Mitäs se sit on jos 30 v äijä harrastaa seksiä 14 -vuotiaan kanssa? Pelkkää fantasiaa? Meniskö tää läpi oikeudessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies30:Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti Oulusta:Ihmettelen vaan että mitä sinäkään sitten täällä palstalla teet? Eikös sun pitäis olla jossain Habbo-hotellissa tai vastaavassa?
Alkuperäinen kirjoittaja mies30:Olen 3-kymppinen mies ja päätynyt miesten illanviettokeskusteluiden perusteella otsikon mukaiseen päätelmään. Tuntuu vain ettei tätä voi sanoa ääneen muussa seurassa eikä tästä ole tehty oikein tutkimuksiakaan. Paheksuntaa yritetään kyllä kylvää, mutta totuus on se että ainakin 70% miehistä haavailee seksistä 14-17 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Kyse ei ole pedofiliasta eikä mistään sairaasta käytöksestä vaan luonnon muovaamista himoista, tämä on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Olen kohta 40v. ja himoitsen kakskymppisiä nuoria miehiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Olen kohta 40v. ja himoitsen kakskymppisiä nuoria miehiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä kans mietin, että tuleekohan tuokin vaihe vielä eteen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:14 - 17 v . mikäs siinä jos 2 x 14 tai 2 x 17 . viisastelijoille tiedoks että yks riittää. ikä vaan on sopiva siinä kolmenkympin molemmin puolin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti Oulusta:Ihmettelen vaan että mitä sinäkään sitten täällä palstalla teet? Eikös sun pitäis olla jossain Habbo-hotellissa tai vastaavassa?
Erikoinen asenne.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Olen kohta 40v. ja himoitsen kakskymppisiä nuoria miehiä.![]()
Mä kans mietin, että tuleekohan tuokin vaihe vielä eteen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.
Totuus on, että miehiä viehättää lapsellisuus sekä ulkonäössä että luonteessa. Se saa ne tuntemaan itsensä Miehiksi ja tämä alkukantainen tarve on aina ollut ja tulee olemaan. Itse osaan heittäytyä "lapsentasoiseksi" ja olen todennut, että se todella vetää miehiä. Kyllä ap on oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.
Totuus on, että miehiä viehättää lapsellisuus sekä ulkonäössä että luonteessa. Se saa ne tuntemaan itsensä Miehiksi ja tämä alkukantainen tarve on aina ollut ja tulee olemaan. Itse osaan heittäytyä "lapsentasoiseksi" ja olen todennut, että se todella vetää miehiä. Kyllä ap on oikeassa.
No, tyhmyys ja yksinkertaisuus ei viehätä kuin tyhmiä miehiä, ehkä he sitten tuntevat olevansa ylivertaisia. Mutta moni ehkä tykkää tuoreesta ulkonäöstä. Ehkä se liittyy siihen, ettei vanhat naiset enää voi lisääntyä.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja sinkkunainen:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Onhan naiset tuoreita nuorempina ja se tuoreus on nyt tässä ajassa naisessa se juttu. Ilmeisesti. Mutta en usko, että normaali 30 v mies haluaisi kuitenkaan olla semmoisen naisen eli tytön kanssa, joka on psyykkisesti lapsen tasolla.
No, tyhmyys ja yksinkertaisuus ei viehätä kuin tyhmiä miehiä, ehkä he sitten tuntevat olevansa ylivertaisia. Mutta moni ehkä tykkää tuoreesta ulkonäöstä. Ehkä se liittyy siihen, ettei vanhat naiset enää voi lisääntyä.
Mä luulen, että miehellä on tarve suojella ja helliä, mutta mihin sellaista käytöstä tarvitaan, jos nainen on kokenut ja itsevarma ja viestittää olemuksellaan ja käytöksellään, ettei tarvitse miehen suojelua? Tietyssä määrin avuttomuus naisessa on hyväksi, jos miestä haluaa miellyttää.
Vai onko palstan miehet eri mieltä?
Itse nautin välillä siitä, että minusta pidetään hyvää huolta.![]()