surullinen morsian ja sekava kaaso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:hug: Siitä on vain päästävä yli. Itse sain myös pettyä polttareihini, vaikka ne kyllä järjestettiin. Mutta ohjelmaa keksiessä ei ollenkaan oltu ajateltu mistä minä tykkäisin ja tunnelma oli kireä liian tiukan aikataulun takia.

Omista polttareista on siis jo kohta pari vuotta aikaa, mutta muisto saa edelleen suruiseksi.

Mä luulin, ettei mulle järkätä polttareita ja olin pettynyt. Mutta yllärin järkkäsivät kuitenkin, ja vähän tyhmät polttarit. Mun polttareista on kohta 10 vuotta ja edelleen välillä potuttaa :D Ehkä olis aika jo päästä siittä yli...

Mikseivät toiset kaverit järkkää polttareita,jos kaaso ei halua>/kykene/ehdi/viitsi mikä sitten onkaan syy?
Tuntuu etteivät nuo oiset kaverit sen enempää halua sitä suunnitella.

ekaa ja toivottavasti vikaa!

kaikki muut kaverit on luullu että kaasolla on homma hanskassa kun näin olen heille sanonut.

ja siis ei mun maa siihen kaadu eikä häät mee pilalle kun ei ole polttareita mut lähinnä mietin et miten tästä jatkan tän kyseisen kaverin kanssa kun ollaan oltu ysträviä toooooosi pitkään ja en haluis et se loppuis mut en myöskään voi vaan painaa villasella.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
no todellakin on liian myöhäistä!

Eikö kahteen viikkoon mahdu yhtään illanviettoa? Eihän kaverit nyt sit voikaan mitään järjestää, jos se ei enää edes kelpaisi.

No, ei kun ap:lla on muutto, rippipippalot, hautajaiset ja sun muuta.

Tosi ikävä juttu. :(

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen morsian:
yllätyksestä ei ole kyse, se on aivan selvä sillä tätä asiaa on nyt hetken aikaa selvitelty parin ystävän kanssa ja he kyllä tietäisivät ja kertoisivat.

Eli jos sulle oltas järjestämässä ylläripolttareita niin sun kaverit nimenomaan kertosivat sulle? No ehkä ihan hyvä jos heille ei oo kerrottu, jos ylläriä yritetään. :D

Mun mielestä on järkyttävää, että kaason oletetaan sanomattakin tietävän:

- haluaako morsian polttarit vai ei ("mä oisin niin halunnu polttarit/en mä mitään polttareita ois halunnu")

- millaiset polttarit morsian haluaa ("siis ei ollu yhtään mua ajateltu kun valittiin ohjelmaa, en ois halunnu sitä, oisin halunnu tätä, nyyh")

- ketä morsian haluaa kutsuttavan, vaikkei morsiamen ystäviä tai sukua tuntisikiaan ("mun pikkuserkulle ei ollu ees kerrottu! / "siis ette usko kenet mun kaaso kutsu polttareihin")

- paljonko panostusta vaaditaan ("siis kaaso vaati mun siskolta viiskymppiä mun polttareista!!!/ "siis mä luulin että oon mun kaason paras ystävä, eikö ees viittäkymppiä raaski pistää??")

- koska polttarit järjestetään, tietysti täysin yllätyksenä ("siis mun kaaso järjesti polttarit ihan liian kaukana/lähellä häitä!", "siis mä oisin/en ois halunnu miehen kaa yhtäaikaa polttarit", "mun kaaso möläytti sen ajan, piti olla ylläri!", "mun kaaso ei suostu kertoon vaikka pitäis pystyä varautuun"

- kauanko polttarit saavat kestää ("en mä ois mitään koko viikonlopun reissua halunnu!" / "siis mun polttarit oli jo samana iltana ohi, oisin halunnu seuraavana päivänäkin jotain, vaikka mökkiviikonlopun")

Ja niin edelleen, ja niin edelleen, ja niin edelleen....

Kaaso ei voi voittaa. Näin se vaan menee.

ekaa ja toivottavasti vikaa!

kaikki muut kaverit on luullu että kaasolla on homma hanskassa kun näin olen heille sanonut.

ja siis ei mun maa siihen kaadu eikä häät mee pilalle kun ei ole polttareita mut lähinnä mietin et miten tästä jatkan tän kyseisen kaverin kanssa kun ollaan oltu ysträviä toooooosi pitkään ja en haluis et se loppuis mut en myöskään voi vaan painaa villasella.

Kaikki muut kaverit oletti että kaaso heille sitten polttariaamuna soittaa että nyt saa tulla?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se on yrittänyt, mutta ei ole saanut porukkaa kasaan (ts. kaikilla on muuta menoa), eikä kehtaa sanoa oikeaa syytä sinulle. Eli että kukaan ei tahtonut tulla.

ei ole yrittänyt mitään.
monet muut ystävät on koko aika kyselleet että koska koska koska ja mä oon vaan sanonut että eiköhän tämä kaaso hoida kun on niin skarppi tyyppi. väärin luulin.

Kaveris on kyselleet koska koska koska SULTA muttei kaasolta? Fiksua...

Kuka oikeasti kysyy MORSIAMELTA koska on polttarit?

Polttareita ei enää voi mitenkään järjestää. Meillä on muutto edessä ennen häitä ja perhepiirissä hautajaiset, konfirmaatio ja vaikka mitä.
Jospa kaaso ajatteli että sulla on aikapaljon kaikenlaista ennen häitä nytkin, ilman polttareita.

Mulla oli jälkipolttarit, eli yllätys kun palattiin häämatkalta. Oli kyllä ihan mahtava yllätys ja mahtavat polttarit, ja parasta siksi että ennen häitä oisin vaan hössänny koko asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Niilo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se on yrittänyt, mutta ei ole saanut porukkaa kasaan (ts. kaikilla on muuta menoa), eikä kehtaa sanoa oikeaa syytä sinulle. Eli että kukaan ei tahtonut tulla.

ei ole yrittänyt mitään.
monet muut ystävät on koko aika kyselleet että koska koska koska ja mä oon vaan sanonut että eiköhän tämä kaaso hoida kun on niin skarppi tyyppi. väärin luulin.

Kaveris on kyselleet koska koska koska SULTA muttei kaasolta? Fiksua...

Kuka oikeasti kysyy MORSIAMELTA koska on polttarit?

meillä oli päätetty polttaripäivä minun toiveideni mukaisesti :) ja tämä siksi koska mieellä oli samana päivänä kuin minulla, ja tätäkin toivottiin :D eri paikoissa tosin oltiin, mutta olipa mukavempaa kun ei tarvinnut kauheessa krapulassa kummankaan lapsia hoidella, kun oltiin varattu mummola viikonlopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen morsian :
2viikkoa ennen häitä
Meillä on muutto edessä ennen häitä ja perhepiirissä hautajaiset, konfirmaatio ja vaikka mitä.
Otan osaa. Jos kaverisi ajatteli että kuolema perhepiirissä juuri ennen häitä vie sinulta juhlahalut polttareilta? En ehkä itsekään tohtisi järjestellä riehakkaita polttareita ihmiselle jonka läheinen juuri kuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:hug: Siitä on vain päästävä yli. Itse sain myös pettyä polttareihini, vaikka ne kyllä järjestettiin. Mutta ohjelmaa keksiessä ei ollenkaan oltu ajateltu mistä minä tykkäisin ja tunnelma oli kireä liian tiukan aikataulun takia.

Omista polttareista on siis jo kohta pari vuotta aikaa, mutta muisto saa edelleen suruiseksi.

:hug:

Mut joo mä järkkäsin yhdelle mormaikulle polttarit toisen kaason kanssa. Yritettiin kaikkemme, mut morsmaikku vaan istu suupielet alaspäin. Siellä oli järkätty sellasta mistä morsmaikkuli oli puhunu jo pitkään, mut silti jossakin me vaan mentiin harhaan. Itelle ei jääny kauheen mukavat fiilikset, kauhee työ nähtynä ja toinen vaan möksättää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja courage:
Oletkos aivan varma ettei kaasolla ole viellä ässää hihassa? ;)

aivan varma olen, eikö tämä ole jo puitu.

kaasolla ei näytä olevan mitään kunnollista syytä tähän ja se mua ehkä eniten ärsyttää koska mä haluisin kuitenkin saada tän asian puitua mut jos toisella ei ole edes mitään vastinetta esittää niin mistäs puhut.

Eikä todellakaan ole kyse mistään sellaisesta että oli vain ajatellut ettei viitti enää yhtään lisää tähän syssyyn vaan ei vaan yksin kertaisesti ole järjestänyt mitään vaan juossut omien kesä menojensa perässä.

kavert ovat minulta kyselleet hänen yhteystietojaan ja muuta kun ei ole yhteydenottoja kuulunut. Minä vielä viimeiseen asti jaksoin uskoa ja luottaa että kyllä hän jotain on järjestänyt. Mutta ei.

Ja ennen kaikkea mulle tässä ei nyt ole kysymys siitä enää että jääkö polttarit pitämättä vaan siitä että kaaso petti mun luottamuksen ja mun mielestä kaason tehtävä on ennen kaikkea luottotehtävä. Kannattaako sellaseen ryhtyä jos ei voi kun oman napansa pyöriviä asioita miettiä.

Olen ilmaissut pettymykseni hänelle tekstiviestillä ja sähköpostilla ja lähipäivinä keskustellaan kasvotusten kunhan vaan löydän jostain aikaa ja voimia tämänkin asian vatvomiseen.

Yhteistyössä