SUURI GALLUP:Oletko joskus pettänyt parisuhteessa? (pettämisellä tarkoitan nyt seksiä)

  • Viestiketjun aloittaja Kaikki vastaamaan!
  • Ensimmäinen viesti
:(
Ikävä kyllä olen pettänyt nykyistä (varmaan tulevaa entistä) miestäni.
Kerran! Mutta tiedän, että toinenkin kerta tulee jolloinkin.
Miehessä ei mitään vikaa tai syytä, olen vaan p.a.s.k.a enkä rakasta
häntä siten, kuin pitäisi. Kerään uskallusta olla tarpeeksi reilu ja lähteä pois
tästä suhteesta. Yhteinen lapsi vaan (vähän) jarruttaa...
 
harmaaksi muutuin
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
olen,jopa abortin tein sille toiselle,mies tiesi abortista mutta luuli omakseen,ei osanna varmaa laskee viikkoja.
Edelleen yhdessä ja kolmas lapsikin tehty sen jälkeen.
Oho! Itse olen pettänyt nykysitä miestäni kerran (tai no monta kertaa saman tyypin kanssa muutaman pävän aikana). Ei oltu silloin vielä naimisissa, yksi lapsi oli. Hän antoi ihme ja kumma anteeksi, ja sen jälkeen ollaan saatu velä pari lasta ja menty naimisiinkin. Uudestaan en petä, vaikka se hekuma oli ihanaa, mutta kovin pientä kuitenkin kahden vuoden psyykkiselle helvetille. Tuli jopa fyysisiä oireita omasta pahasta olosta. Ja mies vieläkin välillä miettii ja epäilee, enkä kyllä ihmettele, mutta enää en todellakaan petä ikinä! Ennemmin sitten vaikka ilmoitan etukäteen että lähden tms.
 
vieraana
ex oli juuri kärynnyt toista kertaa suhteesta sihteeriinsä. kosto tuo pettäminen kai oli, mutta ei se saanut omaa mieltä kyllä yhtään paremmaksi.

kolmannen käryn jälkeen oli ex. mutta se ensimmäinen kerta kun selvisi että oli pettänyt, sattui ihan sairaasti
 

Yhteistyössä