Kylläpä sinua ottaa helposti päähänNiinhän ne teiniäitit väittää että ikä on vain numeroita yms yms... Ja mulla on elämänkokemusta jne... En usko senttiäkään tommosta skebeliä. Itse sain pikkuista vaille 19v tyttäreni. Olipas kiva jäädä lukiosta pois hankalan raskauden ja oman typeryyden takia. Rahaa ei ollut juuri ollenkaan. Sossu maksoi takuuvuokran ja siellä joutui asioimaan muutenkin. Nyt olen ammattikoulussa opiskelemassa merkonomiksi. Toisinaan miettii jos en olisi lasta tehnyt niin olisin tähän ikään mennessä saanut paperit ulos amkista tai ainakin hyvällä mallilla yliopistossa. Arvaa ottaako päähän olla amiksessa teinien keskellä aikuisena ihmisenä? Ja olen päättänyt etten ikinä asioi enää sossun kanssa. Se oli elämäni nöyryyttävimpiä kokemuksia
Minua ei pänninyt pätkääkään opiskella (toista korkeakoulututkintoani) kakaroiden kanssa yliopistossa vaikka itsellä ikää reippasti yli 30. Oman lapseni sain vasta 35-kalkkiksena koska en ollut aikaisemmin valmis. Osa meistä tuntee itsensä valmiiksi lisääntymispuuhiin jo paljon nuorempana. Minusta oli kivaa hommata ammatti, kerätä vähän pääomaa ja matkustella eksootisissa paikoissa. Niin kauan kuin emme vahingoita tai loukaa itseämme tai toisiamme niin kukin eläköön tahtomallaan tavalla.