bändiä vaikka ikäraja olikin olevinaan kahdeksantoista. Sisään pääsin joo mutta baaritiskillä alkoholipitoisenjuoman hankkiminen kyllä jäi siihen ku ei ollut näyttää papereita. -Se oli kasikytlukua se, silloin ei ollut moisia sanktioita alaikäisiä sisäänpäästäville mitä nykyään.

Oöen mä harrastanut yhden illan juttuja. Ja ellei kaikin puolin niin ainakin mieletään kypsymätön. Saattaa uskoa että tää on se elämänmittainen juttu vaikka toinen oikeasti haluaa vaan sen pikaisen ja sit kotiinsa äreän vaimon/miehen viereen koska se hoitaa kodin ja lapset.
Sä perustat kaiken omaan nuoruutees ja kokemuksiisi. Onhan naisia jotka harrastaa yhden illan juttuja. Kaisa Merelä tms ja se Iida, bloggaajia. Ja Forsström myy seksiä vapaaehtoisesti. Kaikki ihan ehjiä naisia.

Sä perustat kaiken omaan nuoruutees ja kokemuksiisi. Onhan naisia jotka harrastaa yhden illan juttuja. Kaisa Merelä tms ja se Iida, bloggaajia. Ja Forsström myy seksiä vapaaehtoisesti. Kaikki ihan ehjiä naisia.

En mä ole penskana sortunut vanhoihin ukkoihin. o_O

Mutta useampaa kaveria olen kyllä lohdutellut.

Ja muista en tiä mutta viimeksi mainittu on iältään mua vanhempi! Ei kuusitoistakesäinen! Ja kunnon nainen vaikka olenkin eri mieltä seksin myymisestä.

Kaikki mainitsemasi myös aikuisia.
Se 16-vuotias voi olla korvien välistä ihan hurjan raakile.

Sen takia aikuinen jättää alaikäisen rauhaan.

• Tykkää
Reactions: r0s
Kaikki mainitsemasi myös aikuisia.
Se 16-vuotias voi olla korvien välistä ihan hurjan raakile.

Sen takia aikuinen jättää alaikäisen rauhaan.
Miks 16v menisi enemmän rikki siitä että nusauttaa 35-vuotiasta kun toista 16-vuotiaasta? Luulisi että just harvemmin kiintyy vanhempaan vaan homma on pelkkää seksiä.

Luulen et tää kaikki moralisointi johtuu vaan siitä, että itsellä on teinejä ja omasta moraalista seksin suhteen.

Miks 16v menisi enemmän rikki siitä että nusauttaa 35-vuotiasta kun toista 16-vuotiaasta? Luulisi että just harvemmin kiintyy vanhempaan vaan homma on pelkkää seksiä.

Luulen et tää kaikki moralisointi johtuu vaan siitä, että itsellä on teinejä ja omasta moraalista seksin suhteen.
Tämä!
Niinhän sitä luulis. Mutta tiedätkö varmaksi varmasti ettei se 16- vuotias kiinny tai katso sinun olevan se vastuullinen aikuinen joka huolehtii? Ihan eri asia on samanikäisen kanssa lähteä arkoina harjoittelemaan yhdessä seksin saloja.

Ja mitä moraaliin tulee ko.asiassa niin onhan taas näemmä myös moraalittomia liikenteessä joiden kirjoituksista käy myös ilmi että pelkkä himohaluaminen ei jäisi siihen vaan jos tilaisuus tulisi niin se myös hyväksi käytettäisiin. Mun mielestä se aikuinen mies ei ole siinä kohtaa sitä aikuista miestä nähnytkään vaan ainoastaan kulkee pedofiilisväritteisten himojensa ja mulkkunsa vietävänä.

Tämä!
Niinhän sitä luulis. Mutta tiedätkö varmaksi varmasti ettei se 16- vuotias kiinny tai katso sinun olevan se vastuullinen aikuinen joka huolehtii? Ihan eri asia on samanikäisen kanssa lähteä arkoina harjoittelemaan yhdessä seksin saloja.

Ja mitä moraaliin tulee ko.asiassa niin onhan taas näemmä myös moraalittomia liikenteessä joiden kirjoituksista käy myös ilmi että pelkkä himohaluaminen ei jäisi siihen vaan jos tilaisuus tulisi niin se myös hyväksi käytettäisiin. Mun mielestä se aikuinen mies ei ole siinä kohtaa sitä aikuista miestä nähnytkään vaan ainoastaan kulkee pedofiilisväritteisten himojensa ja mulkkunsa vietävänä.
En mä uskaltaisi 16-vuotiaan kanssa nussia. Liikaa seurauksia, maine, ei voi olla iästä varma. En tosin usko että seksiä haluava nainen/tyttö menee irtoseksissä rikki.

Tämä!

Just se.

Kuusitoistakesäinen luokkakaveri on kuusitoistakesäinen luokkakaveri ja asuu yhtälailla kotona niinko se toinen kuusitoistakesäinen.

Sillä vanhemmalla taas oma asunto ja auto ja ajatus saattaa karata perheen perustamiseen ja vaiks mihin.

Just se.

Kuusitoistakesäinen luokkakaveri on kuusitoistakesäinen luokkakaveri ja asuu yhtälailla kotona niinko se toinen kuusitoistakesäinen.

Sillä vanhemmalla taas oma asunto ja auto ja ajatus saattaa karata perheen perustamiseen ja vaiks mihin.
Joo-o nyt en kyllä niele tota! Ihanko 16-vuotias ihastuisi ennemmin tuplasti vanhempaan mieheen kuin oman ikäiseen poikaan?

Yhteistyössä