susilapsi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan joskus lapsenakin lukeneeni 'apinapojasta' jonka oli apinalauma kasvattanut jossakin viidakossa. Hän tosin oppi sitten myöhemmin puhumaan viittomakieltä ja adoptoitiin ihmiskotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Muistan joskus lapsenakin lukeneeni 'apinapojasta' jonka oli apinalauma kasvattanut jossakin viidakossa. Hän tosin oppi sitten myöhemmin puhumaan viittomakieltä ja adoptoitiin ihmiskotiin.

mmm...tarzan? ;) ;) mougli?? :D

Kyllähän siellä(kin) noita katulapsia riittää ja tiedä missä ja millaisissa oloissa joutuvat elämään. Luultavasti elämä susilaumassa voisi olla jopa ihan turvallista...

Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:
Kyllähän siellä(kin) noita katulapsia riittää ja tiedä missä ja millaisissa oloissa joutuvat elämään. Luultavasti elämä susilaumassa voisi olla jopa ihan turvallista...
Varmasti turvallisempaa kuin Moskovan tai Pietarin kaduilla.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Ei :D kun se oli ihan oikea poikalapsi, joka löytyi viidakosta apinalauman keskeltä.

Ei :D kun se oli ihan oikea poikalapsi, joka löytyi viidakosta apinalauman keskeltä.

hui.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Minua suorastaan pelottaa.Ku olen vielä ihan yksin kotona ja kauhee myräkkä ulkona et koirakin välillä hätkähtää.

jaa..?? siis mikä pelottaa??

Jotenki vaan kammottava tuo juttu :(
Surullinen ja silleen.

(vissiin minua ei saa nyt pelottaa täällä korvessa)

Yhteistyössä