Se, on, murunen, Kimchiä!Mä menin yhdessä kiinalaisessa ahmimaan hapankaalia jossa oli tuoretta inkivääriä kilokaupalla, vesi juoksi silmistä.
Mun esikoisen suosikkirehu.
Se, on, murunen, Kimchiä!Mä menin yhdessä kiinalaisessa ahmimaan hapankaalia jossa oli tuoretta inkivääriä kilokaupalla, vesi juoksi silmistä.
LastensuojeluilmotusSe, on, murunen, Kimchiä!
Mun esikoisen suosikkirehu.
Lastensuojeluilmotus
Joskus 17,5-vuotiaana sä oot iskeny Kimchit pöytään.Niinno se on jo yli kakskytvuotias.
Joskus 17,5-vuotiaana sä oot iskeny Kimchit pöytään.
*rustaa lasua*M.mmm...
Ekoista kimcheistä on yli viisi vuotta.
*ikävöi edellistä asumusta*
Kalapuikoista voi myös tehdä laatikkoruokaa uunissa. Kalapuikkoja, kasviksia, kermaa, mausteita.Kalapuikot on okei, kunhan ne paistaa pannulla. Rapsuiksi!
Ja kerrassaan hyviä, ku tunkee pari puikkoa hampparisämpylöiden väliin salaatin, majoneesin ja sitruunamehutirauksen keran
Kalliiksi tulee kalojen hankinta. Pakastelohikin on joku 20 euroa kilo, jos ottaa huomioon lohesta sen osan mikä on oikeasti syötävää.Kaikki tuore kala on hyvää, siitä voi tehdä puikkoja tai mitä huvittaa.
kaupastahan saa pariin kertaan pakastettua thaimaassa perattua tuoretta norjan lohta.
Hauesta saa hyviä pihvejä, särjistä ja muista maukkaita pullia. Gourmeeta saa sit kun vähän näkee vaivaa harjuksen ja taimenen ja raudun pyynnin jälkeisistä kokkauksista.
ja onhan meillä maittavan makuinen sisävesien ahven ja erinomainen kuha vielä ruokalistalla.
Vastineeksi kumminkin saa makunautunnon tuoreesta kalasta.Kalliiksi tulee kalojen hankinta. Pakastelohikin on joku 20 euroa kilo, jos ottaa huomioon lohesta sen osan mikä on oikeasti syötävää.
Nuo muut kalalajit taas vaativat veneen, perämoottorin, polttoainetta, verkkoja, välien selvittämisen omia alikalastettuja vesiään nurkkakuntaisesti vahtivaan kalastuskuntaan sekä ennen kaikkea valtavasti vaivaa ja aikaa jonka ajan voisi käyttää johonkin muuhunkin.
Alemmassa kuvassa vain tuo yks on tainnu saaha palkkaa.Japanissa voi tilata erilaisen kotiinkuljetuksen sushille, "Delivery Macho" tarjoilee naisille mehevän näköistä haukattavaa.
Tai viisi on saanut normaalin rahapalkan, se yksi taas on joutunut tyytymään tippiin luonnossa.Alemmassa kuvassa vain tuo yks on tainnu saaha palkkaa.
Tai sit toi yks oli saanu sushia ja muut kalapuikkoja.Tai viisi on saanut normaalin rahapalkan, se yksi taas on joutunut tyytymään tippiin luonnossa.
Äitein tehtaassa.Millä tavalla perkausjäte muuttuu kalapuikoksi? Voitko opastaa?
Äitein tehtaassa.
Höpö höpö, kalapuikot 100 suoletonta turskaa!Kaupan kalapuikot ovat perkeitä, suolineen ja suomuineen
Tuo tarkoittaa sitä, että se 5% siitä kalapuikon kalasta on 100% turskaa.Höpö höpö, kalapuikot 100 suoletonta turskaa!
Plus runsaasti jauhoja.Kaupan kalapuikot ovat perkeitä, suolineen ja suomuineen
Ui! Tykkäätkö inkiväärishoteista tai oletko ylipäänsä maistanut? Mä teen sitä itekin ja viimeksi sain juoda yksin koko putelin, sen verran tujua tuliMä menin yhdessä kiinalaisessa ahmimaan hapankaalia jossa oli tuoretta inkivääriä kilokaupalla, vesi juoksi silmistä.
En. En tykkää inkivääristä muissa kuin pipareissa.Ui! Tykkäätkö inkiväärishoteista tai oletko ylipäänsä maistanut? Mä teen sitä itekin ja viimeksi sain juoda yksin koko putelin, sen verran tujua tuli