Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies30:
Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.

Ihmettelen vaan että mitä sinäkään sitten täällä palstalla teet? Eikös sun pitäis olla jossain Habbo-hotellissa tai vastaavassa?

Alkuperäinen kirjoittaja mies30:
Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.

Sä mikään 3-kymppinen mies ole... :laugh:

Sä olet sama provo nimimerkin Herra Majurin takaa! ;)

Mutta tosiaan, sanot, että 70% miehistä on pedofiilejä ja mammapalsta on ainoa paikka, missä voit sen ääneen sanoa.... Ja että aiheesta ei ole tehty tutkimustakaan, mutta silti tämä on mielestäsi fakta....

:laugh: :laugh:

Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.

14 - 17 v . mikäs siinä jos 2 x 14 tai 2 x 17 . viisastelijoille tiedoks että yks riittää. ikä vaan on sopiva siinä kolmenkympin molemmin puolin :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti Oulusta:
Ihmettelen vaan että mitä sinäkään sitten täällä palstalla teet? Eikös sun pitäis olla jossain Habbo-hotellissa tai vastaavassa?

Erikoinen asenne.

Mitäs erikoista tuossa asenteessa on?

Luulis vanhan äiojän olevan siellä missä on nuoria tyttölapsia jos kerta niitä himoitsee! Mitä täällä selvästi vanhemmille naisille tuntojaan tilittää? Hakeutuis sitten samoin tein psykologin juttusille tai ilmiantais itsensä poliisille mutta että äitipalstalle tulee jorisemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.

Totuus on, että miehiä viehättää lapsellisuus sekä ulkonäössä että luonteessa. Se saa ne tuntemaan itsensä Miehiksi ja tämä alkukantainen tarve on aina ollut ja tulee olemaan. Itse osaan heittäytyä "lapsentasoiseksi" ja olen todennut, että se todella vetää miehiä. Kyllä ap on oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen:

Totuus on, että miehiä viehättää lapsellisuus sekä ulkonäössä että luonteessa. Se saa ne tuntemaan itsensä Miehiksi ja tämä alkukantainen tarve on aina ollut ja tulee olemaan. Itse osaan heittäytyä "lapsentasoiseksi" ja olen todennut, että se todella vetää miehiä. Kyllä ap on oikeassa.

No, tyhmyys ja yksinkertaisuus ei viehätä kuin tyhmiä miehiä, ehkä he sitten tuntevat olevansa ylivertaisia. Mutta moni ehkä tykkää tuoreesta ulkonäöstä. Ehkä se liittyy siihen, ettei vanhat naiset enää voi lisääntyä.

Eikö joissain kulttuureissa olekin että vaimo on hyvin nuori? meidän silmissä jo alaikäinenkin jopa? ja 20v olisi jo liian vanha vaimoksi. mistä se johtuu? Lyhyestä eliniästä?

No, tyhmyys ja yksinkertaisuus ei viehätä kuin tyhmiä miehiä, ehkä he sitten tuntevat olevansa ylivertaisia. Mutta moni ehkä tykkää tuoreesta ulkonäöstä. Ehkä se liittyy siihen, ettei vanhat naiset enää voi lisääntyä.

Mä luulen, että miehellä on tarve suojella ja helliä, mutta mihin sellaista käytöstä tarvitaan, jos nainen on kokenut ja itsevarma ja viestittää olemuksellaan ja käytöksellään, ettei tarvitse miehen suojelua? Tietyssä määrin avuttomuus naisessa on hyväksi, jos miestä haluaa miellyttää.

Vai onko palstan miehet eri mieltä?

Itse nautin välillä siitä, että minusta pidetään hyvää huolta. :)

Mä luulen, että miehellä on tarve suojella ja helliä, mutta mihin sellaista käytöstä tarvitaan, jos nainen on kokenut ja itsevarma ja viestittää olemuksellaan ja käytöksellään, ettei tarvitse miehen suojelua? Tietyssä määrin avuttomuus naisessa on hyväksi, jos miestä haluaa miellyttää.

Vai onko palstan miehet eri mieltä?

Itse nautin välillä siitä, että minusta pidetään hyvää huolta. :)

No, musta kyllä pidetään huolta ilman, että mies luulee, etten muka selviäisi. Se tietää tasan tarkkaan asiat, joissa olen hyvä ja parempi kuin se. En mä ala feikkaamaan olevani jotenkin hölmö...

Minä en ainakaan haaveile seksistä alle 18-vuotiaiden kanssa. Kyllä pidän heitä ihan penskoina ja ei käy seksi mielessäkään. Ja miellummin vähän isompi kuin pienempi, pienillä ei tee mitään.

No, musta kyllä pidetään huolta ilman, että mies luulee, etten muka selviäisi. Se tietää tasan tarkkaan asiat, joissa olen hyvä ja parempi kuin se. En mä ala feikkaamaan olevani jotenkin hölmö...[/quote]

No mä olen kyl sitä mieltä, että lapsenomaisuus ei ole hölmöyttä vaan pikemminkin viattomuutta. Teeskenneltynä ja teennäisenä hölmöyttä kyllä, mutta lapsi meissä jokaisessa on sisällä ja sen voi joskus päästää hallitsemaankin hetkellisesti.

Yhteistyössä