M
Minttu
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1469798
Reppanaa pientä ku joutunu tollaseen.
Reppanaa pientä ku joutunu tollaseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Muistan joskus lapsenakin lukeneeni 'apinapojasta' jonka oli apinalauma kasvattanut jossakin viidakossa. Hän tosin oppi sitten myöhemmin puhumaan viittomakieltä ja adoptoitiin ihmiskotiin.
Varmasti turvallisempaa kuin Moskovan tai Pietarin kaduilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Kyllähän siellä(kin) noita katulapsia riittää ja tiedä missä ja millaisissa oloissa joutuvat elämään. Luultavasti elämä susilaumassa voisi olla jopa ihan turvallista...
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Muistan joskus lapsenakin lukeneeni 'apinapojasta' jonka oli apinalauma kasvattanut jossakin viidakossa. Hän tosin oppi sitten myöhemmin puhumaan viittomakieltä ja adoptoitiin ihmiskotiin.
mmm...tarzan?![]()
mougli??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Minua suorastaan pelottaa.Ku olen vielä ihan yksin kotona ja kauhee myräkkä ulkona et koirakin välillä hätkähtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Muistan joskus lapsenakin lukeneeni 'apinapojasta' jonka oli apinalauma kasvattanut jossakin viidakossa. Hän tosin oppi sitten myöhemmin puhumaan viittomakieltä ja adoptoitiin ihmiskotiin.
mmm...tarzan?![]()
mougli??
![]()
Eikun se oli ihan oikea poikalapsi, joka löytyi viidakosta apinalauman keskeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Minua suorastaan pelottaa.Ku olen vielä ihan yksin kotona ja kauhee myräkkä ulkona et koirakin välillä hätkähtää.
jaa..?? siis mikä pelottaa??