SUURI GALLUP:Oletko joskus pettänyt parisuhteessa? (pettämisellä tarkoitan nyt seksiä)

  • Viestiketjun aloittaja Kaikki vastaamaan!
  • Ensimmäinen viesti

Aviomiestäni en ole pettänyt ja meillä pettämistä olisi myös suuteleminen. Joskus nuorempana olen kyllä yhtä lyhytaikaista poikaystävää pettänyt, kun halusin syyn päästä siitä eroon... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yhteensä:
siis tähän mennessä ns. pettäjiä on 15 ja ei pettäjiä 8 !!!

Että aikais huonolta näyttää...
Aivan, että luottakaa vian niihin miehiinnekin sinisilmäisesti. Pettäminen on loppujen lopuksi erittäin helppoa. Tarkoitan tällä sitä, että kun täällä tasaisin väliajoin mammat uskottelee viimeiseen pisaraan saakka ettei oma mies ikinä voisi tehdä mitään sellaista. Kyllä voi. Tilaisuuksia kyllä on, vaikka "vain" töissä kulkisikin kodin ulkopuolella. Nimim. Kokemusta on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yhteensä:
siis tähän mennessä ns. pettäjiä on 15 ja ei pettäjiä 8 !!!

Että aikais huonolta näyttää...
Aivan, että luottakaa vian niihin miehiinnekin sinisilmäisesti. Pettäminen on loppujen lopuksi erittäin helppoa. Tarkoitan tällä sitä, että kun täällä tasaisin väliajoin mammat uskottelee viimeiseen pisaraan saakka ettei oma mies ikinä voisi tehdä mitään sellaista. Kyllä voi. Tilaisuuksia kyllä on, vaikka "vain" töissä kulkisikin kodin ulkopuolella. Nimim. Kokemusta on.
No onko se sitten jotenkin hyvä asia että ei luota mieheensä?
 
viheltävä huuli
Nykyisessä suhteessa olen pettänyt aikana ennen lapsia. Vakain tuumin ja harkiten, suuresta himosta työkaverin kanssa. Enkä kadu. Vieläkin hänellä on sija sydämessäni, mutta himoni hillitsen, vaikka viikoittain näemmekin.
 
aslö
Joskus teininä olen pettänyt, mutta en tiedä sitten voiko laskea, kun eivät suhteet/tunteetkaan olleet oikeen aitoja. Aikuisiällä en ole koskaan pettänyt enkä tulisi pettämäänkään (ainakin siis nyt tuntuu siltä!).
 
vieras
En.

13 vuotta ollaan oltu yhdessä. Pari kertaa oli minun puoleltani lähellä piti tilannetta, mutta mä en vaan pystynyt. Silloin tuli kyllä pussailtua toisia miehiä ja muutenkin jotain flirtailua, mutta sänkyleikkeihin asti en halunut mennä, koska olinhan varattu. Meinasi silti tulla ero, mutta onneksi jatkettiin ja taputan näin vanhempana ihmisenä itseäni olkapäälle. Onneksi olen ollut viisas enkä ole pilannut elämääni turhuuksilla. Olen onnellinen äiti ja vaimo :)

Ja nämä turhuudet tulee mieleen, kun katsoo BB:tä. Hyi kauheeta mitä elämää! "Puistattaa!".
 

Yhteistyössä